Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cayman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Cayman

    R&G Crashpads CB1000R

    Wegens overbodig verkoop ik mooie R&G Crashpads, te weten: Ze zijn gebruikt, maar nog vrij nieuw.... (1 seizoen gebruikt) R & G Crash Protector Aero Black (Links en rechts) R & G Engine Case Slider Rechts R & G Engine Case Slider Links Kost nieuw totaal pakketje ongeveer € 185 Belangstelling...
  2. Cayman

    Akrapovic SP-serie slip-on (Titanium) Honda CB600F Hornet

    Wegens omstandigheden verkoop ik een geweldig goed klinkende Akrapovic SP-serie (titanium). Bijna nieuwe Akrapovic SP serie slip-on voor Honda CB 600 F modeljaren 2003 - 2005. Demper heeft ongeveer 500km op de motor gezeten. Db-killer zit erbij en heeft dus E-keur plus carbon kapje...
  3. Cayman

    Zwarte Honda CB600F (Hornet)

    Wegens omstandigheden verkoop ik een zwarte z.g.a.n. Honda CB600F4. Bouwjaar: mei 2004 Soort: Naked bike Basiskleur: zwart Cilinderinhoud: 600 cc Aantal cilinders: 4-cilinder Vermogen: 71 kW (97 Pk) Kilometerstand: 27000 km (and counting) Opties: Kleine stuurruitje (zgn. flyscreen)...
  4. Cayman

    Zwarte Honda CB600F BJ.2004

    Hierbij bied ik een zwarte z.g.a.n. Honda CB600F4 te koop aan. Bouwjaar: mei 2004 Soort: Naked bike Basiskleur: zwart Cilinderinhoud: 600 cc Aantal cilinders: 4-cilinder Vermogen: 71 kW (97 Pk) Kilometerstand: 25000 km (and counting) Opties: Kleine stuurruitje (orgineel Honda...
  5. Cayman

    Benelli TNT

    Hallo lezers, Ik was laatst in een motorzaak en zag iets leuks staan namelijk Benelli TNT! Hij zag zeker mooi uit, italiaans stijl, maar kwalitatief goed?? Vandaar dus mijn onderstaande vraag: Wie heeft ervaringen met deze motor Benelli TNT (1130cc)? dus graag rijindruk en praktijkervaringen...
  6. Cayman

    Slechthorende of dove motorrijders uit Noorden

    Hallo bikers, Ik ben op zoek naar slechthorende of dove motorrijders die graag in Friesland, Groningen of Drenthe samen willen toeren op zijn/haar motor?? Ik heb zelf Honda CB600F (Hornet). :} Misschien voel je aangesproken om samen te rijden, meld het dan hier! Hartelijk dank voor je...
  7. Cayman

    Noordelijke hornetrijders (Honda CB600/900F)

    Ik heb een vraagje namelijk of er ook hornetrijders uit noorden (Friesland, Groningen, Drenthe) naar eerste Hornetmeeting gaat?? Ikzelf kom uit Friesland. Wie gaat wel heen?? Zie ook eerste Hornetmeeting elders op deze Forum.
  8. Cayman

    Diefstalbeveiligingen voor je motor Honda Hornet

    Hallo motorvrienden! Ik heb Honda CB600F (Hornet) bouwjaar 2004 :] Ik heb enkele vragen met betrekking tot beveiligen tegen diefstal, namelijk scm-goedgekeurde alarm. Hebben Horneteerders ook alarm laten inbouwen? Zoja, werken ze goed? En worden alle draden goed weggewerkt?? Welke type...
  9. Cayman

    effe voorstellen

    Hoi motorvrienden, Ik ben sinds 2 weken in bezit van zwarte Honda CB600F, bouwjaar 2004. Wow, wat rijdt hij geweldig! :9~ Het is ook eerste motor voor mij. Mijn naam is Bram en kom uit Oosternijkerk nabij Dokkum. Zijn er ook Hornetrijders/sters uit Friesland?? Ook andere rijders/sters zijn...
Terug
Bovenaan Onderaan