Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: silverster
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Te koop originele uitlaten van Z1000 uit 2008 en uit 2012

    Goedemorgen, Ik heb hier nog 2 paar orginele uitlaten liggen van een z1000 uit 2008 en nog een setje van een z1000 uit 2012. Beide uitlaten zijn vervangen na 1000 km voor vervangingsdempers. Uitlaten mogen opgehaald worden tegen elke aannemelijk bod Ook heb ik van beide motoren nog een...
  2. S

    Te koop: Seat cover Z1000

    Te koop: Seat cover Z1000 bouwjaar 2008-2009. Origineel van kawasaki in de kleur parelmoer wit. Zo goed als nieuw zitten wel gebruikssporen op maar is nagenoeg niet te zien. T.e.a.b. zie foto's
  3. S

    Te koop Z1000 met motorschade

    Hierbij biedt ik mijn Z1000 te koop aan. Bouwjaar 2008 gereden kilometers ca. 7000 kleur: pearl cristal white GPR uitlaten orignele uitlaten duoseat cover achterspatbord in kleur gefreesde kawasaki spiegels kentekenhouder met led verlichting ABS orginele achterspatbord heb ik er...
  4. S

    ideale motorbeveiliging

    Hierbij een linkje waarbij de inbrekers op heterdaad zijn betrapt. Het ging dit keer niet om een motordiefstal maar goed. FOK.nl cookie-informatie
  5. S

    te koop zwarte suzuki sv650s

    UItvoering van 2005 Km stand ca. 18000 Extra's: yohimura uitlaat Onderkuip Afdekkapje Duo handgreep en zadel het blok is gereviseerd dus voorlopig de eerste 6000km geen omkijken naar. de motor heeft altijd binnen gestaan. tevens zit de orginele uitlaat erbij ook heb ik nog...
  6. S

    vervolg van ongeval goeree overflakkee

    Omdat het topic is afgesloten, wat eigenlijk pure onzin is omdat de motorrijder in kwestie niet lid is van het forum, hier nog even een vervolg. De motor rijder in kwestie is een maat van mij. Deze 23e jarige jongen heeft een dwarsleasie en is voor de rest van zijn leven verlamd, en ja dat...
  7. S

    buell xb9s

    hallo allemaal ik ben geintresseerd in een buell xb9s. maar ik had hier een paar vragen over. zijn de onderdelen van een buell inderdaad duurder dan die van een suzuki bijvoorbeeld. En ik zelf ben 1.85m nou heb ik begrepen dat de buell een vrij kleine motor is. ziet het er dan nog wel uit als...
  8. S

    goede website

    een hele goede website: www.orangecountychoppers.com
Terug
Bovenaan Onderaan