Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MLC
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MLC

    Haynes werkplaatshandboek Suzuki GSX/GSXF

    Im verband met verkoop van mijn GSX750F is dit overbodig geworden. Im goede staat, enkel heb ik met een vieze vinger een pagina een beetje gevlekt tijdens het reviseren van de voorvork poten. Voor een tientje inclusief verzendkosten vind ik het al goed.
  2. MLC

    Stroomlek in Gebing verwarmde handschoenen : is dat überhaupt mogelijk?

    Goedemiddag, Voor wie ervaring heeft met dat soort dingen... Ik vraag mij af of het überhaput mogelijk zou kunnen zijn. Ik gebruik al een aantal jaren een paar Gerbing XRS-12 verwarmde handschoenen. Vanochtend reed ik zoals gewoonlijk naar mijn werk, en vrij vroeg tijdens de rit begon ik vrij...
  3. MLC

    Hoogte voorruit toermotor en zicht bij regen

    Goedenavond, Even een klein beetje comtext: na zo'n 10 jaar op voornamelijk sporttourers te hebben gereden is begin van de zomer er een tourer bij gekomen: een Honda PanEuropean (ST1100). Met o.a. het idee om wat comfortabeler te zitten voor woon-werk in de minder mooie maanden. Die kwam met...
  4. MLC

    Headsets en gehoorsbescherming... hoe doen jullie dat?

    In de afgelopen 2 jaar heb ik veel op dit forum hierover gelezen, van alles en nog wat uitgeprobeerd, maar er blijft me iets niet duidelijk: veel mensen zeggen een (bluetooth) headset te gebruiken (ingebouwd in de helm) met oordopjes en er prima mee overweg te komen. Toen ik met mijn goedkope...
  5. MLC

    Nieuw in doos: Luchtfilter Suzuki GSX750F 1998 HFA3602

    Hallo, Bij deze zet ik een luchtfilter die ik een paar maanden geleden verkeerd besteld had, bij mPartz. Mijn motor lijkt een andere type filter te hebben, waardoor ik alle carburateurs met deze opnieuw zou moeten instellen. De doos van de verzending is niet een open geweest. Ik heb hem toen...
  6. MLC

    Moer in opening uitlaat vast

    Goedemiddag, Het is misschien een hele stomme vraag... Maar goed, ik heb sowieso maar weinig ervaring met sleutelen aan motoren... Mijn huidige motor heb ik ondertussen een jaar. Die kwam met een BOS uitlaat maar zonder dB-killer. De dB-killer heb ik er los bij gekocht, en wou het een paar...
  7. MLC

    Helm en wind

    Goedemiddag, Ik zit al een tijdje met iets: sinds ik een helmmuts draag onder mijn helm heb ik meer last van het ruis van de wind onder mijn helm. Op dit moment is mijn traject naar mijn werk iets van 12km, dus ik heb niet veel tijd om last ervan te hebben, maar over enkele weken wordt het...
  8. MLC

    “Half covers”

    Hallo allemaal, afgelopen week kwam ik zo’n ding tegen op internet: een “half cover”, een soort van halve hoes. Hebben jullie al ervan gehoord, ervaring ermee, enig idee waar het te vinden is, behalve in de VS? Ik heb al een goede gevoerde hoes, die ik gebruik iedere keer dat de motor...
  9. MLC

    Wat is er mis met mijn luchtfilter?

    Ik was vandaag even een laat dingen aan het doen op mijn GSXF (nieuwe knipperlichten installeren), en had de zadel ervoor eraf gehaald. Ineens zag ik het volgende: de grote ring in het midden van wat ik neem aan de luchtfilter is zat los, gewoon in het midden. Op de foto is het toestand nadat...
  10. MLC

    Smartphone houder voor niet doorlopende stuurbeugel

    Hoi, Ik ben benieuwd wat voor oplossingen jullie gebruiken om een smartphone te bevestigen zonder gebruik te maken van dat soort hoesjes die aan de stuurbeugel gemonteerd worden. Ik zie namelijk zat foto's van zulke systemen: Maar mijn GSX-F 750 heeft geen doorlopende stuurbeugel, en de...
  11. MLC

    Ervaring met het kledingmerk "Course"?

    Hallo allemaal, Ik ben een beetje op de web aan het rond kijken voor een textiele broek. Ik heb momenteel al een goede leren broek, mooi, past prima... Alleen niet ideaal voor woon-werk verkeer, omdat vanwege de smalle broekpijpen, als ik mijn normale broek onder houd eindigt deze echt...
  12. MLC

    Topkofferrek Givi voor GSX-F 750, jaar onbekend!

    Hallo! Even wat achtergrond voor mijn vraag: onlangs heb ik (een beetje op de gok) een tweedehandse rek voor topkoffer gekocht. Het werd verkocht door iemand die dat in de schuur had gevonden van de vorige eigenaar, en die zelf geen verstand van motoren heeft. De buurman wist dat de vorige...
  13. MLC

    Topkofferrek Givi voor GSX-F 750, jaar onbekend

    Hallo! Even wat achtergrond voor mijn vraag: onlangs heb ik (een beetje op de gok) een tweedehandse rek voor topkoffer gekocht. Het werd verkocht door iemand die dat in de schuur had gevonden van de vorige eigenaar, en die zelf geen verstand van motoren heeft. De buurman wist dat de vorige...
  14. MLC

    MLC

    Goed... Ik ga heel braaf mij eerst eventjes voorstellen! Ik ben Max, ik studeer architectuur aan de TU Delft, hou me verder bezig met mijn gezinnetje en muziek en dans... Dat allemaal vanuit Den Haag Ik rij (weer) sinds kort een Suzuki GSX-F 750 uit 1999. Ik heb gezien dat het niet per se...
Terug
Bovenaan Onderaan