Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hosti
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hosti

    Opvouwbare motoraanhanger Foldycar

    Zeer mooie motor aanhanger geschikt voor 1 óf 2 motoren. Doordat de Foldy Car opvouwbaar is tot de afmeting 83x56x130 cm (lxbxh), is het opbergen in bijvoorbeeld een schuur, bijkeuken of op het balkon mogelijk, want de Foldy Car past door een normale woonhuisdeur. Tegelijk zorgt het robuuste...
  2. Hosti

    Pol Espargaro

    Omdat er nog geen topic over deze coureur is en dit toch wel mijn favoriete Spaanse rijder is: Espargaró made his World Championship debut in 2006, riding seven races in total, the first of which at Catalunya made him the youngest ever points scorer in a Grand Prix with 13th...
  3. Hosti

    te koop: zondag 11 juli Assen

    Te koop: Zondag 11 juli 5 sessies bij Dannhoff op Assen in de snelle groep 2 x 15 min + 3 x 20 min
  4. Hosti

    onderkleding leren pak

    Wat dragen jullie onder je leren pak? Mijn pak heeft er standaard van dat zwarte gaatjes materiaal in zitten. Ik heb wel eens wat gehoord over thermo onderkleding, maar is dit niet erg warm? Wat zijn hier verder de voor en nadelen hier van?
  5. Hosti

    Aangeboden: circuitdag Assen 17 juli 2009

    Ik heb nog 1 dag over op assen vrijdag 17 juli 2009. Het is via een duitse organisatie: dannhof motorsport. Groep indeling is ter plaatse.
  6. Hosti

    MotoGP Valencia

    Over kleine 2 weken al weer de laatste race van het jaar. Wat zou het op dit krappe circuit gaan worden? Weer Stoner? Of zou Rossi zijn 100ste motoGP podium gaan halen met een overwinning?
  7. Hosti

    Norick Abe overleden

    http://www.superbikeplanet.com/2007/Oct/071007e.htm Bombshell: Former Grand Prix Winner Abe Killed by dean adams Sunday, October 07, 2007 The details are still filtering in from Japan, but this much sadly seems true: former Yamaha GP and WSBK rider Norik 'Nori' Abe was killed today in...
  8. Hosti

    Wintertesten SBK/SS

    Hier de tijden van de 1e dag op Philliph Island 1. Troy Bayliss AUS Ducati Xerox 999 1min 32.8secs 2. Max Biaggi ITA Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 1min 33.2secs 3. James Toseland GBR Ten Kate Honda CBR1000RR 1min 33.4secs 3. Noriyuki Haga JPN Yamaha Motor Italia YZF R1 1min 33.4secs...
  9. Hosti

    ervaring met GP boeken?

    Zijn er nog meer mensen die boeken over de GP's of coureurs hebben? Enkele aanraders misschien? Ik zelf spaar Het Wegracboek, heb ze nu al vanaf 1999. Binnenkort ook maar weer de laatste bestellen. Ook heb ik het boek Valentino Rossi: Motogenius. Nu zag ik laatst dat er weer een...
  10. Hosti

    Waar is Yamaha mee bezig?

    Waar is Yamaha mee bezig? Vorig jaar Melandri laten gaan, nu Elias. Ze houden alleen nog Rossi over als goede rijder. Mocht hij er mee stoppen na volgend jaar, kunnen ze wel weer inpakken. Jonge rijders opleiden moeten ze, anders lijkt het me gebeurd voor Yamaha.
  11. Hosti

    haaksleutel

    Weet iemand welke maat haaksleutel ik moet hebben voor de wartel van de achterveer van mijn RS250? En is deze dan ook te gebruiken voor andere motoren?
  12. Hosti

    100 overwinningen Aprilia in de 250cc

    Aprilia heeft dit weekend 100 overwinningen behaald in de 250cc. De meeste door Biaggi, maar Rossi heeft er ook aardig wat in maar 2 seizoenen. Capirossi maar 2 :? 23 Max Biaggi 14 Valentino Rossi 11 Tetsuya Harada 10 Marco Melandri 6 Toni Elias 5 Fonsi Nieto, Manuel Poggiali, Loris Reggiani...
  13. Hosti

    Imitatie kuip

    Heeft er iemand ervaring met imitatie kuipen? Passen ze goed? Waar heb je ze gekocht? Wat kosten ze tov originele? Ik ben op zoek naar kuipen voor een RS250.
  14. Hosti

    Le Mans

    Wat verwachten jullie van Le Mans? Kunnen de Yamaha's net als vorig jaar de Honda's bijhouden? Of pakt Rossi gewoon weer de overwinnining?
  15. Hosti

    Nieuwe teamgenoot Gibernau?

    Krijgt Gibernau een nieuwe teamgenoot? Zo ja, krijgt hij dan de fabrieks RCV van Katoh en de nieuwe teamgenoot die oude RCV van Gibernau? Of komt er weer zo'n Jap die de fabrieks RCV krijgt? Of gaat de fabrieks RCV naar een ander team? (Biaggi :r ) Of krijgt Gibernau de fabrieks RCV zonder...
  16. Hosti

    MotoGP test live vanmiddag

    wie heeft het adres van de livestream voor de MotoGP testen van vanmiddag?
  17. Hosti

    Aprilia foto's

    Hier dan ook maar een topic met foto's van Aprilia's. Dit is mijn RS250. http://www.motor-forum.nl/forum/misc/13341 Bijlage: RS250-01.jpg
  18. Hosti

    nieuwe kleuren Aprilia's

    Check deze link ff: http://www.josdijkman.nl/foto's.htm Allemaal replica's van de GP en SBK racers. Eindelijk een fabrikant die het snapt. En ook de RS 125 Haga replica! Ik denk dat hij voorlopig nog wel ff in producite blijft. En waarschijnlijk komt de Telefonica Repsol uitvoering er ook aan.
  19. Hosti

    uitlaat voor Aprilia RS250

    Heeft er iemand ervaring met een uitlaat voor een Aprilia RS250? Ik heb van de volgende merken gehoord dat ze goed zijn: Jolly Moto, Arrow, Giannelli. Jolly Moto zegt me niet zoveel, maar Arrow zat altijd onder de Repsol Honda\'s en Giannelli wordt nog steeds door Aprilia gebruikt. Zijn er...
  20. Hosti

    Filmpje Rossi op Valencia

    Is er iemand die het hele filmpje heeft van Rossi die uitleg geeft over het circuit van Valencia? Ik ben namelijk niet lid van de motogp site en kan alleen een klein demo-tje downloaden. Als Rossi het circuit op gaat stopt ie en moet ik dokken. Marco
Terug
Bovenaan Onderaan