Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Scarface
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    3 pitter.....4 pitter....3 pitter..... grrrr

    Ik kreeg m'n motor laatst na een maand weer terug, was ff uiterlijk gefatsoeneerd. Maar toen ik eindelijk weer eens een lekker stukkie wou rijden, liep ie maar op 3 cylinders. Ik ben er maar gewoon op gaan rijden, met de verwachting dat het probleem wel weer weg zou zijn na een paar kilometer...
  2. S

    Vonken joh die uitlaat!!

    Maar dat ik nu kan zeggen dat dat was wat ik graag wou zien........NEE!!! :( :( Ik ging vanavond nog lekker ff een stukkie rijden en op een gegeven moment kom ik door een rechterbocht... niet interessant.. maar wel met split! Die tyfuslijers hebben een schitterende bocht met geweldig asfalt...
  3. S

    Je MV Agusta F4 een beetje aanpassen?

    Misschien brengt dit je op ideëen: En een stukje tekst, maar vertalen zat er ff niet in vandaag :) :
  4. S

    Beetje te weinig olie

    Ik vond m'n motor de laatste tijd al een beetje tikkeren als ik voor een stoplicht ofzo stond, maar een paar oordoppen verhelpen dat opzich makkelijk en snel. Voordat ik vanmorgen opstapte heb ik het oliepeil toch maar eens gecontroleerd enneh.. 't was knap beroerd. Zelfs als ik de motor een...
  5. S

    Gelukkig, alcoholcontrole... SHIT, toch niet :(

    Ik had vanavond ff m'n geweldige bos haar laten kortwieken door m'n nicht en toen ze klaar was werd het al een beetje schemerig. Tijd voor deze jongen om 'm snel af te taaien, want bij schemering zie je dus geen ene fuck meer door een donker vizier.. Normaal rij ik altijd over het...
  6. S

    Motorcam

    Vandaag ff aan het knutselen geweest met een maat van me, morgen moet er vanaf de motor gefilmd worden en dan komt er het volgende uit: Het is ons eerst probeersel, dus niet te hard lachen ;) 12V verbinding vanaf de accu 12V VHS-videorecorder in een rugzak De 'stellage' op de tank...
  7. S

    Ik wil het engeltje op m'n schouder ff bedanken..

    Vandaag is eindelijk m'n vakantie begonnen en ik had dus mooi de tijd om wheelies en kneedowns te oefenen. Na een lekker stukje gereden te hebben had ik de kneedown maar ff weer opgegeven en ging over op de wheelies. En verdomd, het lukt! :) Ze gaan steeds hoger, maar controle heb ik duidelijk...
  8. S

    Stomme vraag misschien...

    Maar je kan je helm toch best schoonmaken met autowas, of niet? :?
  9. S

    Kan bijna niet wachten!!!!

    Eindelijk is het verschijnsel dan ook doorgedrongen tot onze gemeente, ik heb het hier over het KLAVERBLAD... :) Dames en heren, mag ik u met gepaste trots presenteren, ons klaverblad in wording: :9~ :9~ Bijna vergeten, jullie zijn allen van harte welkom!! ;)
  10. S

    Wat is er allemaal gebeurt de 23e?

    Als rasechte ramptoerist wil ik wel eens ff weten wat er met wie gebeurt is op de feestdag en/of op de terugweg natuurlijk. Het volgende weet ik: M'n eigen motor wou niet meer starten nadat ie ff stil had gestaan, de benzinepomp draaide niet meer :j Nadat we de tank ff omhoog was geweest en...
  11. S

    23 Maart - Emmen - Hoogeveen - Zwolle (13-14uur)

    Hier nog ff een topic voor diegenen die uit het noord-oosten moeten komen, maar nog geen afspraken gemaakt hebben. Waarschijnlijk valt daar niemand meer onder, maar just in case :) 13.00 uur: Vertrek uit Emmen 13.30 uur: Hoogeveen - McDonalds 14.00 uur: Shell station net voor Zwolle (vanaf...
  12. S

    Filmpje met wheelies van Maximum

    Vorig jaar 22 oktober was er een 'wheelie challenge'. En daar is nu al beeldmateriaal van!!! :P Helaas heeft het filmpje bij lange na niet de kwaliteit die ik zou willen zien, maar dit is de meest toonbare tot nu toe met een redelijk formaat. Op verzoek van Maximum ben ik er mee aan de slag...
  13. S

    Ideetje

    We gaan 23 maart een elleboog-lik-competitie houden! :P
  14. S

    Groeten uit Kirchberg

    Veel bier,ik kan niet skien, geen motoren... (k, 1 KTM) Après ski rulez!!!! :} :}
  15. S

    Helm schoonmaken.... Hoe?

    Ik heb m\'n helm nog iedere keer schoongemaakt met een stuk keukenpapier en water, alleen werkt dit nu niet meer voldoende. Ik krijg die klote vliegen er niet meer af. (die zijn er idd deze week niet opgekomen :) ) Wat gebruiken jullie hier zoal voor? Zeep ofzo? Autowas? Je mag toch niet...
  16. S

    Motor-forum banner

    Ik wil een link naar MF op m\'n page zetten en meende me te herinneren dat er ooit eens een banner voor gemaakt is. Ik kan \'m alleen nergens terug vinden. Anyone?
  17. S

    Foggy Petronas Racing

    Heeft die mafkees toch maar ff lekker voor elkaar bebokst.. Hier staat het artikel, beetje teveel tekst voor \'t forum..
  18. S

    Net als je denk dat je alles gezien hebt.......

    Ik heb hier geen woorden voor. Althans, geen nette ;)
  19. S

    Tipoverswitch Gsx-r met FI.

    \'t Schijnt dat de Gsx-r\'retjes met injectie een beveiliging hebben die de brandstoftoevoer af kan snijden bij een ongeluk, maar dat ding wil ook wel eens op het verkeerde moment ingrijpen. Volgens mij ben je een knappe jongen als je dat voor elkaar krijgt, maar goed.. Ben je toch nieuwsgierig...
  20. S

    Benzinepomp draait niet

    Vanmiddag kwam ik snel ff tussen de middag thuis, om 5 minuten later weer snel op de motor te stappen en naar m\'n werk te gaan. Dat laatste ging alleen niet door \ '( Normaal gesproken draait de benzinepomp ff als ik de motor op kontakt zet, maar nu ineens niet meer. In de display staat...
  21. S

    Gehaaaaaaaaaald.....!!

    Ik heb vanmorgen m\'n rijbewijs gehaald!! *D Eindelijk mag ik dan ook lekker :] Zelf wist ik nog niet zeker of \'t wel gelukt was, maar de beste man (nu wel ;) ) had helemaal NIETS aan te merken... Ik ga weer rijden :)
  22. S

    Wie gaat...........??

    Wie-o-wie gaat 9 september ook naar Assen? Ikzelf ga sowieso, hopelijk op m'n eigen motor.. Moet ik alleen nog ff slagen.. Nog 9 dagen
  23. S

    Power Commander II

    Is hier iemand die al ervaring heeft met een PCII? Het is namelijk de bedoeling dat er binnenkort een full racesysteem onder m'n fiets komt, maar dan moet de computer ook geremapped worden dmv een PCII... Zeggen ze.... Hoe goed werkt zoiets?
  24. S

    Nieuw en een vraag...

    Hoi allemaal, ik ben harstikke nieuw hier en ben blij om eindelijk een nederlands forum te vinden! Ik rijd zelf sinds kort op een Suzuki GSX-R750 van '98 (wit/blauw) en heb hier veel over gelezen in voornamelijk amerikaanse fora. Nu kom ik steeds 1 iets tegen waarvan ik nog steeds niet weet wat...
Terug
Bovenaan Onderaan