Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. J

    welke beste olie kopen voor de burgman 400 k8

    wat is het aller beste olie voor de suzuki burgman 400 ? heb een burgman op gehaald van de week die pas een beurt heeft gehad volgens de eigenaar alleen is het olie pijl kijk glaasje helemaal vol is dat niet erg? hij is onderhouden bij een zaak , lijkt mij dat ze wel goed hebben gedaan...
  2. J

    yamaha majesty of een suzuki burgman

    hallo allemaal, ik zou graag van jullie willen horen wat is een betere scooter om te kopen, ben aan het kijken vooor een yamaha majesty 400 en een suzuki burgman 400 , de 650 lees ik dat die heel duur in reparatie kan zijn mocht het bak stuk gaan vandaar de keus tussen de 400 mijn budget is...
  3. J

    suzuki buurgman of een yamaha majesty

    hallo allemaal, ik zou graag van jullie willen horen wat is een betere scooter om te kopen, ben aan het kijken vooor een yamaha majesty 400 en een suzuki burgman 400 , de 650 lees ik dat die heel duur in reparatie kan zijn mocht het bak stuk gaan vandaar de keus tussen de 400 mijn budget is...
  4. J

    welke rempomp kiezen op een ktm 500 sm

    welke radiale rempomp is het beste te gebruiken voor een beringer 6 zuiger remklauw op een ktm exc 500 ?
  5. J

    ktm exc 500 welke supermotard wielen en uitlaat kopen??

    halo allemaal, ik wil binnen kort supermotard wielen gaan kopen voor onder een ktm exc 500 maar weet nog niet welke merk goed is en welke je niet met kopen, heb zelf geen idee ook of het wat uitmaakt of dat ze allemaal een beetje het zelfde zijn want ik zie wel veel merken op internet voorbij...
  6. J

    welke merk en type zijn het beste momenteel voor supermoto

    hallo allemaal, ik heb hier even een paar vraagjes, hoop hier op de site er antwoord op te krijgen ik ben van plan om deze maand een motor te kopen om er een dikke supermotard van te maken, of als ik er een tegen kom al een kant en klaar, ik heb al veel geprobeerd zelf op internet en...
  7. J

    even voor stellen

    hallo allemaal, ik ben louis 30 jaar oud, kom uit noord holland eij al op 2 wielers sinds dat ik ong 10 was,(met name crossers etc) heb voor heen een yamaha wr450f gehad, suzuki gsxr srad, honda nsr ,aprilia rs, was even paar jaar gestopt met motor rijden maar ben nu weer op zoek naar een...
Terug
Bovenaan Onderaan