Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: greyled
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. greyled

    Enduristan Monsoon 3 Zadel tassen aangeschaft

    Greyled
  2. greyled

    Orienteren SMT

    Heren KTM-mers ik ben aan het oriënteren naar een SMT, wat zijn de aandachtspunten waar ik op moet letten. Ben in bezit van een 2007 Tuono-R .Heb inmiddels een kort proef ritje gemaakt, daarbij nog niet echt het bochten werk kunnen testen. Eerste indruk: stuurde lekker licht en de zitpositie is...
  3. greyled

    Helm HJC CL 14Y kindermaat

    Te Koop,doe een bod! Slechts 4 keer gedragen, praktisch nieuw! gr.greyled p.s. klik op de foto voor meer detail :Y
  4. greyled

    Te Koop Aprilia RSV Mille 2003

    Mensen magnifieke motor te koop! Heb de motor nu drie jaar in mijn bezit (zonder mankementen), was een jaar oud toen ik hem kocht. Altijd netjes mee gereden en onderhouden, is altijd droog gestald, geen circuit mee gereden. Standaard motor, bouwjaar 03/2003, km.stand 25.000 km banden...
  5. greyled

    helm,jas en laarzen te koop

    Jas is verkocht!!! Helm HJC CL 14Y kindermaat Laars Akio maat 37 4 keer gebruikt tijdens lessen. Nieuw dus. Doe een serieus bod!
  6. greyled

    Kentekenplaat verloren!

    Ben in de omgeving van Leeuwarden mijn kentekenplaat verloren heb inmiddels aangifte gedaan, iemand gevonden? gegevens plaat M H - . . - 0 8 (dit lijkt mij wel genoeg info voor iemand die het vindt) gr.greyled
  7. greyled

    site in de lucht

    He, mannen de site van rsvmille.nl is weer als vanouds in de lucht hier nog meer nieuws en wetenswaardigheden van de mille's. gr.greyled
  8. greyled

    site milleclub

    Mannen, wat is er aan de hand met de site van de rsvmilleclub, krijg een of andere hobby site? gr.greyled
  9. greyled

    MegaMeeting 26 september vanuit Leeuwarden?

    Zijn er rijders die vanuit Leeuwarden naar de meeting gaan, ga zelf ook maar onder voorbehoud van het weer? Moet wel droog blijven! *O* gr.greyled
Terug
Bovenaan Onderaan