Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: WhoopDeDoo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. WhoopDeDoo

    KOSO actieve snelheidssensor. Iemand ervaring mee ?

    Goedemiddag, Ben momenteel bezig mijn KOSO teller (KOSO DB-01RN) aan te sluiten. Ik heb een actieve snelheidssensor meegeleverd gekregen. Het voordeel van een actieve snelheidssensor is, dat er geen magneten meer geïnstalleerd hoeven te worden en dat de sensor maximaal 60 signaalpunten...
  2. WhoopDeDoo

    Kappen/kuip/teller/etc. ZXR 750

    Hallo, Diverse onderdelen van een ZXR 750 L '93 in de aanbieding! Kap links- en rechtsvoor Spiegels Knipperlichten Koplampen teller Clip-ons etc. Ik ben momenteel mijn motor aan het ombouwen tot SF dus heb het één en ander in de aanbieding. Mvg. Mark
  3. WhoopDeDoo

    Streetfighter onderdelen ZXR 750 (masker, teller, etc.)

    Hallo, Ik ben op zoek naar: - Streetfighter masker Ik hoor het graag als u iets in de aanbieding heeft. Alvast bedankt.
  4. WhoopDeDoo

    Hallo, ik zal mij even voorstellen 😀

    Hallo allemaal, Mijn naam is Mark. Ik ben 37 jaar en vader van 3 dochters (6 en 3 jaar). Woonachtig in de omgeving van Gouda. Pas 5 jaar in het bezit van mijn motorrijbewijs 😁. Ben begonnen op een Honda Nighthawk 450 die ik na 2x rijden aan gort heb gezaagd en er een bobber van hem gemaakt...
  5. WhoopDeDoo

    Project: Streetfighter ZXR 750L (1993)

    Hallo forum vrienden 🙋‍♂️ Uiteraard eerst even netjes voorstellen: Mijn naam is Mark (37) en ben woonachtig in de omgeving van Gouda. Trotse vader van 3 dochters 😁 Altijd al een grote fan geweest van dit forum en aangezien ik er nu zelf aan zit te denken om mijn ZXR 750 van '93 om te...
Terug
Bovenaan Onderaan