Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: AVee
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. AVee

    Resonanties / trillingen burgman 400 2009

    Ik heb net een bm400k9 gekocht met 16500 km op de teller. Boven 6000 toeren en 90 km/u komen er resonanties in de scooter. Hoe sneller ok rij hoe meer trillingen. De frequentie neemt toe bij toenemen van het toerental. Ik heb hierover al veel gelezen, maar nog geen afdoende oplossing kunnen...
  2. AVee

    Toerental burgman 200 omlaag brengen

    Mijn burgman 200 van 2014 loopt ook bij wind tegen zo het rode gebied in. Hij loopt dan 125 op de gps. Nu zou ik het toerental bij deze snelheid graag op 8000 toeren willen hebben i.p.v. 9500. Dus 1500 toeren minder. De scooter heb ik gekocht bij 7000 km dus ik denk dat alles nog origineel is...
  3. AVee

    Piaggio X10 500 ervaringen?

    Beste scooterliefhebbers, Ik ben op zoek naar een wat zwaardere motorscooter. Ik kan nu weer wat meer kilo's baas na herstel van een motorongeval nu 1 jaar gelden. Ik heb momenteel een PCX 125 en een Burgman 200. De PCX is mijn brommer voor in de buurt. Heerlijk ! Voor de Burgman 200 ABS 2014...
  4. AVee

    Alsnog even voorstellen

    Goede dag mede gemotoriseerde 2 en 3 wielers. Ik ben Arnold en heb net een vraagje gesteld over een mogelijke scooterkeuze. Dit nog voor ik mij netjes voorstel. Rij motor sinds mijn 18 jaar en ben nu 60. Begonnen met een BMW R26 en als laatste een Honda VT1100 ACE. Deze is helaas gesneuveld...
  5. AVee

    Burgman 200 of 400 ? Bij langzaam rijden

    Goede dag dames en heren. ik zal mij even voorstellen als nieuwkomer. ik ben Arnold en rijd al vele jaren motor. als eerste een BMW R26 en als laatste een Honda VT1100 ACE. Deze is helaas verleden tijd na een ongeval. Auto wilde keren op autoweg. :( Ben nu aan het herstellen. Na herstel wil...
Terug
Bovenaan Onderaan