Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sandraw
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Hoe kies ik mijn volgende motor?

    Hey, aangezien ik niets van techniek noch andere motorzaken ken, heb ik jullie effe nodig om uit te zoeken naar welke motor ik op zoek ga. Ik rij nu met een vulcan S, twin en cc. Een pracht exemplaar, en het rijdt nog goed ook. Maar, ik gebruik deze eigenlijk vooral voor woon-werkverkeer en...
  2. S

    Reismotor met lage zit?

    Hey, ondertussen heb ik én mijn rijbewijs én al 4500 km gereden op mijn vulcan S. Ongeveer zo'n 1000 km per maand dus en allemaal woon-werkverkeer😀 Met dat rijbewijs op zak kan ik nu ook naar de buurlanden gaan kijken om eens een toereke te doen. Het plan is om stilletjes op te bouwen en binnen...
  3. S

    Motorgroet

    Hallo, Vandaag eindelijk met mijn nieuwe motor een toertje gedaan. Zo'n 60km in de spits. Maar genieten!!! Zalig. Los van het feit dat het best ook wel spannend was😀 Mijn excuses aan de eerste motor die me al vlak na vertrek groette.... Ik had er gewoon geen erg in. Verder heb ik tientallen...
  4. S

    Hoe mijn nieuwe vulcan in en uit de garage krijgen😁

    Hey! Sinds vorige week de trotse bezitter van een vulcan se. En heel snel blijkt dat ik iets over het hoofd zag... De vulcan moet ik over een Kiezeloprit die hobbel en dobbel en met een bultje ligt, achteruit naar binnen duwen... Onnodig om te zeggen dat me dat niet lukt. Ik heb al wat...
  5. S

    Eentje van 2006 als eerst motor?

    Hey, ik vermoed dat ik hier een antwoord op mijn vragen kan krijgen... Heb dit weekend op het autosalon op een f800 st gezeten. En dat paste perfect😁😁 Nu ga ik als eerste motor zeker geen nieuwe kopen... ( heb trouwens nog een voorlopig rijbewijs) Op tweedehands. Be zie ik een mooie...
  6. S

    kiezen tussen Kawa er6 of CBF 600

    Hey, weer effe jullie advies graag :-) Ik ben op zoek naar een eerste motor (heb voorlopig rijbewijs). Heb hele korte beentjes blijkbaar, want op de ER 6 (mijn lesmotor) kan ik maar net aan de grond. Ik kreeg hier al het advies om richting mijn lesmotor te zoeken als eerste motor, dus...
  7. S

    ai ai rijlessen gaan niet zoals zou moeten

    Hey, ik zal toch nog maar even wachten met een motor aan te kopen (zie ander topic). Vandaag voor de eerste keer de baan op. En dat ging niet van een leien dakje * moeite met doseren gas * moeite met doseren koppeling * 70 vind ik al snel * gevallen terwijl ik bijna stilstond...
  8. S

    Welke allereerste motor?

    Hey, Deze vraag kregen jullie vast wel al verschillende keren. Ik ben van plan om rijlessen te gaan nemen (mijn B-rijbewijs is van 1991) en me een moto aan te schaffen. Een echte jeugddroom... (ben 43 nu) Ik heb al heel veel uurtjes doorgebracht met het zoeken naar 'en wat koop ik me...
Terug
Bovenaan Onderaan