Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. M

    Yamaha YP 400cc motorblok onder 250cc frame ?

    Ik heb een bj. 2004 Yamaha Majesty 250cc motor scooter. Het motorblok is stuk en ik krijg bj. 2004 Yamaha Majesty 400cc motorblok aangeboden. Kan ik dit blok onder mijn frame hangen plug and play? Ik heb Yamaha Nederland ge-e-maild en de helft die zegt dat het wel kan omdat 400cc motorblok is...
  2. M

    Yamaha Majesty

    Kan iemand mij vertellen of een 400cc blok Majesty onder een 250cc Majesty frame past? Zo niet dan ben ik sowieso op zoek naar een tweedehands blok 250cc Yamaha Majesty alvast bedankt doei doei
  3. M

    Yamaha Majesty 250 sneller laten lopen ?

    Beste Mensen, Ik heb een hele knappe yamaha majesty 250cc uit 2004 met 25000km op teller en ben er erg blij mee. Ik wil alleen dat ik wat meer power eruit zou kunnen halen voor wat sneller te rijden en misschien wat harder optrekken want ik heb zwaar het idee dat er ingehouden word of geknepen...
  4. M

    malaguti F18 Warrior 125cc

    Hallo ik vraag mij af of ik mijn motorscooter iets sneller kan krijgen door misschien een andere uitlaat? Want hij komt net even wat kracht tekort en verder heb ik eigenlijk niet heel veel verstand van motoren en ik vraag eigenlijk of iemand mij kan adviseren waar ik een uitlaat voor een...
Terug
Bovenaan Onderaan