Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Janovich
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Janovich

    Honda VFR750F 1986 Parelmoer 100pk

    VFR750F uit 1986 te koop. 70.000 Kilometers en een beetje. Goed onderhouden. Gloednieuwe achterband, balhoofdlagers, voorvork veren en keerringen, remblokjes achter. Nieuwe kettingset met ongeveer 1100 kilometers erop. Nieuwe remblokjes voor kan je gratis meekrijgen maar zijn nog niet aan...
  2. Janovich

    4 Seizoens motorjas (Wintervoering)

    Clover Vier seizoens Motorjas Maat L Past een normaal postuur, ik ben zelf 1.80m (Clover road wp 1 - nieuwprijs 420,-) Uitstekende motor Winterjas met 2 lagen uitneembare voeringen Thermal & Regenvoering. Volledig waterdicht en super warm. Winter volledig mee doorgereden en altijd droog...
  3. Janovich

    Achterband blijft wegglijden.

    Hallo Motorforum, Deze zomer heb ik een nieuwe band achterop m'n VFR750 gezet. Alles rijdt lekker. Nu begint het in de herfst weer wat vochtiger op de weg te worden. In een paar dagen tijd heb ik al drie keer gehad dat mijn achterwiel weggleed. Niet omdat ik rem maar juist omdat ie geen grip...
  4. Janovich

    Vier spiegels?

    Ik rij graag met grote spiegels. Nu had ik om uit te proberen een spiegel met dode hoek geinstalleerd. Het bevalt zeer matig, het stukje dode hoek wat je nu in de spiegel kan zien is vrij klein, zal nog steeds over m'n schouder moeten kijken natuurlijk. Vervelende ervan is zelfs dat je spiegel...
  5. Janovich

    Yamaha FJ600 onderdelen

    Onderdelen voor FJ600 te koop op aanvraag. Laat maar weten wat je nodig hebt, schroef ik het eraf voor je. Al verkocht: -Achter remklauw -Achter Remkabel -Koppelingsplaten Onderdelen zijn op te halen in Noord-Holland of ik kan ze versturen.
Terug
Bovenaan Onderaan