Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. MC Twenty-Two

    Honda NSR 125 R JC22 Dynamo Stator

    Dag lieve behulpzame MF'ers, Bij mijn Honda NSR 125 R JC22 uit 1996 heb ik geconstateerd dat de stator onvoldoende spanning levert: ongeveer 10 V AC stationair en 20 V AC bij 3000 RPM over alle fases. Daardoor wordt de accu bij stationair draaien leeggetrokken (<12,7 V DC) en onder belasting is...
  2. MC Twenty-Two

    Het 250cc 4 Cilinder Topic! 20.000 RPM to Heaven

    Ik heb even gezocht, maar ik kwam er achter dat er nog geen topic bestond voor eigenaars en liefhebbers van de geweldige 250cc 4 cilinder motorfietsen die in de jaren 80 en 90 op de Japanse markt verschenen. Dat kan natuurlijk niet! Ik heb het hier dus over de volgende motoren: (laat me graag...
  3. MC Twenty-Two

    Gezocht: Vlotterbak Honda NS400R

    Misschien herinneren sommige het volgende nog uit mijn topic Lekkerst geurende tweetakt olie Nu dan eindelijk het vervolg... Na drie weken vakantie net de NS400R maar eens uit elkaar gehaald. Al gauw werd duidelijk waar de benzine uit lekte: Geen idee hoe dit is ontstaan, maar niet zo gek dus...
  4. MC Twenty-Two

    Lekkerst geurende tweetakt olie

    Help, het tweetakt virus is bij mij toegeslagen! Binnenkort krijg ik een prachtige Honda NS400R bij mij thuis geleverd en nu wil ik die ultieme tweetakt-geur-experience hebben. M.a.w.: ik wil dat mensen straks hun nek eraf draaien als ik ze voorbij rij. Niet omdat de motor zo mooi is, maar...
  5. MC Twenty-Two

    JMP Battery Monitor

    Ik ben voor mijn Honda's op zoek naar een voltmeter of battery monitor die compact en makkelijk weg te werken is, zodat ik ook onderweg kan zien of mijn notoire spanningsregelaars niet aan het smelten zijn. Eentje die gewoon via een app werkt zou helemaal ideaal zijn, gezien ik toch vaak mijn...
  6. MC Twenty-Two

    Het zou eens tijd worden..

    Hallo MF'ers! Ik ben al ruim 5 jaar in het bezit van mijn motorrijbewijs, gehaald toen nog net de oude regeling gold, en heb nu pas besloten te registreren op MF, om met name het Hornet Forum te volgen. Ik ben begonnen op deze Honda CBF 250, die ik van mijn rijschool mocht overnemen. De...
Terug
Bovenaan Onderaan