Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Shaggy8675
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Shaggy8675

    Waar haal ik Pruisisch Blauw/Markeerlak?

    Ik ben op zoek naar wat ik ken als Pruisisch blauw, of Layout fluid. Het spul wat men in de metaal gebruikt om een oppervlak blauw te kleuren en vervolgens met een kraspen aan te tekenen. zoals dit voorbeeld: In deze vorm Wie kan me daar mee op weg helpen? Ik krijg het in NL niet...
  2. Shaggy8675

    TK: Evolution leder jas+broek combi in nieuwstaat+gr laarzen

    Omdat ik sinds vandaag motorloos ben en zal blijven de komende jaren biedt ik mijn lederen combi aan. Evolution jas en broek. Broek maat 50, jas maat 52 Mijn postuur is 1.87 bij 85 kilo Zowel de jas als de broek zijn in perfecte staat, geen beschadigingen en voorzien van goede...
  3. Shaggy8675

    TKA: Soez TL1000R, '99, Zwart, 32K

    Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan: Suzuki TL1000R. Bouwjaar 1999 Km stand 32071 Omdat ik ga stoppen met rijden bied ik mijn droom motor te koop aan. De fiets is het nieuwe vervoermiddel :] De motor is het afgelopen jaar sporadisch gebruikt en ik rijd niet meer voor mijn...
  4. Shaggy8675

    Gezocht: rechter step/rem voor TR1000R

    Na een kleine aanvaring met mijn schuurdeur ben ik helaas op zoek naar het rechter stepje/rem van de TLR. Remcylinder hoeft niet, step + rempedaal mag. Wie kan mij uit de brand helpen voor een zacht, zomers MF prijsje *O*
  5. Shaggy8675

    Te Koop; Kenwood TH-F7e portofoon

    Erg weinig gebruikt en waneer gebruikt alszijnde luchtvaartscanner. Porto is bij aanschaf gemodificeerd door Jacobs. Dus de LPD/PMR frequenties zijn ook beschikbaar en voorgeprogrameerd Compleet: lader, boekje en een extra ( grote ) antenne Diamond SRH771 voor uitstekende ontvangst (...
  6. Shaggy8675

    Waar vindt ik goedkoop 2 componenten rubber, elastomeer oid?

    Ik ben bezig met een projectje in de hobbiesfeer waar ik iets nodig heb maar niet zou weten waar ik het kan halen. Ik heb een metalen vorm waarvan ik zelf een silicconen mal kan maken. Nu wil ik de vorm vullen met een gietbare rubber/elastomeer kunstof om zo een duplicaat te krijgen van het...
  7. Shaggy8675

    Honda VFR400R gestolen te Tilburg

    Het is weer zover krijg zojuist een minder leuk berichtje door van een vriendin ( heeft nog geen goede internet verbinding dus post ik het even voor haar:
  8. Shaggy8675

    Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deeltje 6 Zomer hé!

    Welkom in het "Grote Tilburg ( en omstreken ) Topic" Deeltje 6 [hr] Omdat er ook in Tilburg toch regelmatig wat mensen op de motor stappen verdienen ook wij Tilburgers een eigen topic. Naar aanleiding van een aantal gelijklopende topics hebben de mods besloten dit als hoofd topic te...
  9. Shaggy8675

    Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deel 5 Bijna zomer!

    Welkom in het "Grote Tilburg ( en omstreken ) Topic" Deel 5 [hr] Omdat er ook in Tilburg toch regelmatig wat mensen op de motor stappen verdienen ook wij Tilburgers een eigen topic. Naar aanleiding van een aantal gelijklopende topics hebben de mods besloten dit als hoofd topic te...
  10. Shaggy8675

    Gratis af te halen: Barnett stickers etc

    Afhalen in Tilburg :Y
  11. Shaggy8675

    Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deeltje 4 Lente!

    Welkom in het "Grote Tilburg ( en omstreken ) Topic" Deel 4 [hr] Omdat er ook in Tilburg toch regelmatig wat mensen op de motor stappen verdienen ook wij Tilburgers een eigen topic. Naar aanleiding van een aantal gelijklopende topics hebben de mods besloten dit als hoofd topic te...
  12. Shaggy8675

    Te Koop: Damen Leathers motorjas

    Te koop: Damen Leathers motorjas maat is ongeveer 46. Is slechts een paar maal gedragen en dat is te zien aan het leer. Nog mooi strak en netjes. Jas heeft geen protectie. Erg mooie zomerjas. [/URL] [/URL] Linkje op MP: http://link.marktplaats.nl/145502665 Doe een goed bod...
  13. Shaggy8675

    Het grote SRAD topic, deel 3

    HET GROTE SRAD TOPIC DEEL 3 Het topic voor de suzuki GSX-R 600, 750 & TL1000R/S Voorgaande & aanverwante delen Topics: Geouwehoer en fotos van je Srad Het grote SRAD topic, deel 2 "De Bolle-kontjes Parade" SRAD meeting/toertocht Volgende Suzuki SRAD-rijdersrit...
  14. Shaggy8675

    Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deeltje 3 alweer!!!

    Welkom in het "Grote Tilburg ( en omstreken ) Topic" Deel 3 Omdat er ook in Tilburg toch regelmatig wat mensen op de motor stappen verdienen ook wij Tilburgers een eigen topic. Naar aanleiding van een aantal gelijklopende topics hebben de mods besloten dit als hoofd topic te houden...
  15. Shaggy8675

    Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deel 2!!!

    Welkom in het "Grote Tilburg ( en omstreken ) Topic" Deel 2 Omdat er ook in Tilburg toch regelmatig wat mensen op de motor stappen verdienen ook wij Tilburgers een eigen topic. Naar aanleiding van een aantal gelijklopende topics hebben de mods besloten dit als hoofd topic te houden...
  16. Shaggy8675

    TL-1000 rijders deel-11

    Welkom in het TL-1000 topic deel 11! De laatste meeting TL-1000 Voorjaars meeting 2007 TL-1000 Najaars meeting 2007 Vorige TL1000 topics TL-1000 rijders 1 TL-1000 rijders 2 TL-1000 rijders 3 TL-1000 rijders 4 TL-1000 rijders 5 TL-1000 rijders 6 TL-1000 rijders 7 TL-1000...
  17. Shaggy8675

    Nog iemand intersse in een gebruikte BT012F voorband?

    Typo in titel, moet natuurlijk de BT012F zijn, ipv de 014 Ik ga deze Zaterdag bandjes wisselen maar de huidige voorband is nog goed voor wat plezierige km's. Het gaat om de Bridgestone BT012F, maat 120/70 17. Heeft nooit problemen gegeven, en ook in de regen bevalt ie prima. Maar de...
  18. Shaggy8675

    Welke goede (fiets) KM/h teller op de motor?

    Ik heb een nogal leuke afwijking in mijn KM teller zitten ( waarschijnlijk door ander tandwiel ) Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een kwalitatief goed ( fiets ) teller die ik erbij kan hangen. Heb geen nieuwe cockpit nodig, alleen een los tellertje is prima. Mijn eisen: Nauwkeurige...
  19. Shaggy8675

    Hoeveel dB mag ik nu werkelijk hebben? ( Bakstenen? )

    Ik ben in het bezit van een geimporteerde TL1000R. Zowel op mijn kentekenbewijs als op mijn frameplaatje staat geen max aantal dB's x RPM vermeld. Aangezien dit nergens vermeld staat in de papieren of de fiets zou dan de regel van <1000cc is max 103dB ingaan en zou dit dus het maximum aantal...
  20. Shaggy8675

    EHBO kit op de motor

    Heb eens even flink zitten surfen om het eea uit te zoeken. Aangezien we dagelijks op de motor zitten, regelmatig een ritje/meet/toertochtje doen ga ik het toch maar eens wat verstandiger aanpakken. Aangezien het in veel landen al verplicht is in de auto, en waarschijnlijk geen enkele...
  21. Shaggy8675

    Originele BOS dB killers gezocht voor TL1000R

    Ik was eigenlijk nog op zoek naar een paar goede originele E-Keur dB-killers voor mijn BOS Titanium uitlaten ( Type 510 ) voor de TL1000R. Ander type heeft geen zin, omdat deze dB-killers speciaal gemaakt zijn voor twins ( schoepjes ) Dus heb je iets liggen voor een zacht prijsje oid geef...
  22. Shaggy8675

    Te koop/ruil: Handleiding Suzuki GSX750F/600F

    Ik heb hier nog een handleiding liggen waar ik niks meer mee doe. Hij is wel een keertje vochtig geweest door een kleine lekage. Hij is gewoon bruikbaar, alle pagina's zijn prima en niks plakt aan elkaar. Alleen de kaft is wat vies en gekreukt/krom getrokken. Zie de foto's voor details. Doe...
  23. Shaggy8675

    Advies: Duc 900SS, '92 - 72.000Km. Doen of niet?

    Ik heb te horen gekregen dat ik voor weinig geld een '92 duc 900ss kan kopen ( Erg weinig geld bijleggen op mijn gsx600f uit '91 met 45.000Km ) Nu is de reden dat hij zo goedkoop is dat deze duc dus 72.000Km heeft gelopen. De motor ziet er perfect uit, en functioneerd eveneens perfect. Alleen...
  24. Shaggy8675

    Uitlaat(bochten) GSX600F '91 verroest

    Ik zit met het probleem dat mijn complete uitlaat vanaf het blok tot aan de dempers zijn verroest ( GSX600F-'91 ). Met name het eerst gedeelte is er slecht aan toe. Ik heb al eens rond zitten kijken voor een vervangend systeem. Dit is dan kompleet RVS van voor tot achter, met een sport-demper...
  25. Shaggy8675

    GSX600F ombouwen of niet? ( advies)

    Ik had geld opzij gezet voor een nieuwe fiets, maar dat is helaas door omstandigheden thuis niet door gegaan ;) Nu heb ik dus nog steeds mijn ouwe vertrouwde gsx600f uit '91. Ik ben alleen wel op zoek naar wat meer vermogen, heb al gekeken naar dynojet kitje uitlaat etc. maar dat zet denk ik...
Terug
Bovenaan Onderaan