Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nuri
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    suzuki gsxr 2006 valt uit tussen 4- en 6k toeren

    Hallo, Ik heb hier al een tijdje last van en kan de oorzaak niet achterhalen. hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. mijn gixxer uit 2006 valt standaard tussen 4 en 6k toeren uit en pakt zichzelf weer op onder de 4k en rijdt dan weer. dashboard geeft wel 3 knipperende rode licht aan bij het...
  2. N

    Quick shifter + power commander V Suzuki gsxr 600 k6

    Hoi hoi, Ik ben op zoek naar quick shifter en power commander V/5 voor mijn suzuki gsxr 600 k6 model. Als je het hebt of iemand kent die er vanaf wilt hoor ik het graag. Groetjes
  3. N

    Gezocht kindermotor verkooppunten

    Hoi, Ik kreeg te horen dat een goede vriend en zijn vriendin (beiden zeer goede vrienden van mij) Ouders zullen worden. Ik oriënteer alvast voor een hele leuke kado wat ze heel erg zullen waarderen namelijk een elektrische kindermotor van de nieuwe r6 model. Iemand die een adresje kent waar...
  4. N

    Uitlaat passend maken (nieiwe korte pijp ) welke zaak?

    Hoi, Ik heb een ktm rc390 van bj 2017. Ik had volledig systeem mivv suono gekocjt en na 5 uur lopen kl*ten erachter gekomen dat het alleen op 2014 tot 2016 past. (Was niet aangeven op webshop en in winkel) desondanks wil ik het graag op mijn ktm hebben. Ik heb hiervoor een kleine custom pijp...
  5. N

    yamaha yzf r125 warmloper gehad, help?!

    hoi, Gisteravond onderweg naar een grote meeting heb ik een warmloper gehad. Ik heb langs de kant gekeken of er iets lekte en of er genoeg koelvloeistof in zat. Ik heb geen lekkage gevonden en er zat meer dan genoeg coolant erin. Na een korte tijd gewacht te hebben heb ik verder gereden...
  6. N

    nieuwe uitlaat, motor afstellen?

    Hoi, Ik heb een yamaha yzf r-125 van 2010 in mijn bezit. Aangezien de 125cc klasse met standaard uitlaat eronder niet een leuke geluid produceert heb ik een niet straat legale zonder db killer uitlaat eronder gemonteerd. Ik heb toen ook gelijk de egr systeem afgeklemd voor een betere...
  7. N

    Ervaring met alpinestars atem in de winter/kou

    Goedemorgen, Ik ben van plan om een leer motorjas te kopen (heb van de week een textiele gekocht maar wil ook 1 leer ) Me oog viel op de alpinestars atem omdat het er erg sportief en aantrekkelijk uitziet. Maar nu de winter aan zit te komen vroeg ik me af of ik helemaal onderkould zou...
  8. N

    Transportbedrijf of andere mogelijkheid voor motor gezocht,

    Hoi, Ik heb een leuke motor gevonden die ik graag alvast wil kopen. Helaas ben ik momenteel nog niet in bezit van mijn rijbewijs en zoek andere mogelijkheden om het op te halen aangezien het niet in mijn buurt is. Hebben jullie suggestie voor me? Ik zelf dacht aab een transportbedrijf...
  9. N

    bij welke verzekering zitten jullie?

    hoi, Ik dacht zelf aan om mijn (toekomstige) motor bij UNIVE te verzekeren omdat het toch wel lekker voordelig is maar nadat ik de reviews van hun klanten heb gelezen zit ik toch te twijfelen om toch maar ergens anders te verzekeren maar waar? mijn vraag aan jullie, bij welke verzekering...
  10. N

    eigen verklaring voor motorrijbewijs

    hoi hoi, Ik heb eind vorig jaar als 17 jarige mijn autorijbewijs gehaald en wil graag langzamerhand beginnen met mijn a1 motorrijbewijs. Nu zie ik op de CBR dat er staat dat je ook een eigen verklaring moet aanvragen voor motorrijbewijs. Moet ik nu nogmaals een verklaring aanvragen en...
Terug
Bovenaan Onderaan