Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: roelofhil
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    GSX 400 E KOPPELINGSPLATEN VERVANGEN

    Vraag is dit zelf te doen of beter naar een motorzaak heb klein budget dus zelf doen (indien mogelijk) komt beter uit
  2. R

    afstelling 2 caburateurs

    carburateurs afstellen SUZUKI GSX400E van 1983 Na de carburateur helemaal goed schoon te hebben gekregen. loopt de motor weer. Geen overstromingen vanuit de caburateur bv. alleen het lopen gaat nog niet lekker hier moeten de puntjes nog op de i gezet worden. ivm een laag inkomen kan hij...
  3. R

    suzuki gsx 400 e HELP

    Wie oh wie denkt even mee. De 2 cilinder gsx 400 E liep altijd goed Voor kort begon hij op 1 cilinder te lopen , waarna hij soms de 2e pakte en er tussen uit ging. Een paar nieuwe bougies gezet 1 bleek toch door te slaan. Toen ging het even goed en na een poosje begon hij weer. De laatste...
  4. R

    VOORSTEL RONDE

    ik ben zojuist lid geworden en kom uit Emmen hobbys zijn gitaar spelen-motor rijden en mijn groente tuin en alles wat met techniek te maken heeft ik rijd een young timer Suzuki GSX 400 E van 1983 2 cilinders top 165 km/h Hard genoeg Rijd goed normaliter Nu even wat problemen waar ik...
Terug
Bovenaan Onderaan