Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: slipenslide
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Caferacer moe......dus flattracker

    Aangezien ik dus erg moe wordt op een caferacert...ben gewoon te lang, dacht dan maar iets met een breed stuur..... :] Ben ook niet zo van het schrijven en bijhouden, maar heb wel wat foto's gemaakt. Dus die knal ik maar bij deze in 1 x erop van begin tot eind :Y
  2. S

    BMW caferacer nr .......?

    Omdat ik het leuk vind om andere te motiveren eens verder te kijken dan de CB of een andere rijstkoker :9 hierbij dan mijn Beemer die ik afgelopen jaar gebouwd heb.... o ja zo is het begonnen: :]
  3. S

    Zolder opruiming GSX-R 750 SRAD onderdelen

    Bij deze de volgende onderdelen,schade vrij!!!!. Blauw-witte uitvoering, bwj 98 750 model injectie -Topkuip 100 euro -zijkuip links 100 euro (gebruikssporen) -zijkuip rechts 100 euro (gebruikssporen) -tussenstuk kuip onder 25 euro -Tank (injectie model zonder pomp) 100 euro -kuipruit...
  4. S

    cbr 600 benzinepomp krijgt geen stroom meer!

    Vaaaaaag, cbr 600 van 95 krijgt de benzinepomp geen stroom meer. Als je de groene draad bekrachtig dan begind het pompje te lopen, dus de motor ook *D Dus...... zekeringen goed, niks aan de draadboom te zien, pomp werkt wordt alleen niet aangestuurd :(
  5. S

    te koop Motorcaravan!

    Ja hoor balen die regen ff tussen 2 manche's wachten of te koud om buiten te n..... Nou dan de sleurhut mee, achterkant open, motors erin achterkant weer dicht en rijden maar met de toet-toet, of gewoon ff lekker een tukkie doen... :z Dus ideaal voor op vakantie weekendje knallen of...
  6. S

    Honda XR 250 te koop

    Bij deze de motor van mijn chick (ook geschikt voor mannen) te koop: + Plunten *D XR 250 4 takt dus ook licht rijbewijs + kenteken! CR plastic Nieuwe witte tank Zwart zadeldek Nieuwe voorschijf 2006 zuiger + distributieketting ( sindsdien nog geen 2000 km gereden) Ketting tandwielen...
  7. S

    off-road GPS ritje

    Hallo, wie weet waar ik een off-road rit kan downloaden voor de garmin of wie heeft een leuk ritje in zijn bezit :] Liefst iets in de buurt van Noord-holland, als het maar niet in limburg of het buitenland is, (geen tijd voor) :(
  8. S

    storing injectie SRAD

    Vrienden en vriendinnen, Mijn SRAD 750 heeft een injectie storing c13 IAP sensor inlet Air Presure. Nu deze sensor is dus waarschijnlijk stuk, is alleen spanning op te meten, kost een boel eurie's Weet iemand nog een SRAD in onderdelen waar ik deze vanaf kan halen??? Gaat om dit...
  9. S

    gezocht ktm 950 LC8 adventure

    Nu de auto weg is kan ik echt serieus gaan kijken naar een lc 8 adventure, echter de motor die ik op het oog had is voor me neus weggekaapt! :( dus gezocht een lc8 950 (mag een s zijn) liefst oranje of zwart!, richtprijs 6500-, O-) Dat is het dus, ze staan wel te koop voor 8000 a 9000...
  10. S

    tomtom of garmin

    Ik wil graag een navigatie aanschaffen maar dan wel 1 wie wastepoints opslaat. Nu weet ik dat een garmin dat kan, dus dat ie de route wie je gereden hebt onthoud :Y Kan een tomtom dat ook? ik kan het namelijk niet op internet vinden, en een servicedesk die ik belde kon me daar ook geen...
  11. S

    GSX-R 750 corona troy corser replica model k1

    Te koop Met pijn in me hart, ;( mijn GSX-R 750 bwj 98 dus met injectie en pas 25.000 km gedraaid! geheel omgebouwd naar model K1, met orgineel suzuki kuipwerk dus geen race rommel. B| Alles is gespoten in de kleuren van de Corona fiets van Troy corser uit 2005, dus geen stickers! :9~...
  12. S

    motorcross katwijk?

    Hello, Nu heb ik me ingeschreven voor een kermis cross in Katwijk, echter ik kan niet ontdekken waar het is! |( google me gek en op de site van inschrijving staat ook niks wie o wie gaat er toevallig ook heen en weet waar die moet zijn? *O*
  13. S

    Agerbis lampunit type Diamond

    Goede staat, 4 hallogeen lampje's voor enduro of streetfighter nieuw 60 eurie nu 30 eurie verzending mogelijk 6 euro.
  14. S

    te koop KTM crosswielen 21 en 18 inch met goede banden

    Te koop 2 wielen, 21 en 18 inch passen in een LC4 400/620 of een 520. Noppen oke. schijven oke, lagers oke! ook ideaal om SM wielen van te maken. vrpr 200 euro
  15. S

    Nicky hayden Red-bull Helm?

    Hello, Nu me bike klaar is ( Troy corser replica) wil ik me helm ook weer onderhanden nemen, maar geen troy replica, gewoon niet mooi ;( Nu zag ik laatst een foto van Nicky Hayden met een ARAI met red-bull logo's, die wil ik! *O* Dus plaatje's!!!!!! dan kan ik hem na spuiten, klein...
  16. S

    standaard remschijf 240 mm honda/CR/ XR

    Wie o wie heeft een standaard remschijf VOOR, 240 mm van een honda liggen? bijv van een CR of een XR dus een oud type met 4 gaten voor bevestiging O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) :} :}
  17. S

    Waar kan het worden geanodiseerd?

    Wie kan mij een adres, ervaring en kosten geven van het anodiseren van onderdelen? *O* Ik wil graag voetsteunen en een paar beugeltjes laten doen en nu ben ik dus naar een goed adres op zoek, liefst in de buurt van a'dam O-) thanks! :]
  18. S

    stuurdemper SRAD suzuki gsx r 750

    Hello Nou heb ik een pimpie sturdemper op de kop getikt, hij zei afkomstig van een SRAD dus mooi die moet passen, nu voordat ik de verkoper ga verot schelden (is een duitser, zal wel engels worden) wie weet hoe de demper gemonteerd moet worden? kreeg hem zo aangeleverd met het zwarte blokje op...
  19. S

    GSX-R 750 Troy Corser project

    Wil er dan toch aan beginnen om mijn 750 om te bouwen, de bedoeling is om een 98 srad om t bouwen naar 2002 model en dan in Try Corser kleuren uit te voeren :9~ Wie o wie heeft foto's van de bike van troy vooral detail foto's van het spuit/sticker werk op de kuipdelen :} KOM MAAR OP *O*...
  20. S

    nokkaskettingspanner XR 250 hoe los??

    Ben ff het blokje van de XR 250 van mijn vriendin aan het doen, beetje veel olie verbruik, nu heb ik al tich x een 600 los gehad maar stuit nu op een andere spanner. Krijg hem niet zo los, wat ik kan vinden is deze pic met punt 9 een boutje, lijkt me toch sterk dat het rechter deksel eraf moet...
  21. S

    zwart plastic lc4 620 ??

    Hello, Ben op zoek naar zwart plastic en dan vooral achterspatbord en zij-nummer- schilden van een lc4 620 bwj 98, heb nu zilver Ben al bij Brouwer geweest , heb ie niet -O- iemand adressie???? *O*
  22. S

    Klassieker op z'n best BMW r51/3

    Hello Iemand toevallig revisie ervaring van een "echte"oude fiets R51/3 uit 1954. Was eigenlijk naar een werkplaatshandboek van het blok op zoek, maar dan digitaal ofzo, iemand nog een idee voor een site of een clubie :W
  23. S

    LC4 geen vonk meer!!!!

    Vrijdag gewoon uit het werk gekomen, gister rot ik em de schuur uit, niet meer starten GDDDD :( , ding er weer in suzuki eruit en naar het werk. Heel dag na zitten denken, wat nu weer. Vanochtend gestript, geen vonk meer, en nu heb ik een electrisch starter dus is het vrij goed te checken...
  24. S

    Motorroute in luxemburg/duitsland?

    Hello, is er iemand die nog een leuke route heeft die in luxemburg start ongeveer 250 km en ook daar weer eindigt, we zitten daar met de bike's en willen nog een dag er aan plakken, mag ook richting duitsland of belgie zijn :] thanks!
  25. S

    zondag 9 januari supermotard meeting A'dam?

    Nou nog ff om de aandacht te trekken, wie komt zondag ff naar sloterdijk om ff een beetje te knallen en te lullen? weer zit wel mee geloof ik en ff vanaf een uurtje of twaalf tot een uurtje of drie.....nou wie o wie :Z
Terug
Bovenaan Onderaan