Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Moto65Man
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Moto65Man

    Niet meer vooraan bij het stoplicht!

    https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/rechter-motorrijder-mag-niet-vooraan-gaan-staan-bij-verkeerslicht/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR2Y2bbdhFLGW1sFzUbMxxzWUor6fRnMcBOdBBOS9w6Jl3wEMgtLuLhX38k&referrer=https%3A%2F%2Fl.facebook.com%2F#Echobox=1672390811
  2. Moto65Man

    Motorbeurs Utrecht 2023

    De MOTORBEURS UTRECHT gaat er weer komen in 2023! Het kon dor Corona de afgelopen twee jaar niet doorgaan, maar alle beperkingen zijn inmiddels opgeheven. Dus van donderdag 23 februari 2023 tot en met 27 februari 2023 staat de JAARBEURS in Utrecht weer vol met motoren en alles wat er mee samen...
  3. Moto65Man

    Motorrijden maakt echt gelukkig....

    Ik kwam dit nog tegen: Motorrijden maakt écht gelukkig
  4. Moto65Man

    verwijderd

    bericht verwijderd
  5. Moto65Man

    Motor op en neer laten vervoeren naar Italie.....

    Beste forum-leden! In juni ben ik naar Italië geweest met de auto en een trailer met daarop 3 motoren. De rit was 1350 km en dat was met 3 man wel te doen. Om de beurt zo'n 2,5 uur rijden. Maar ja, in Duitsland mag je niet harder dan 90 rijden met aanhanger (officieel), in Oostenrijk 100 en in...
  6. Moto65Man

    Knipperlichten automatisch uit?

    Wie heeft ervaring met deze module die automatisch de knipperlichten uitschakelt van je motor? Ik vergeet het soms of ik druk de knipperlichten niet goed uit. Nu lijkt me dat deze module wellicht de oplossing is...
  7. Moto65Man

    Wie kent dit blad uit 1995

    Ik kwam een foto tegen van dit blad: "Italiaanse Motoren" (Jaargang 3 - no 3 - mei 1995) Wie kent het en zo ja wie heeft het? (en is het te koop?) Ik hoor het graag......
  8. Moto65Man

    Concurrentie voor de motor?

    Met deze ‘fiets’ mag je zelfs de snelweg op De E-Rockit is een elektrische fiets waarmee je al trappend een topsnelheid haalt van 90 km/u. Het ding is zo snel dat je er zelfs de snelweg mee op mag. De testredactie van het Duitse Auto-Medienportal kon zijn lol niet op. ,,We hebben het gezicht...
  9. Moto65Man

    PROmotor tijdschriften voor liefhebber

    Ik heb nog 4 jaargangen PROMOTOR liggen voor een liefhebber. Graag ophalen in Gouda (vanwege het gewicht) Laat maar weten wat je er voor over hebt......
  10. Moto65Man

    "Loud pipes saves lives" ... of toch niet ...

    https://knmv.nl/2022/januari/kennisdag-geluid-tegen-stemmingmakerij/?fbclid=IwAR31JzSvQ4HYz9B-IopLWFCoDp9mgkJ6AubREueNXQatADYKXloYskhGA2M
  11. Moto65Man

    In Amsterdam 'geluidflitspalen'?

    https://www.ad.nl/auto/amsterdam-komt-met-lawaaiflitspaal-tegen-overlast-van-brullende-motoren~a43e01fc/
  12. Moto65Man

    Motorbeurs Utrecht 2022 (van 24 t/m 27 februari '22)

    UPDATE! GAAT NIET DOOR!!!!!!!!!! Beste MF-ers! Op de site van MOTORBEURS UTRECHT staat te lezen dan de volgende motorbeurs gepland staat op 24 t/m 27 februari 2022. De twee voorgaande jaren 2020 en 2021 gingen niet door de Corona pandemie. Maar we gaan weer gelukkig naar het 'normale' leven...
  13. Moto65Man

    Ook MOTOPLUS: "Te Luid Is Uit"

    https://www.motoplus.nl/nieuws/te-luid-geluid-is-uit/?fbclid=IwAR2qudNvILinR3SP8BvU9h3sVDNVWcMwvSEdEtAr0VtCDRRBoZ0_5N4oZoY
  14. Moto65Man

    Helderheid van scherm

    Ik heb een TomTom Rider (ouder type) maar hij begint kuren te krijgen, dus ik kijk nu uit naar een vervanger. Wat ik nu vooral zoek is een HELDER SCHERM. Het irriteert me dat als de zon er op schijnt ik nagenoeg niets meer zie. Waar hebben jullie goede ervaringen mee? Welke merken en/of type? Ik...
  15. Moto65Man

    3D Printen van een kunststof kap - hulp gevraagd

    Beste MF-ers! Wie kan mij helpen bij het printen van een kunststof kapje van ongeveer 25 cm lengte. Zelf ben ik niet in staat daar een tekening van te maken of zo, maar ik heb wel de beschikking over een echt voorbeeld (zie foto). Ook geen idee of het mogelijk is. Het heeft rondingen aan alle...
  16. Moto65Man

    Stuur 75cm met risers te koop

    Stuur (75cm breed) met risers te koop in nette staat. 25 Euro.
  17. Moto65Man

    Motortassen HEPCO & BECKER STRAYKER - C-Bow te koop met beugel

    TEAB: twee HEPCO & BECKER C-Bow Strayker motortassen met beugel. VERKOCHT
  18. Moto65Man

    Kop afvlakken

    Ik heb een vraag aan de techneuten hier. Het gaat hier om de kop van een ROTAX blok (van een Aprilia Moto 6.5). Deze wordt gerestaureerd na jaren stilstand. De foto's spreken voor zich. Nu de vragen: - Is dit nog te repareren met afvlakken? - Weet iemand een goed adres (en betaalbaar)? Ik hoor...
  19. Moto65Man

    Pech onderweg.....

    De leuke rit van afgelopen zondag die ik maakte in Noord Holland had nog een kleinverrassing. Bij het stoppen in Enkhuizen, toen ik afstapte was ik stom verbaasd. Mijn linker laars hing in onderdelen aan elkaar. Hoe het kon gebeuren, geen idee. Maar de foto vind ik wel grappig. Morgen naar de...
  20. Moto65Man

    Info gevraagd over de MotorRAI okt. 1995 mbt de Aprilia MOTO'6.5

    In 1995 (26 tm 28 oktober) was er een MotorRAI waar de Aprilia MOTO 6.5 in Nederland geintroduceerd werd. Ik ben op zoek naar verhalen, foto's, advertenties en bijzonderheden rond deze introductie. Wie kan me meer vertellen of heeft nog zo'n folder als afgebeeld (kan ook in een tijdschrift...
  21. Moto65Man

    Info gevraagd over de MotorRAI okt. 1995 mbt de Aprilia MOTO'6.5

    Sorry, verkeerd geplaatst!
  22. Moto65Man

    Glasparelstalen: do's and don't

    Om te beginnen, Ik heb er geen ervaring mee! Ik heb me geprobeerd in te lezen en zie heel veel adviezen, maar ook tegenstrijdige adviezen. De ene zweert bij dit en de ander bij dat...... Ik heb gelezen dat GLASPARELSTRALEN dus het mooiste (en gladste) resultaat geeft voor aluminium. Ik ben een...
  23. Moto65Man

    GEVRAAGD Abba Glide (behorende bij Abba Paddock Stand)

    Ik ben op zoek naar een ABBA GLIDE compleet zoals op de foto (gereedschapsbakje mag er bij, maar is niet perse nodig). Iemand?
  24. Moto65Man

    GEVRAAGD Abba Glide (behorende bij Abba Paddock Stand)

    Ik ben op zoek naar een ABBA GLIDE compleet zoals op de foto (gereedschasbakje mag er bij, maar is niet perse nodig). Iemand?
  25. Moto65Man

    Koplamp (glas met reflector) diameter 16 cm gezocht (6,29 inch)

    Ik zoek voor een vriend een koplamp met de diameter van precies 16 cm (met stadslicht). Welke past? Er zijn er genoeg van 7 inch maar dat is te groot. Het moet precies 16 cm zijn. (de foto is iets vertekend omdat het van te dichtbij is genomen). Tips zijn welkom
Terug
Bovenaan Onderaan