Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SuperG
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Voorstel: alle motoren ouder dan 15 jaar verboden in steden?

    BELANGRIJK! Teken deze petitie tegen het een voorstel om alle motoren ouder dan 15 jaar te verbieden in iedere Europese stad te rijden! Parijs wil volgend jaar al motoren ouder dan 15 jaar verbieden!
  2. S

    '81 GSX 750 cilinder nr 1 doet raar

    Motor: Suzuki '79 GS met een '81 GSX blok. KM stand 52.000 In februari het blok erin. Carburateurs zijn ultrasoon gereinigd. K&N filters met bijhorende sproeiers. Na montage testrun op Dynojet: 80 pk aan het achterwiel. En toen ging ik effe naar een treffen en al na 5 km ontdekte ik dat...
  3. S

    Rij-ontzegging na flauwvallen

    Hebbikdat? Ja dus. Maandag 14 december was het ietwat koud en na een motorritje naar m'n werk met onderkoelde handen aangekomen. Niet leuk maar gaat vanzelf over. Alleen...ik voelde me wat licht worden in m'n hoofd, en al zittend viel ik flauw, en donderde van m'n stoel af. Door de val klapte...
  4. S

    Weer een gek erbij!

    Hoi, SuperG is de naam, overgehouden van een geslaagde wintersportvakantie in O'rijk. Rijdt sinds '95 motor en heb inmiddels drie wijffies in de garage staan en één voor de deur want ik rij iedere dag. Dat omdat ik maar geen afscheid kan nemen en ze allemaal hun eigen taak hebben: De CB400F uit...
Terug
Bovenaan Onderaan