Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. duc 750 ssex ie

    Eerste vakantie in de Haute Alpes. Tips erg welkom!

    Volgend jaar gaan we (mijn vrouw en ik)voor het eerst op motor/mountainbike vakantie in de Franse alpen. De laatste week van 3 weken vakantie hebben we een soort van transalp weekje geboekt om te fietsen in de (champcella) queryas. Dat betekend dat we de 2 weken ervoor lekker los kunnen met...
  2. duc 750 ssex ie

    Ducati 1000 DS einddempers + duosteps

    Hallo, ik heb hier nog een vrijwel nieuwe set Ducati 1000 DS [beter bekend als 1000 ss/supersport] standaard einddempers liggen, de set is ongeveer 500 km gebruikt en daarna vervangen voor herrie pijpen. De duosteps zitten er bij maar kunnen ook eventueel los verkocht worden. Doe een...
  3. duc 750 ssex ie

    bmw luchtfilter en 2 oliefilters purolator

    Ik heb hier nog 2 stuks Purolator oliefiters en een purolator luchtfilter liggen voor de liefhebber! nog voor de oude antieke boxers. Heb er nog geen fototjes van , dus wil je ze zien laat het me even weten. De oliefilters zijn geschikt voor de volgende waslijst aan fietsen...
  4. duc 750 ssex ie

    nuovo mostro parte 4

    De absolute Monster, zoals ducati dit op haar site verwoord.... Deeltje eerst : Saluti di mostro De nieuwe generatie... Ducati Monster 1100(S) Deeltje tweest : Duc 750 ssex ie Ducati Mostro 1100, Generazione Nuovo PARTE DUE Deeltje driest: Spidy Ducati Mostro 1100...
  5. duc 750 ssex ie

    Ducati Mostro 1100, Generazione Nuovo PARTE DUE

    24 juli mostro 1100 meeting in Breda ....locatie komt nog Disclaimer: -Deelname aan de meeting is geheel op eigen risico -Organisatie is voor geen enkele uitdrukbare vorm van schade aansprakelijk te stellen of verantwoordelijk te houden -Organisatie neemt de vrijheid om informatie in...
  6. duc 750 ssex ie

    Het ontopic Ducati topic 75

    NO MORE BLADIEBLA JUST HARDCORE DUCATI STUFF NUMERO 75 Algemene regels: = Plaatjes van ducati's moeten = Plaatjes van andere italiaanse motorfietsen met mate = Plaatjes van italiaanse auto's, maximaal 1 per week = Moderator gedoogbeleid, toestemming vragen voor er iemand een ban...
  7. duc 750 ssex ie

    diverse DUCATI supersport ie onderdelen

    Voor alle supersport Ie modellen ducati inclusief de 1000 ds heb ik het volgende te koop Suppersport 1000,900,800,750,620 en 600 vanaf 1999 Originele uitlaat ongeveer 200 km gebruikt dus gloed nieuw Originele knipperlichten nooit gebuikt dus nieuw! Originele spiegels met gebruikssporen...
  8. duc 750 ssex ie

    striping waar te vinden????

    Hai mensen voor het opleuken van de fiets van de vrouw zijn we op zoek naar striping in de kleur roze of oranje ongeveer 4mm breed en een meter of veel lang. Ik heb me helemaal rot gezocht maar of het is de verkeerde kleur of te breed, wie kan ons op weg helpen.............
  9. duc 750 ssex ie

    wie ervaring met de variobar van gillestooling??

    het gaat om deze verstelbare clipon,wil er een aanschaffen het lijkt mij ideaal? iemand ervaring hier mee of er een in de aanbieding voor een zacht prijsje O-) deze dus http://www.gillestooling.com/en/produkte/vb/ausleger.php?foto=0
  10. duc 750 ssex ie

    2 tot 3 weken reizen door nl/de/au en italie veel vragen

    Sinds dat ik mijn motorrijbewijs heb behaald nu 8 jaar geleden speel ik al met de gedachte om op de motor op het gemakkie naar bologna in italie te reizen en daar de ducati fabriek te bezoeken, dit is toch wel een grote droom/wens van me. Ik heb het geluk een vriendin te hebben die dit graag...
  11. duc 750 ssex ie

    ducati topic 11

    Welkom Ducatisti in het 11e Ducati Topic! WIE IS ER IN VOOR EEN POLIJSTBEURT? Het is de bedoeling om via een kennis van Duccie748 de onderstaande spulletjes te laten polijsten, dit zal in de winter gebeuren aangezien de fiets dan toch al stil staat. Bochtenset:(van cilinders tot aan de...
  12. duc 750 ssex ie

    suomy vandal vraagje

    Wie heeft er ervaring met de suomy vandal helm, en dan met name het niveau van het windgeruis. Heb hem al op mijn hoofd gehad en de pasvorm is prima. Oh ja ik weet het een shuberth maakt weinig herry maar is :r het gaat om deze pet
  13. duc 750 ssex ie

    lieve lieve lieve modjes ff een vragie

    lieve lieve lieve modjes ff een vragie,ik heb net ducati topic 4 geopend maar wilde de start post even kopieren van ducati topic 3 maar jullie zijn zoooo goed in jullie werk datie al dicht is, zouden jullie lieve lieve lieve modjes ducati topic 3 voor mij nog ff open kunnen doen alsjeblieft *D
  14. duc 750 ssex ie

    Ducati topic 4

    WELKOM IN DUCATI TOPIC 4!!! Zoals altijd is er weer een ducati poserlijst,wil je je fiets ook in de lijst post dan even hier een foto,en natuurlijk horen we graag alle details van je fiets! NIEUW: het lijkt me leuk om onderaan de startpost een soort van linkdump te maken naar ducati...
  15. duc 750 ssex ie

    Te koop Spondon Ducati

    Linkie: http://www.zwartmotoren.nl/motor.htm Bijlage: links (Small).jpg
  16. duc 750 ssex ie

    Ducati 900SS met start prob's

    Even een vraagje voor de klussers in dit topic, als mijn 900SS koud is dan start ie wel maar heb ik hem warm gereden dan krijg ik hem (zelfs na een dag "hard" werken doet ie het niet) met geen stok meer aan, contact werkt (lampjes gaan branden) maar de startmotor doet niets. Net nog even...
  17. duc 750 ssex ie

    ducati topic reloaded !!!

    Zo het heeft even geduurd maar het oude topic is versleten tijd voor een nieuw. Het lijkt me wel wat als iedereen zijn of haar duc hier post(idee van de ductator) en deze in een overzichtelijke lijst zetten zoals in het monster topic, achter ieders naam kun je de foto aanklikken. hier vind je...
  18. duc 750 ssex ie

    gezocht radiateur voor RVF400 (NC35)

    Hallo allemaal, Even een vraagje aan degene die een radiateur van een RVF400 (NC35) heeft liggen, of weet waar er tweedehandse of nieuwe te krijgen zijn, de mijne is overleden. Ik hoor het wel wat je ervoor wil hebben. Groeten Jack Koorneef Je kunt me mailen op Ducatim901@chello.nl
  19. duc 750 ssex ie

    ducati supermono kont gevraagd

    zoals de topic titel al doet vermoeden ik ben op zoek naar 1 of 2 ducati supermono konten, voor ombouw van mijn 1000 ss en voor herstel van mijn broer zijn motor
  20. duc 750 ssex ie

    animo voor strandparty Renesse??

    hallo daarrrrrrrr. Alsmaar gaan et moi zaten ff te brainstormen op de trouwerij van onze neef en het leek ons wel leuk om een strandparty te organidingesen op het strand van Renesse. Barbeque, dooie dieren, drank zelf meenemen, mocht het regenen dan kunnen we altijd nog een leuke tijd hebben in...
  21. duc 750 ssex ie

    wie een kuil graaft voor een ander....

    Ik rij gisteren van Den Haag naar Zwijndrecht tussen de file door na een dagje archieven onderzoek. komen er een paar andere motorrijders langs en ik pik aan bij hen, worden we er opeens niet langsgelaten door een busje met dakbedekkers, ze gingen express heel dicht tegen de strepen rijden, en...
  22. duc 750 ssex ie

    wie gaat er naar de luchtmachtdagen Gilze-Rijen

    Zo, de airplane race hebben we gehad, om nog even in hoger sferen te blijven hier dus het volgende hoogstandje met vliegtuigen, anders gezegd wie gaat er mee naar de luchtmachtdagen op vliegbasis Gilze-Rijen op 17 en 18 Juni 2005 (dat is dus al vrijdag en zaterdag a.s.) alvast tot sinas. thanks...
  23. duc 750 ssex ie

    tt-assen 2005 !!! wie gaat ?

    Goeiendag medeforumers ik vroeg me af wie er hier allemaal naar de tt gaan dit jaar want 25 juni staat het spektakel weer te gebeuren. Op welke camping sta je ? Op welke tribune sta je ? Wanneer ga je ? Enz ,kortom alles wat je te melden hebt al je ervaringen ik wil alles horen :9 Zelf ga ik...
  24. duc 750 ssex ie

    te koop gele ducati 750 ss ie 2000 9500 km

    te koop ducati 750 ss ie *9500 km op de teller *hagel nieuwe achterband *recent 10000 beurt gehad bij ducati zaltbommel *termigioni dempers tegen meerprijs te koop *heb je interesse kun je mailen naar wegaanlos@hotmail.com hij is geel en dit is een kleur die je bijzonder weinig tegen komt op een...
  25. duc 750 ssex ie

    topic titel aanpassen

    zeg hh moderatoren even een vraag hoe/wie kun/kan je de topic titel aanpassen ik heb een topic geopend (ducati club races 2005 wie gaat) en zou de topic naam graag aan willen passen in ,(ducati club races 2005 wie gaat,en foto's) is dit mogelijk?
Terug
Bovenaan Onderaan