Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 01dennis10
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 01dennis10

    GT650R met 17.200km voor een weggeefprijs

    Mooie Hyosung GT650R uit 2008. Met zo goed als nieuwe banden. Loopt als een zonnetje en schakelt perfect. (Ook geschikt te maken voor A2) Slechts 17.200km gelopen. Ketting en tandwielen zijn in prima staat. Beide sleutels aanwezig. In april nog flink onderhoud gehad. (Nieuwe olie, filter en...
  2. 01dennis10

    Klinkt dit als een massa probleem?

    Toestand: Motor start prima, verlichting werkt prima op de knippers na. (Alleen bij hoge toeren gaan ze vertwijfeld aan) Digitale dagteller loopt gewoon elke KM op maar het tijdsklokje reset na elke rit terug naar 12:00u Accu heb ik vorig jaar nieuw gekocht en laadt volgens mij gewoon normaal...
  3. 01dennis10

    Rijden in de kop

    Zijn er mensen die zin hebben om dit najaar een gelegenheids rit te doen in de kop van noord-holland? Als er genoeg interesse is kunnen we een datum prikken. Laat van je horen!
  4. 01dennis10

    Nieuw forum lid stelt zich voor

    Hoi allemaal! Even voorstellen is wel zo netjes vind je niet? Ik ben Dennis, 29, woon in de gemeente Schagen (kop van noord-holland). Ik rij al weer een behoorlijke tijd maar ik heb me nog nooit aangemeld op een forum o.i.d. Ik volg dit forum nu al een tijdje en het leek me zeker de moeite...
Terug
Bovenaan Onderaan