Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kalekat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Projecten topics

    Goedemiddag allemaal, Ik vroeg mij af of er een bepaald deel is waar je modificaties/projecten kan showen. Ik weet dat er het Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! is. Maar ik zoek eigenlijk een soort "Show your Project" topic. Een plek om je projet stap voor stap te laten zien...
  2. K

    Overzicht Webshops

    Goedemiddag allemaal, Ik ben op zoek naar wat onderdelen en ik kan jammer genoeg bepaalde onderdelen gewoon niet vinden. Is er een overzicht van webshops welke ik na kan gaan? Ik ben handig genoeg om zelf de onderdelen te vervangen mits ik ze kan bestellen. Groeten, Thijs
  3. K

    Aankoop Fazer 2003

    Goedemorgen allemaal! Zaterdag aanstaande ga ik met mijn vader kijken naar een Fazer uit 2003 met 42.xxx km op de teller. Nu is het zo dat deze Fazer is omgebouwd naar een "naked" met een Puig ruitje. Zijn er specifieke dingen waar ik dan op moet letten? Ik kom eigenlijk alleen de...
  4. K

    Kalekat meldt zich!

    Hallo allemaal, Na een tijdje hier gelurked te hebben na het behalen van mij rijbewijs toch maar een account aangemaakt. Ik ben Thijs en ik woon in Bleiswijk, gezellig met vrouw, kind en een kleine op komst. Sind mei 2017 heb ik mijn A rijbewijs en kan ik tijdelijk rond rijden op een...
Terug
Bovenaan Onderaan