Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sergee
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    R6 03 zijspiegels

    Dag motor forummers! Omdat mijn zijspiegels van mijn R6 uit 2003 aanslag op het glas hebben en de rechter spiegel niet goed op zijn plek blijft op hoge snelheden, wil ik graag nieuwe spiegels aanschaffen. Kunnen jullie mij vertellen welke spiegels ik nodig heb, en of onderstaande spiegels...
  2. S

    Eerste motor, praktische tips gezocht

    Beste leden, Een deze dagen koop mijn eerste motor, een heuse R6. Misschien niet praktisch, maar altijd al willen hebben. In ieder geval het proberen waard, dacht ik zo. Inmiddels ben ik volledig voorzien van mooie motor kleding en kan ik gaan rijden. Nu zit ik echter nog met enkele vragen...
  3. S

    Yamaha R6 2000 met 65K km advies?

    Beste lezers, Ik heb inmiddels alle motorkleding gekocht en vandaag heb ik een gave Shoei GT-air helm binnen gekregen. Snel een motor kopen dus. Nu wil ik al lange tijd een Yamaha R6. Mijn budget is circa 2.500,- eur. Nu heb ik echter een R6 gevonden voor een stuk minder geld. Nadeel is...
  4. S

    Voorstellen Serge

    Hallo! Graag wil ik mezelf via deze weg voorstellen aan jullie, zodat jullie op zijn minst weten wie al die lastige vragen gaat stellen ;) Mijn naam is Serge, 25 jaar jong en woonachtig in Breda. Sinds begin 2017 afgestudeerd van de opleiding Small Business & Retail Management en momenteel...
Terug
Bovenaan Onderaan