Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Seffani
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Suzuki Bandit 650

    We zijn geen Marktplaats dump site.
  2. S

    a2 rijbewijs oude regeling

    Wie zit er nog meer met een A2 van de oude regeling en moet ook weer examen doen? Ik ben het nu al een tijdje aan het uitstellen om examen te doen in de hoop dat ook de oude A2 rijders gewoon een rijbewijs krijgen zoals dat geregeld is bij Code 80. Denk dat ik toch maar een examen moet gaan...
  3. S

    Zijn er nog mensen met een A2 rijbewijs zonder code 80?

    Ik kan al enige tijd voor mijn A gaan.. maar vind het gewoon zo'n zonde van 't geld. Slaat helemaal nergens op dat de nieuwe A2 bestuurders gewoon zonder een extra cent wel volvermogen mogen rijden na 2 jaar... Wat gaan jullie doen of hebben jullie gedaan?
  4. S

    Ducati monster 620

    wegg
  5. S

    Touren in de buurlanden

    Ik wil nog voordat het ECHT koud wordt 1 korte ritje maken en ik vroeg me af of mensen aanraders hebben als bestemming. Waar ik naar opzoek ben in de rit: -Niet te ver (ik woon in Amsterdam en wil het liefst op en neer rijden, of twee dagen.) -Vooral een mooi landschap, bergen met mooi...
  6. S

    Amsterdam en parkeren

    Kent iemand een goedkope spot om je motor onderdak te geven in omgeving nieuw-west? Of heeft iemand zelf een garage spotje die die wil delen voor een mooi prijsje? Wil mijn motor onderdak geven, maar alle plekken lijken niet echt in de buurt van nieuw-west te zijn helaas... help a...
Terug
Bovenaan Onderaan