Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dennis83
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dennis83

    Te Koop : Suzuki gsx 750E 1982 16 klepper TSCC.

    Te koop GSX 750 E - 16 klepper TSCC Frame is door de vorige eigenaar gepoedercoat. - Complete nieuwe RVS uitlaat van Delkevic - Ander goed blok eronder, (42,000 km mee gereden volgens Biggelaar motorservice ) en zelf heb ik er 2600 km mee gereden. De oude originele kmteller gaf 92.000+- aan...
  2. Dennis83

    Suzuki GSX 750E 1982

    Beste MF Leden. Mijn 750 waar veel aan gedaan is. Prijs: Overeen te komen. Voor vragen: wagtdennis1252@gmail.com Met vriendelijke groet, D van der Wagt.
  3. Dennis83

    Tmax met de J Costa vario.

    Beste Leden, Sinds de zomer van 2018 heb ik mijn eerste Tmax 500 van 2001 in goede conditie. En sinds ik hem heb ben ik bezig om hem nog beter te laten rijden dan dat hij al deed. Ik heb afgelopen zaterdag een JCosta vario gemonteerd. Geweldig! Geen dip meer en niet meer hokken of stoten bij...
  4. Dennis83

    T max Tuning

    Beste T max fans, Ik zoek goede gerefereerde winkels met betrekking tot het upgraden van mijn T max want ik wil hem beter laten lopen dat deze tot nu toe gaat. En het is gewoon leuk om er betere remmen, varioset, uitlaat en een power commander etc te monteren.... Hebben jullie tips...
  5. Dennis83

    Suzuki gsx750E 82`electro/ start problemen

    Beste leden, Ik heb wat hulp nodig ik ben bezig geweest met het reviseren van de kabelboom in mijn suzuki. Nadat ik dat gedaan had en de kabelboom terug geplaatst had en volgens procedure de boel weer aangesloten had start de motor niet met de startknop. Als ik hem start via het startrelais...
  6. Dennis83

    Een nieuwe motor

    Beste Leden, Ik ben aan het kijken voor een Suzuki gsx1400. Dit word mijn eerste. Ik bezit nog een Suzuki gsx 750e van 1982. Hebben jullie tips voor mij voor bij de aankoop van de gsx1400? Want deze word mijn eerste! :] Ik hoor graag jullie tips aan en eventueel waar ik zou kunnen kijken...
  7. Dennis83

    Mijn Suzi...

    Beste Brikken en klassieker fans, Hierbij een fotootje van mijn Suzi. Bijna klaar voor dit seizoen. Ik ga er ook mee rijden naar het werk indien het weer toelaat natuurlijk. Mvg, Dennis :]
  8. Dennis83

    Nieuw lid

    Beste leden, Graag wil ik me even voorstellen. Ik ben Dennis en ik kom uit Eindhoven. Na 8 jaar ben ik weer begonnen met het sleutelen en vooral het rijden op div. motoren. Ik ben weer begonnen met een Suzuki gsx 750e uit 82. Ik ben gek op motoren zoals de Honda CBX 1000, Honda CB 900 F en...
  9. Dennis83

    Nieuw lid

    Beste leden, Graag wil ik me even voorstellen. Ik ben Dennis en ik kom uit Eindhoven. Na 8 jaar ben ik weer begonnen met het sleutelen en vooral het rijden op div. motoren. Ik ben weer begonnen met een Suzuki gsx 750e uit 82. Ik ben gek op motoren zoals de Honda CBX 1000, Honda CB 900 F en...
Terug
Bovenaan Onderaan