Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TNT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TNT

    Miniaturen verzameltopic deel 10

    In de nadagen van de prachtige carrière van Valentino Rossi, zijn we alweer in het 10e deel van het Miniaturen verzameltopic beland! Rossi is voor een aantal in dit topic toch wel de held waar een groot deel van de verzameling op gebaseerd is. Minichamps voert dan ook de boventoon. Maar...
  2. TNT

    Bridgestone Battlax BT016 (zgan)

    Ik wil mijn BT016 achterband verkopen. Hij heeft +/-700 rustige km's achter de rug en zijn zgan. Reden verkoop is dat ik voor en achter dezelfde band wil (voorband is op), en ik ga voor Metzelers. Bij de koop van de motor zat deze achterband er net nieuw op. Vraagprijs € 60,-
  3. TNT

    CBR 929 RR motorblok - ook onderdelen

    Te koop: Motorblok CBR 929 RR met circa 2500km op de teller. Hiervan ontbreken de carterepan, dynamodeksel en delen van de transmissie. Cilinderkop heeft 1 draad voor bougie stuk. Tevens is het bovenblok ooit gerepareerd met vloeibaar metaal. Interesse in het totaal of losse...
  4. TNT

    dB killer voor een Laser uitlaat

    Te koop: dB killer voor een Laser uitlaat. Lengte: 25cm Diameter pijp: 2.5cm Past iig in een pijp met binnendiameter van 5cm Prijs: € 15,- verkocht!
  5. TNT

    RapidBike 2 kabelboom voor een Ducati Monster/Multistrada

    Te koop: Gloednieuwe RapidBike 2 kabelboom voor een Ducati Monster 620 / 800 / 1000 / S2R of Multistrada 620. Typenummer: F27DUC620/800-LIM-I Nieuwprijs: € 120,- Vraagprijs: € 75,- Foto's:
  6. TNT

    Onderdelen voor een CBR 929 RR Fireblade SC44 (2000/2001)

    Te koop: Diverse onderdelen voor een 2000/2001 Honda CBR 929 RR Fireblade (SC44). Remleidingset voorzijde € 10,- Achterlicht € 15,- Afschermkapje kettinggeleiding € 5,- Benzinepomp (let op: niveaumelding benzine defect) --> verkocht Kroonplaat --> verkocht Display --> verkocht...
  7. TNT

    Suzuki GSX 600 F katana 1989 slachtfeest?

    Is er interesse in onderdelen van een 1989 Suzuki GSX 600 F "Katana"? Ben aan het overwegen hem in onderdelen van de hand te doen!
  8. TNT

    Kuipruit Suzuki GSX 600 F <1997

    Hallo, Ik ben op zoek naar een getinte kuipruit voor een GSX 600F uit 1989. Wie heeft er voor dit beestje nog wat liggen? Dank, TNT
  9. TNT

    LSL voetsteun

    Ik zoek 1 LSL voetsteun zoals deze: Kleur: blank aluminium. Motormerk maakt niet uit, ik hoef alleen de steun, bevestiging niet nodig. TNT
  10. TNT

    Bagster / tankhoes voor CBR 929

    Ik zoek een (liefst rode) bagster voor een CBR 929 TNT
  11. TNT

    Kettingpons / klinker voor DID ketting

    Ik ben op zoek naar een kettingpons of kettingklinker voor een DID ketting, maat 530. Zo eentje: Wie heeft er eentje en doet er niks mee? :) TNT :)
  12. TNT

    Waar remblokken te koop?

    Ik ben toe aan nieuwe remblokken voor mijn CBR 929 RR en ik denk aan blokken van Carbone Lorraine (CL). Maar.... waar koop je die? De website van CL zelf is niet duidelijk, en ik vind geen (web)shop voor deze remmen. Blijkbaar is deze markt minder interessant als de bandenmarkt... Iemand...
  13. TNT

    Miniaturen verzameltopic deel 9

    We gaan weer verder in deeltje 9! Voorgaande delen. Verzamelen van motor miniaturen Verzamelen van motor miniaturen deel 2 Miniaturen verzameltopic deel 3 Miniaturen verzameltopic deel 4 Miniaturen verzameltopic deel 5 Miniaturen verzameltopic deel 6 Miniaturen verzameltopic deel 7 Miniaturen...
  14. TNT

    Miniaturen verzameltopic deel 8

    We gaan weer verder in deeltje 8! Voorgaande delen. Verzamelen van motor miniaturen Verzamelen van motor miniaturen deel 2 Miniaturen verzameltopic deel 3 Miniaturen verzameltopic deel 4 Miniaturen verzameltopic deel 5 Miniaturen verzameltopic deel 6 Miniaturen verzameltopic deel 7...
  15. TNT

    HVEX / EXUP klep CBR 929 vraag

    Ik ben mijn CBR 929 weer in elkaar aan het zetten na het wisselen van de kop. Nu zit hij voor 99,8% in elkaar, alleen moet ik de kabels van de servo motor nog aansluiten op de EXUP klep.... maar ik weet niet meer hoe ze zaten... :$ Het gaat om deze klep: en Zitten de kabels nu...
  16. TNT

    Nummering cilinders - CBR 929

    Even een vraag: Ik moet de bougiedoppen gaan terugplaatsen, en nu heeft 1 van de doppen een blauwe tape eromheen. Deze moet in de 2e cilinder, maar... vanaf welke kant wordt dit geteld? Vanuit rechts als je erop zit (dus zijde nokkenasketting), of de andere kant? Op de cilinders zelf...
  17. TNT

    Limburger gezocht met goed oren en technische kennis-CBR929

    Mijn 2000-er Fireblade gaf er vandaag nogal "raar" de brui aan. Ik trok op vanaf een stoplicht totdat... BRRRRRRR.... Het klinkt alsof hij op 1 of meerdere cilinders op "lucht loopt". Althans, zo klonk mijn Vespa vroeger als ik hem wilde aanrennen, en de zuiger alleen maar lucht...
  18. TNT

    Miniaturen verzameltopic deel 7

    OP NAAR 2011, OP NAAR DEEL 7! Voorgaande delen. Verzamelen van motor miniaturen Verzamelen van motor miniaturen deel 2 Miniaturen verzameltopic deel 3 Miniaturen verzameltopic deel 4 Miniaturen verzameltopic deel 5 Miniaturen verzameltopic deel 6 Linkjes naar online shops...
  19. TNT

    DB killers Ducati Monster Termignoni

    Ik ben op zoek naar 2 DB killers voor Termignoni (Duc Monster). Dit type is het: Diameter binnenpijp = 3cm Diameter buitenring = 4,7cm Totale lengte = ca 15cm Wie heeft er wat liggen?? :) TNT :)
  20. TNT

    Miniaturen verzameltopic deel 6

    Rossi naar Ducati... Stoner op een Honda Repsol... Genoeg stof voor nieuwe modellen... aftrappen met deel 6 alweer! Voorgaande delen. Verzamelen van motor miniaturen Verzamelen van motor miniaturen deel 2 Miniaturen verzameltopic deel 3 Miniaturen verzameltopic deel 4 Miniaturen...
  21. TNT

    RapidBike 2 kabelboom voor een Ducati Monster/Multistrada

    Te koop: Gloednieuwe RapidBike 2 kabelboom voor een Ducati Monster 620 / 800 / 1000 / S2R of Multistrada 620. Typenummer: F27DUC620/800-LIM-I Nieuwprijs: € 120,- Vraagprijs: € 85,- Foto's: :) TNT :)
  22. TNT

    Klepspeling advies: actie nodig?

    Ik heb de klepspeling van mijn motor (cbr 929) gecontroleerd. Alle waarden liggen binnen spec, maar ik weet niet of het "wijs" is om "randgevallen" aan te pakken. De waarden zijn als volgt: INGAANDE (0,16 +/- 0,03mm) 0.17 0.16 0.17 0.18 0.17 0.18 0.14 0.18 UITGAANDE (0,27...
  23. TNT

    Kleppendekselpakking - vervangen of niet?

    Ik ga zelf de klepspeling van mijn CBR 929 nakijken. Moet ik nu ook de rubberen pakking van het kleppendeksel vervangen? Een papieren of metalen pakking wel, maar een zacht rubberen ook?? :) TNT :)
  24. TNT

    Honda NH193P Pearl Crystal White verf

    Ik ben op zoek naar Honda NH193P Pearl Crystal White verf. Dat mag en spuitbus zijn, of een hoeveelheid verf in een blik. Heb niet heel veel nodig, moet een seatcover spuiten. Bvd, :) TNT :)
  25. TNT

    Ophangbeugel uitlaat - flexibel??

    Vraagje, Ik heb mij steps achter verwijderd van mijn CBR 929. Ter vervanging van de uitlaat - ophangbeugel heb ik van carbon een eigen beugel gemaakt. Deze is vrij dik, maar toch nog redelijk flexibel. Mijn vraag: is dat erg? Mag de uitlaat "rondom" (= links / rechts / boven / onder) een...
Terug
Bovenaan Onderaan