Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ..Thijs..
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ..Thijs..

    Defect TDM/TRX 850 blok

    Gezocht voor wat dingen te kunnen mockuppen. Een defect TDM/TRX 850 blok. Liefst 4TX, maar 3VD zou ook kunnen. gr. Thijs
  2. ..Thijs..

    Voorvorkveren vraagje (WP) [Suzuki RF900]

    Goedemiddag allen. Ik heb een paar vraagjes over het monteren van WP veren in een originele voorpoot. Ik moest nog wat onderhoud plegen aan mijn motor waaronder het vervangen van de voorvorkkeerringen. Aangezien ik veel goede dingen heb gehoord over het toepassen van WP veren in een...
  3. ..Thijs..

    RF900 balhoofdlagers vervangen zonder middenbok?

    Helleu, Ik wil van mijn RF900 de balhoofdlagers gaan vervangen omdat er twee zware punten inzitten. De pest is alleen dat er geen bok op zo'n brommer zit. Heeft er iemand een tip hoe ik dat ding veilig omhoog kan zetten voor? Ik heb een tweetal paddock stands, maar die voor aan de...
  4. ..Thijs..

    Nieuwe remblokken slepen harder?

    Hai iedereen, Ik had daarstraks even snel mijn remblokken vervangen aan de voorzijde van mijn RF900. (4-pots Nissins) Het reservoirtje had ik van te voren even bijna leeg gezogen met de ontluchter. Daarna de blokjes vervangen, en bij het monteren van de klauwen merkte ik eigenlijk al...
  5. ..Thijs..

    Iemand een overzicht/linkje van cw waarden van motorfietsen?

    Zoals de TT aangeeft. Heeft er iemand een linkje of overzichtje van cw waarden en de groottes de frontale oppervlakken van motorfietsen? grz Thijs
  6. ..Thijs..

    Klinkschakel hard genoeg geklonken zo?

    Zoals de topictitel aangeeft. Dit is mijn eerste keer dat ik een ketting geklonken heb met een klinkapparaatje. Onder het mom van liever twee keer klinken dan in een keer te hard even deze post. Heb ik de klinkschakel zo hard genoeg geklonken, of moet ie nog een slagje extra hebben...
  7. ..Thijs..

    Bagster tankhoes bevestigingsbandje

    Hoi Mensen, Kan er iemand mij aan een bandje helpen om een Bagster tankhoek te bevestigen? Het gaat om het bandje dat om de ril van de tank vastgrijpt. grz Thijs
  8. ..Thijs..

    Remschijven XJ700 '86 Maxim uitwisselbaar met XV Virago?

    Hey mensen, Zoals de topic titel aangeeft: kan iemand me vertellen of de remschijven van een XV 700/750 Virago uitwisselbaar zijn met die van een XJ 700 Maxim? Ik heb echt dringend nieuwe schijven nodig, en de Maxim staat er eigenlijk nergens meer tussen bij de webwinkels. Nu heb ik van...
  9. ..Thijs..

    Welke remklauwen passen op XJ700 maxim '86

    Zoals de topic titel aangeeft, welke remklauwen passen op een XJ700 Maxim van 86? (in combinatie met de originele schijf) Ik vind dat de motor van mijn zusje erg bagger remt, en daar wil ik wat aan gaan doen. Dus eigenlijk zat ik te denken om er andere klauwen + rempomp op te gaan...
  10. ..Thijs..

    Hoe moeten deze "maantjes" ertussen?

    Heej mensen, Heb laatst een nieuw spruitstukkie op de kop getikt voor de motor van mijn zusje. Nu zitten daar een aantal "halve maantjes" bij, en het lijkt erop dat deze de flensjes moeten centreren welke de pijp tegen de cilinderkop aantrekt. Alleen kan niemand mij zeggen hoe ze...
  11. ..Thijs..

    Nigerianen nu ook nieuwe websites?

    Hallo, Ik kreeg daarstraks een link doorgestuurd van mijn vader. Als ik zo eens even gauw wat dingen doorlees lijkt me weer zo'n oplichtsite. Wat denken jullie? http://www.eiorder.com/product.asp?id=2406 Tis natuurlijk geen geld :P. Maarre: "If it is seems too good to be true, it...
  12. ..Thijs..

    Waar Yoshimura onderdelen te krijgen

    Hoi mensen, Ik had even gezocht, maar zo 1,2,3 niets kunnen vinden. Waar kan ik ergens losse onderdelen krijgen van een Yoshimura demper/uitlaatsysteem? Ik zoek een link pipe van de 4 in 1 pijp naar een 3 bouts aansluiting voor een demper. Ook zoek ik een stripje welke om de demper heen...
  13. ..Thijs..

    Waar Pro-oiler onderdelen te krijgen?

    Hoihoi, Ik zoek een winkel waar ik de dual-injector van Pro Oiler kan krijgen. Deze dus: Kan echter nergens een dealerlijst vinden. Ik zoek een winkel aangezien ik geen zin heb om straks de verkeerde meuk via het internet toegestuurd te krijgen. Ik heb wel een tweetal sites...
  14. ..Thijs..

    DID kettingsets, wat is het verschil?

    Hoihoi, ik heb binnenkort een nieuw setje tandwielen + ketting nodig. Nu na wat zoeken schijnt DID wel een aardig merk te zijn. Nu heb ik op motorgoedkoop.nl de volgende sets gevonden, alleen staat er nergens uitgelegd wat het verschil is tussen de sets. Kettingsets Suzuki 900 RF R-R2...
  15. ..Thijs..

    Banden: Pilot Sport, of Pilot Power?

    Nou, binnen nu en twee maandjes zal ik er aan moeten geloven, en zullen er nieuwe rubbers besteld moeten worden. Aangezien ik voornamelijk woon-werk verkeer rij (lees: 90 km snelweg per dag) zit ik te twijfelen tussen de Michelin Pilot Power (al dan niet de 2CT) en de Pilot Sport. Ik heb...
  16. ..Thijs..

    Krijg voorband niet tot het randje

    Heej mensen, Wellicht doe ik iets verkeerd, maar ik krijg mijn voorband niet tot aan het randje gereden. Nu is het zo dat de vorige eigenaar er achter een bredere band op heeft gelegd dan dat erop hoort. (180 ipv 170, hoogte is wel goed gecorrigeerd) Kan het daarmee te maken hebben...
  17. ..Thijs..

    Welke uitlaat past onder een Yamaha XJ700 Maxim 1986 (8v)?

    Zoals de topic titel zegt, ik wil graag weten welke uitlaten er allemaal passen onder dat ding? (Yamaha XJ700 Maxim 1986 (8v)) grz Thijs
  18. ..Thijs..

    Complete uitlaat Yamaha XJ 700 Maxim (8-klepper)

    Hoi mensen, aangezien ik een motor voor mijn zusje op aan het knappen ben (begint zaterdag met lessen), ben ik op zoek naar een andere uitlaat voor het hok. Het is een (zoals ook in de topic titel staat) Yamaha XJ700 Maxim van 1986. Betreft de oude 8-klepper. Uitlaat die er nu onder zit...
  19. ..Thijs..

    Uitlaat GSXR750 K1 en GSXR750 SRAD (K0) uitwisselbaar?

    Beste mensen, Even een vraag voor een maat van me sinds deze nogal een digibeet is. Past de uitlaat van een Suzuki GSXR 750 SRAD ook op een GSXR 750 K1? Hij heeft een compleet Akrapovic systeem gezien (dus header + demper) voor een GSXR 750 SRAD van 1999. Hijzelf heeft een GSXR 750 K1 uit...
  20. ..Thijs..

    Welke dempers passen op een RF900R?

    Helleu, Aangezien de RF900R nooit echt een hardloper geweest is qua verkoopaantallen is het best lastig om een nette (e-gekeurde) demper te vinden voor het ding. Weet iemand toevallig welke dempers van andere motorfietsen er zoal passen (en werken :P)? (liefst Bolt-on) grz Thijs
  21. ..Thijs..

    Dempers opnieuw vullen voor RDW kenteken keuring?

    Heej mensen, Ik ga (lees: ik hoop) volgende week vrijdag een ex-gesloopte motor opnieuw op kenteken zetten. Echter heb ik het idee dat deze misschien teveel lawaai maakt voor de keuring. Echter weet ik niet of het mogelijk is deze dempers opnieuw te vullen. Het gaat om een Yamaha XJ700...
  22. ..Thijs..

    RF900R galopperen tijdens deellast

    Kan het niet anders omschrijven dan galopperen. Onder deellast (tijdens het cruisen dus) begint ie wat rauwig te lopen. Begint ongeveer na de 3000 RPM, en houdt bij de 5500 RPM pas op :( . Als ik een beetje gas bijgeef is het weg, maar goed, moet toch ook op een of andere manier 50 km/h kunnen...
  23. ..Thijs..

    *Spoedvraagje* synchroniseren op paddock stand, wel/niet?

    Hoi mensen, ik wilde vandaag mijn stotter eens proberen op te sporen, en beginnen met de carburateurs schoon te maken en opnieuw te synchroniseren. Aangezien een motor die rechtop staat een stuk handiger werkt heb ik de paddock steun onder de achterbrug gezet, echter staat ie nu dus wat...
  24. ..Thijs..

    Suzuki RF900R Stotteren onder deellast

    Heeej mensen, Ben sinds kort de eigenaar van een RF900R van 1996. (14 dkm) Motor heeft nogal een behoorlijke tijd stilgestaan, maar loopt op zich niet verkeerd. (8 jaar) Nu is het zo dat de motor onder deellast (ongeveer vanaf 3600 t/m 4800 RPM) inhoudt en stottert. (loopt net niet op 3...
  25. ..Thijs..

    Waar op te letten bij aankoop? GSXR600 1997

    Hoi mensen, Ik heb misschien een GSXR600 op het oog uit 1997 met 38 k km op de klok. Waar moet ik op letten bij aankoop, wat zijn bijvoorbeeld zaken die rond die km-stand vervangen/afgesteld moeten worden? (distributieketting/kleppen stellen oid) Wellicht iemand nog tips en of...
Terug
Bovenaan Onderaan