Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Duplo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Duplo

    6 mei openingsfeest Lifestyle Motowear, 's-Graveland

    Toevallig zit er sinds kort een super leuke motorkledingzaak vlakbij Hilversum Ik zag dat ze op 6 mei de officiële opening hebben maar ze zijn nu ook al open! Gave retro en vintage spullen! Indoor parkeren, al is dat hopelijk niet nodig dan *D
  2. Duplo

    Girls go naked: Meiden met Naked Bikes deel 2

    Girls go naked: Meiden met Naked Bikes Welkom in het nieuwe deel van Meiden met Naked Bikes! Aangezien het laatste deel erg verouderd is hierbij het nieuwe deel! Alle meiden die op naked bikes rijden zijn hier welkom *O* Wil je in OP post dan regelmatig mee en post een foto die je hier...
  3. Duplo

    Kawasaki ZX6R 636 2005

    Met pijn in mijn hart verkoop ik mijn hele mooie blauwe Kawasaki ZX6-R 636 Ninja uit 2005 Kmstand: 28.530 (nog oplopend) Ik heb er 2 jaar met veel plezier op gereden, maar door rugklachten kan ik er geen langere ritten meer mee rijden jammer genoeg. Je hebt veel bekijks door de...
  4. Duplo

    Laverda 750 SF 1972

    Laverda 750 SF bouwjaar 1972 2 jaar geleden totale motorblok revisie, rekening ter inzage GT nokkenas remschijven geboord en geventileerd(zeer bijzonder) nieuwe banden nieuwe toerenteller nieuwe gel accu rijwiel gedeelte alle lagers 8 jaar geleden vervangen extra:5 delig stuur en 1...
  5. Duplo

    ZX6R Blauw 2005

    Bij deze zet ik mijn motor te koop met schade. Mocht hij niet verkocht worden knap ik hem zelf op. Kawasaki ZX6R 2005 Kmstand: zal ik vanavond thuis na moeten kijken, zit rond de 28k Schuifschade van september dit jaar Onderdelen die ik heb liggen/ gemonteerd na die tijd Titax GP...
  6. Duplo

    Rem(schakel)set/ Spiegel ZX6R 2005-2006

    Ik ben opzoek naar een remset voor een zx6r uit 2005-2006 Dus de rechterkant van het rem/ schakelsetje Ook zoek ik een rechter spiegel
  7. Duplo

    Gezocht Tracktraining Lelystad 11 september

    Ik ben op zoek naar een tracktraining dag op 11 september Het gaat om een level 1 Mocht je er van af willen of iemand weten die er van af wil pb of mail me maar *D
  8. Duplo

    * Achterhoek United 28 * Veel te weinig BBQ'S!

    Welkom bij Achterhoek United *O* deeltje 28 *O* :9~ Waar zijn al die bbq's! :9~ :+ Meetings uitjes ed die eraan komen! :+ Update karten Dames en Heren, bij deze vraag ik u mij via PB te vertellen welke datum u wilt karten. Ik zal mn best doen het zo goed mogelijk bij te...
  9. Duplo

    ZX6R 1996 racer

    Racer met veel extra onderdelen te koop Kan er helaas geen vriendjes mee worden en hou het voorlopig bij de 2005 zx6r Ik zal thuis ff een betere foto maken. Zitten nog een aantal kappensets bij en 2 tanks. Nieuwe ketting en tandwielen (originele verhouding) ligt nog een ander...
  10. Duplo

    Honda NX 250 TEAB

    Honda NX250 84.000 km bouwjaar 1992 Pas een grote beurt gehad, nieuwe banden. Uiterlijk niet de mooiste maar rijd super leuk en heeft pit genoeg Foto is een beetje overbelicht Mail of pb voor meer informatie of een goed bod
  11. Duplo

    Gezocht remschakelset Kawa zx6r '95-'97

    Hai hai ik ben op zoek naar een remschakelset voor een Kawasaki ZX6R van '95-'97 ook evt dynamo mocht iemand die overhebben
  12. Duplo

    Helm X-lite X - 801 RR MASK Wit blauw XS

    Helm in nieuw staat maar een paar keer gedragen. Hij knelt toch iets te veel dus vandaar te koop Vraagprijs 150 euro Hij kan verzonden worden na betaling echter verzonden = verkocht! Dus ergens passen is raadzaam maar eigen verantwoordelijkheid. Hij is te passen regio Utrecht of...
  13. Duplo

    Dainese Yo Yo lady overall maat 34

    Te koop aangeboden dainese overall in italiaanse maat 40/ nederlandse maat 34. Is weinig gedragen omdat mijn benen in verhouding te lang zijn en daardoor zitten de kniestukken iets te hoog. Nu ik intensiever ga rijden heb ik hier meer last van. Ik ben 170 ongeveer en rond de 52/55 kilo...
  14. Duplo

    Kawasaki ZX6R 2005 Gestolen Mijdrecht

    Vannacht is mijn motor gestolen!! Het gaat om een Kawasaki Ninja ZX6R uit 2005! Hij stond in Mijdrecht geparkeerd Er zitten zebrahandvatten op een een laser uitlaat met 3 pijpjes onder de kont Kenteken MN-DP-31 Ben nog een beetje leeg dus hoop dat jullie hier voldoende aan hebben
  15. Duplo

    Kawasaki GPZ 500 S

    TE KOOP: Kawasaki GPZ 500 S KM: ong 50.000 Bouwjaar: 1993 500CC, 60 PK Dit jaar nieuwe banden op gedaan, kettingspanner vervangen, nieuwe voorvorkkeerringen. Kleine deuk in de tank rechts. verder geen schade. Leuke motor om te beginnen, herop te stappen of voor de winter...
  16. Duplo

    Hallo

    Hallo allemaal ik ben Mandy 19 jaar rijbewijs sinds zomer dit jaar Student MBO autotechniek (dus daarom kijkt iedereen zo raar als ik zeg dat ik geen autorijbewijs heb) ;) rij nu nog Vespa PX200E :Z Waarom ben ik eigenlijk vergeten daarom nu opzoek naar een Kawasaki ER-5 Dacht eerst aan...
Terug
Bovenaan Onderaan