Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 990SMBroaap
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 9

    Motorband codes achter M/C

    Beste mede motorrijders, Ik kan dit via google niet 123 vinden bij de pagina's die uitleg geven over bandencodes. Wat betekent de laatste letter achter de M/C codering van de banden? Dit lijkt niet de snelheidsindex te zijn aangezien de banden waar ik naar kijk allemaal ook ZR codering hebben...
  2. 9

    ST1100 richtingaanwijzers werken niet

    Beste mede motorrijders, Bij het manouvreren van de pekelfiets helaas de rechter spiegelkap (met daarop het rechter knipperlicht) langs bosjes losgereden en daarbij is het aarde- en schakeldraad uit de plug gekomen. Na het terugstoppen deden alle knipperlichten het niet meer, links ook niet. De...
  3. 9

    Sportuitlaat Honda Hornet CB600F 2005

    Liefst Mivv x-cone of Dominator. Met E-keur is wel prettig *D
  4. 9

    cb600f achterspatbord / spatbordverlenger / valdoppen

    Mocht er iemand nog een cb600f 2005 zwarte hugger/achterspatbord en fender extender/voorspatbordverlenger hebben liggen hoor ik het graag. ( en evt valddoppen/stuurdoppen). Hoop deze tweedehands te vinden om de kosten een beetje laag te houden ;)
  5. 9

    Nieuwe Hornetrijder

    Net m'n motorrijbewijs en ga deze week een 2005 Hornet ophalen. Hiervoor gekozen omdat ik een wendbare rappe motor wil waar ik het motorrijden goed op kan leren. Mocht er iemand nog een cb600f 2005 zwarte hugger/achterspatbord of fender extender/voorspatbordverlenger hebben liggen hoor ik...
Terug
Bovenaan Onderaan