Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. bart_schwantz_34

    Starten

    Na deelname aan ongeveer 6 sprint races kan ik wel vast stellen dat ik behoorlijk bagger ben in starten. Dus tips zijn meer dan welkom, een avond na een industrie terrein en een koppeling opstoken kan altijd nog. Hoeveel toeren ongeveer ? Gas constant of niet ? Andere tips zijn welkom
  2. bart_schwantz_34

    Triumph T595 1997

    Met een beetje pijn moet ik mijn triumph weg doen. Ik heb deze motor begin dit jaar gekocht toen voorzien van nieuwe banden,olie en remvloeistof. Helaas moet ik hem nu weg doen om budget te maken voor mijn andere motoren. Hij loopt prachtig ondanks zijn leeftijd geweldige power en geluid Verse...
  3. bart_schwantz_34

    Gsxr 750 2004

    Te koop mega complete gsxr 750 2004. Ik heb de motor nu 3 jaar en was van plan hem nog lang te rijden, maar daar race ambities stap ik nu over. Heel veel geld aan opties die erop zitten. De kenners zullen snappen dat alles erop zit wat je nodig hebt. Met mijn gering talent goed voor 1.52 op...
  4. bart_schwantz_34

    Triumph T595 alarm

    Vandaag eigenaar geworden van een mooie triumph T595 uit 1997. Er zat helaas een bagger alarm in. Ik dacht dat is een aftermarket alarm die er tussen zit geknoopt. Na wat zoek werk online ben ik er achter gekomen dat er een plug bestaat om deze door te verbinden en te overbruggen. Maar ik kan...
  5. bart_schwantz_34

    Hyperpro shock gsxr k4 en k5

    Te koop Schokdemper hyperpro voor gsxr 600 en 750 van 2004 en 2005. Pas 1 jaar oud nieuw prijs was 500, gaat weg wegens wijziging van plannen pas 2000 km oud Prijs 250
  6. bart_schwantz_34

    Rem onderdelen Suzuki gsxr 750/600 k4

    Wegens ombouw circuit motor te koop 4x remschijven remklauw L+R Stalen remleiding Pm komen we er wel uit
  7. bart_schwantz_34

    Pitbox Zolder 13.4

    Hoi, iemand van hier die toevallig aanstaande zaterdag 13.4 na zolder gaat.?Ik zoek nog iemand om een box mee te delen of een plekje bij wat volk. Kosten van een box zijn maar 50 euro dus voor 25 pp staan we droog, warm en hebben we alles bij de hand 😊
  8. bart_schwantz_34

    Ecuyers 25 en 26 mei

    Toevallig mensen van hier die gaan ? Heb al veel filmpjes gekeken is een pittige baan met idioot hoge curbstones. Verder nog tips van mensen met ervaring?
  9. bart_schwantz_34

    Pitbox ecuyers 25 en 26 mei

    Wij gaan met 3 man met trackdays4all na ecuyers. Helaas is een pitbox aan de prijs namenlijk 370 euro. Volgens de site kunnen er 10 motoren in. Dus wie heeft er zin om te delen :)
  10. bart_schwantz_34

    Budget circuit motor topic

    Ik rij nu anderhalf jaar circuitdagen voor de fun het gaat steeds beter maar ik kijk vaak jaloers naar de motoren om me heen. Maar aangezien dat er toch niet in zit lijkt me leuk om hier jou no budget bike te posten terwijl je wacht op de staatsloterij 😉 Die van mij een Yamaha r6 uit 2001 die...
Terug
Bovenaan Onderaan