Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ApriliaRSSS
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Honda cbr 125 andere onderdelen

    Hallo, ik heb een tweedehands honda cbr 125 uit 2012 gekocht, maar ik vind dat de voorband wat smal is. De breedte is 100, ik zou een band met de breedte 120 willen kopen, zou dat problemen geven? Nog een andere vraag: is er een mogelijkheid om hem wat sneller te laten optrekken en de...
  2. A

    Koplamp aprilia rs125

    Hallo, is het normaal dat er maar 1 kant van de koplamp brandt als dimlicht bij mijn aprilia rs 125? De andere kant brandt pas als ik het grootlicht opzet, maar ik vind dit niet echt mooi. Ik wil dat beide kanten branden als dimlicht. De lamp is een H3 volgens mij en kan maar 1 gloeidraad...
  3. A

    Achterwiel Aprilia RS125 wiebelt

    Hallo, sinds 2 weken ben ik eigenaar van een Aprilia RS125 uit 2007. Nu is het zo dat als sinds het begin het achterwiel wiebelt tijdens het rijden, het is vooral vanaf 50 km/u dat ik het begin te voelen en dan bij 100 km/u is het dan echt niet meer veilig. Tijdens het remmen met de...
  4. A

    Probleem met Aprilia RS125

    Hallo, ik heb gisteren een 2dehands Aprilia RS125 uit 2007 aangekocht. Ik zit met het volgende probleem; het lampje EFI en een rode driehoek branden op het dashboard. Weet iemand wat dit kan zijn? De verkoper wist het zelf ook niet, hij zei dat het kon zijn dat de motor op Full Power staat...
Terug
Bovenaan Onderaan