Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NOORRIE
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Kroonplaat honda ntv 650 93-97

    Ik ben op zoek naar bovenstaande kroonplaat. Ik wil graag mijn f2 ombouwen tot streetfighter. Gaten boren in de bestaande kroonplaat kan ook maar als iemand een ntv kroonplaat heeft, graag!
  2. N

    Hey there! New member Noorrie in town;)

    Hey allemaal! Ook ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Noor, 27 jaar oud en de trotse bezitster van een honda cbr 600 rr uit 2003 en sinds kort ook een Aprilia rs 125. Ik ben dus fan van racemotoren! Ik ben me nu ook aan het verdiepen in het zelf bouwen van een streetfighter. De...
  3. N

    Proefritje op een honda streetfighter

    Hey beste streetfighterbouwers/lovers, Ik zal me even kort voorstellen; Noor, 27 jaar oud, en sinds anderhalf jaar de trotse bezitster van een cbr 600 rr. Topbike, maar een echte racer. Nu ben ik me sindskort in aan het lezen over het bouwen van een streetfighter, en specifiek een met een...
  4. N

    Cb1/cbr600f2/f3 (of andere goedkope honda pekelfiets)

    Hoi, ik ben op zoek naar een cb1/cbr 600 f2 of f3 om te gebruiken als pekel/oefenmotor. Voorkeur gaat uit naar die types omdat hun blok hufter/onwetende vrouwproof schijnt te zijn, en bovendien licht, wendbaar en goedkoop in onderhoud. Budget is max 800 euro, bij voorkeur omg eindhoven. Ten...
Terug
Bovenaan Onderaan