Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: _Miek_
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. _Miek_

    valdoppen Yamaha Fazer FZS600

    Ik ben op zoek naar valdoppen voor mijn Fazer uit 2003, t liefst van Yamaha Motorsport. Deze zijn niet meer nieuw te krijgen helaas.
  2. _Miek_

    Laser Deeptone uitlaat

    Te koop : Laser Deeptone Uitlaat is in zeer goede staat en heeft een super mooi geluid maar is wel zonder E keur en zonder DB killer ! Heeft op een Fazer FZS 600 uit 2003 gezeten,ik heb m vervangen omdat ik vaak in Duitsland rond rij. Vraagprijs is 180 euro
  3. _Miek_

    Laser Deeptone E keurmerk?

    Kan iemand mij vertellen of mijn Laser deeptone E merk goedgekeurd is? Op de uitlaat zelf kan ik niets vinden wat op n E merk wijst.Bovendien zit er nu n sport insert in (dus recht) een legale insert is toch altijd krom? Bovendien zegt de dealer dat die legale insert niet bestaat voor de...
  4. _Miek_

    Monoseat + stuurkuip voor Fazer 99

    te koop ivm aankoop nieuwere Fazer: monoseat en stuurkuip,beide zwart heb momenteel alleen foto van de monoseat ps:monoseat is 100%,komt niet goed over op de foto door de flits :$
  5. _Miek_

    Gezocht: Yamaha Fzs 600 '99 zadel

    Ik zoek n 2e hands zadel om te verlagen voor mijn Fazer,voorvork is al aangepast maar ik wil motor graag nog wat lager hebben zodat ik nog beter aan de grond kom met de voeten. :] Tips ook welkom !
  6. _Miek_

    Philips Blue Vision H7 lamp

    Te koop : nooit gebruikte Philips Blue Vision H 7 lamp ik had zelf een H4 nodig,helaas was de verpakking vd H7 toen al kapot gescheurd en kon ik m niet meer ruilen '( doe maar een leuk bod.....
  7. _Miek_

    En weer n nieuwe bike-lady

    Na 1 jaar motor-forum meelezen(met veel plezier)nu dan eindelijk geregistreerd Ik ben Annemiek,41 jaar,ma van 2 kids en al 23jaar gek van motorrijden :] Sta op de foto met mn huidige liefde,een fazer 600 :9 Ja,ik weet,foto is vaag,betere volgt nog
Terug
Bovenaan Onderaan