Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fredjeh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Carterpan

    Aan de carterpan van een ZZR600 van Kawa zijn vooraan 2 uitstekende delen, mag ik die verwijderen (afzagen) of zijn deze hol? zitten namelijk in de weg voor mijn aan te passen uitlaat.
  2. F

    Zelf uitlaatpijpen maken

    Bij een projectje kan ik de gewone uitlaat vanaf het motorblok niet gebruiken, uitlaten lopen onder het blok door en daar heb ik geen plaats voor, moeten opzij. Is een 4 cilinder in lijn, cilinder 1 en 4 komen samen en 2 en 3 komen samen onder het blok en gaan dan samen in de collector die dan...
  3. F

    Overbrengingsverhoudingen ZZR600 van 1990

    Heb al gezocht op het internet maar vind deze nergens terug, weet iemand soms wat deze verhoudingen zijn of waar ik ze kan vinden, wil dus van de 6 versnellingen de verhouding weten tussen toerental krukas en uitgaande as waarop dus het kettingwiel zit?
  4. F

    Toerenteller uitbouwen

    Wil enkel de toerenteller gebruiken uit mijn ZZR600, bestaan daarvoor omhuizingen waar ik deze kan inbouwen, of ben ik verplicht om een nieuwe toerenteller aan te kopen.
  5. F

    Kawa ZZR 600 van 1990 ombouwen

    Hallo, ben bezig met een project waarbij ik de motor wil gebruiken voor een ander doel. Motor loopt goed, carburatoren eens uit elkaar gehaald en netjes gereinigd, motor loopt prima. Motor is intussen uit het frame, moet elders ingebouwd worden. Momenteel ligt de kabelboom op tafel, alles...
Terug
Bovenaan Onderaan