Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lenuzzz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lenuzzz

    2 kaarten circuitrijden: boeken kan nog tot april 2011!!

    Het gaat om 2 kaarten van Motorsportschool Holland (zie: www.motorsportschool.nl) t.w.v. € 180,- per stuk. Er kan nog tot april 2011 geboekt worden en ik weet dat er dit seizoen, op dit moment, nog enkele dagen op Assen beschikbaar zijn! Ze mogen weg voor € 125,- per stuk!! *O* Wie o...
  2. Lenuzzz

    12-13 jan.: Opening Nieuw Showroom Ter Braake Motoren

    Dit persbericht staat op de website van Wim Ter Braake Motoren: - Persbericht - Verdubbeling motorplezier bij Wim ter Braake motoren door verhuizing showroom. Uitbreiding van de showroom op eigen terrein staat de aankomende nieuwbouw in de weg. Toch wil de Nijeveense ondernemer...
  3. Lenuzzz

    Knippers SRAD '98

    Ik wil voor m'n zwart/grijze SRAD graag andere knippers, voor én achter. Wat is er zoal en wat staat er, volgens jou, mooi bij deze (kleur/type/vorm) motor? Graag met piccies... ik ben er nog niet uit en wil dus graag wat voorbeeldjes zien van wat er kan en wat het kost uiteraard :Y
  4. Lenuzzz

    Lenuzzz RIDES!!! ... finally!

    Eindelijk!!! Gisteren heb ik dan eindelijk gevonden wat ik zocht: mijn droombike!! *O* *O* *O* Helemaal zoals ik m wou *D Tiz dus een 750 uit 1998 en hij is helemaal mooi, geen krasje op te zien en 21.000 km. op de teller. Beetje vage foto, maar dit is dus MIJN schatje!! Ik is blij...
  5. Lenuzzz

    Lenuzzz speaks.... ;-)

    Voor al jullie reacties in het topic dat Electra opende over mijn valpartij: Bedankt! *O* Ik heb niet zoveel zin de toedracht 10x uit te leggen, maar laten we het erop houden dat het mijn eigen schuld was (verkeerde inschatting van de situatie) en ik door onervarenheid behoorlijk hard op m'n...
  6. Lenuzzz

    Dyno en fotoshoot 12 december Deel 2

    Deel 1: Dyno en fotoshoot 12 december Niet om jou te pesten hoor Spider, maar ik las een paar posts boven jouw slotje dat Arie vanmiddag nog wat foto's wilde posten. *D Mag ik deze daarom nog even openen? Ik beloof dat we wat meer ON-topic zullen blijven!! O-) Goeiemorgen btw ;)
  7. Lenuzzz

    Nog een nieuweling..

    Hoi iedereen! Kom me ook maar even voorstellen! Kben Marleen, 23 jaar en woon in het ozo schone Drenthe...( :Z ) en heb me hier maar eens aangemeld omdat ik druk aan het lessen ben om m'n rijbewijs te halen! So far so good, maar kheb er ook nog niet zoveel gehad :P De bedoeling is om voor...
Terug
Bovenaan Onderaan