Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: xeneos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. X

    Te koop Yamaha XS 400

    Te koop aangeboden een zeer nette Yamaha XS 400 uit 1989. Onlangs vervangen olie + filter , bougies, luchtfilter, remvloeistof,verder verkeerd hij in uitstekende staat. Deze motor is van mijn partner en rijd de laatste tijd er nog maar weinig mee en staat te vaak stil onder een dekentje in...
  2. X

    achterlicht yamaha xs 400

    Hallo luitjes, Ik zit met een vraag m,n vrouw rijd met een Yamaha XS 400 uit 84, en èèn van haar lampjes van d,r achterlicht is defect geraakt. Heb inmiddels een nieuw setje liggen maar geen idee hoe ik bij de lampjes moet komen. Er zitten n.l. geen schroefjes in het achterlichtglas dus...
  3. X

    Hulde voor deze motoragent(KLPD)

    Gisteren op weg naar huis in mijn koekblik :) reed ik op de A2 . Opeens viel mijn oog op een motoragent aan de overkant van de rijbaan,deze duwde een motorijdster die denk ik pech had gekregen. Hij had zijn beemer handgas vast gezet en met z,n rechterarm begeleide hij haar de snelweg af...
  4. X

    MF-badge

    weet eigelijk niet of ik deze vraag op algemeen moet zetten of op de topic van Orpheus. mijn vraag is simpel is het niet mogelijk om aan stoffen badges te komen voor de mf-er? Er zijn zat mf-ers denk ik die geen stickers willen voeren vanwege de eventuele santie die er tegenover staat door de...
  5. X

    spektakel weekend Hans van wijk: 26-27 nov

    goeie dag motorvrienden, het is weer bijna zo ver,het weekend van 26 en 27 november is weer het jaarlijkse spektakel weekend bij Hans van Wijk in Zoetermeer. dit gepaard met demonstraties, kortingen , en koopjes. kijk maar even op hun site (hansvanwijk.nl). ga wellicht zelf even kijken en...
  6. X

    politie haaglanden heeft nieuw speeltje

    las van de week in de krant dat politie haaglanden en nieuw wapen heeft om snelheids overtreders te kunnen pakken. het nieuwste wapen betrefd een mercedes vito met geblindeerde ramen, die z,n werk onopgemerkt kan uitvoeren. snelheid meten doet ie met infrarood en je ziet geen flits meer. tevens...
  7. X

    gsx loopt niet op alle pitten

    jongens ik heb het volgende probleem een week of 2 geleden begon mijn motor ineens op 3 poten te lopen. na wat enige speurwerk heb ik de bougies vernieuwd probleem opgelost (dacht ik ) vanmorgen vroeg naar m,n werk niks aan het handje en ritje tussendoor naar huis ook niet. maar toen ik hem...
  8. X

    Motorrijder rijdt in op agent !!!!!!!

    ff een persberichtje jongens. Rijswijk- Op woensdag 28 sept. om 11.00 uur heeft de politie op de Generaal Spoorlaan een 18-jarige Hagenaar aangehuoden als verdachte van een poging van het toebrengen van zware mishandeling op een politieagent. Verdachte was bij een verkeerscontrole staande...
  9. X

    van 4in2 naar 4in1

    hallo bikers, ik zit met een vraagje ik heb een gsx 600 f met een 4 in 2 systeem. nou heb ik er de gedachte over laten gaan om daar een 4 in 1 steem van te bouwen. is het mogelijk om de uitlaatbocht na de balanspijp af te zagen en er een dop op te laten lassen? en heeft dit geen nadelen voor...
  10. X

    te koop nette soes gsx 750 es

    te koop een knappe oude dame die nog best heel wat kmtjes wil draaien. kijk anders ff bij rubriek gezocht en gevonden. de prijs komen we echt wel uit. :]
  11. X

    vraagje betrefd spiegels gsxf600

    ben sinds kort in het bezit van een suzuki gsxf600 (93). maar het zicht in deze micky mouse oren is alles dan belabbert wie heeft hier ervaring mee en wat is daar op een eenvoudige manier aan te doen :]
  12. X

    hallo MF-ers ik heb me ook maar aangemeld

    hallo beste mf-ers Na een tijdje meelezer te zijn geweest, toch maar eens aangemeld. Ben een suzukirijder (wel een oude hoor ), dus zal met regelmaat op het brikkenforum te vinden zijn. Maar de andere rubrieken zal ik zeker afstruinen met raad (zover aanwezig) en reactie :]
Terug
Bovenaan Onderaan