Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Albertoo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    2015 Beta 125RR 4T lc enduro voorvork

    Hallo allen, Ik was benieuwd of iemand toevallig weet wat voor voorvork er in een 2015 Beta 125RR 4T lc enduro zit. Ik ben namelijk op zoek naar tekeningen met onderdelen nummers en een handleiding met voorvorkolie volume/viscositeit ect zodat ik de (lekkende) keerringen kan vervangen en m weer...
  2. A

    Honda xl 500 r kleppenveren

    Goedendag allen, Ik merkte wat compressie verlies en heb toen even de kop van de honda xl 500 r gepakt. Toen ik de kleppen bekeek leken die iets te kieren. Nu heb ik ze opnieuw ingeslepen. Vervolgens heb ik de veren na gemeten maar die zijn eigenlijk voor het mooie net onder de limiet. Wie weet...
  3. A

    xl 500 r achtervering reviseren

    Hallo allen, Ik heb een xl 500 r uit 1985. Nu valt het me op dat die van achter niet zo erg meer dempt. Graag zou ik deze (en eventueel de voorpoten nu ik toch bezig ga) reviseren maar kan dat niet echt informatie (en onderdelen) vinden. Is er iemand die daar meer info over heeft? Groeten...
  4. A

    vizier scheurtjes HJC rpha st

    Hallo, Ik heb een vraagje. Mijn vriendin heeft nu 2 tot 3 jaar deze helm (HJC rpha st). Nu is zowel het vizier als de pinlock als eens vervangen omdat het metalen klipje uit het vizier brak en de pinlock uitscheurde. Nu begint echter het hele vizier allemaal kleine haarscheurtjes te vertonen en...
  5. A

    tripmeter motor

    Goedendag, Ik ben op zoek naar een tripmeter voor op mijn bwm gs 1150. ik zou graag willen dat deze de omwentelingen van het wiel meet en dat ik de snelheid en liefst 2 of 3 afstanden op kan slaan. Ik wil namelijk graag bijhouden hoeveel km ik rijd op een dag, op een tank en de hele vakantie...
  6. A

    xl 500 r rookt

    Goedendag, Ik heb een honda xl 500 r. Nu kwam ik erachter dat de lagers van de balansas versleten waren en wat herrie maakte. Deze heb ik vervangen. Hiervoor moest de hele cilinder eraf. Hierbij viel mij op dat de hoonsporen nog in de cilinder zaten. Kunnen dit de originele nog zijn (de teller...
  7. A

    Boutje carterpan xj 600

    Goedendag allen, De diversion 600 van mijn vriendin lekt olie bij de carterpan. Nu heeft ze zelf al een nieuwe pakking besteld en wou die ertussen plaatsen. Bij het losschroeven kwam ze er achter dat er een boutje miste, uiteraard precies op de plek waar de lekkage is. Nu lijkt het er op...
  8. A

    Remvloeistof vervangen

    Goedendag allen, ik wil graag de remvloeistof van mijn bmw r 1150 gs vervangen ondanks dat deze nog vrij helder van kleur is. nu wil ik zeker weten dat ik alle oude vloeistof uit de leidingen heb gepompt. weet iemand of het mogelijk is om bijvoorbeeld een klein beetje voedingskleurstof (<1...
  9. A

    XL 500 R balansasketting

    Goedendag allen, Ik heb de koppelingsplaten van mijn xl 500 r vervangen en heb de balansasketting gespannen. Toen ik alles weer in elkaar had zitten maakte de motor een raar geluid alsof er iets liep te schuren. Nu ben ik bang dat ik het spannen van de balansasketting niet goed heb gedaan of...
Terug
Bovenaan Onderaan