Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sjefman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sjefman

    Voorvork olie viscositeit mengen

    In mijn gsx750f moet standaard 10w voorvork olie. Ik heb er 15w in gestopt voor iets meer demping, hij deinde wel erg veel. Nu helaas blijkt 15w te veel van het goede, hij is nu te traag naar mijn zin. Ergens er tussen zou fijn zijn. Hij dempt een stuk meer maar dus ook trager, dat merk ik...
  2. Sjefman

    Ketting pons

    Goedemorgen, Ik heb deze kettingpons/klinkgereedschap gekocht bij mijn nieuwe ketting. Sorry, het is geen merk/DID/duur spul. Ik verwacht niet vaak een ketting te gaan vervangen dus ik zie het als 'eenmalig' gereedschap wat de schuur in verdwijnt tot iemand zich herinnert dat ik zo'n ding heb...
  3. Sjefman

    ardennen - luxemburg - eifel

    Hey, Komend najaar gaan we weer een midweek naar omgeving Malmedy. Eindelijk eens naar de Ardennen en de motor mee. :] Vroeger gingen we ongeveer twee á drie keer per jaar richting deze omgeving, helaas reed ik toen nog geen motor maar kwijlen dat ik deed als ik de motorrijders voorbij zag...
  4. Sjefman

    Onderhoudsintervallen/woonwerk

    Goedemorgen, Er wordt op het werk gesproken over het feit dat ik aangegeven heb liever op de motor te willen komen. Er bestaat dus een kans dat ik binnenkort eindelijk niet meer in de file hoef te staan... Nu ben ik dus mezelf aan het oriënteren op een motor waarmee ik dat stuk wel zou willen...
Terug
Bovenaan Onderaan