Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Z900
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z900

    Achterwiel Yamaha SR500 ('93) zit niet "in lijn"

    Hoi, gisteren tijdens het weer opbouwen van het achterspatbord etc kwam ik tot de ontdekking dat het achterwiel 10mm te ver naar links zit tov de achterbrug, maar ook tov het voorwiel. Dus die lijkt me gewoon niet goed te staan. Er zit een afstandsbus op de rechter kettingspanner gelast en dat...
  2. Z900

    Raar geluid bij gekoppelde BSA C11

    Ik heb dus de koppelingsplaten vervangen en een extra tussenplaat toegevoegd om meer druk op de platen te forceren. Omdat ik last had van een slippende koppeling bij kickstarten. Vorig jaar uitgevoerd en in eerste instantie geen last (zeg de eerste 40-50km) Wel heb ik de kettingkast droog...
  3. Z900

    Nauwelijks power zo plots na een ritje.....BSA C11

    vanmiddag ff gereden met de BSA C11 (1952). - 1 keer trappen en lopen...14km gereden, alles ok... - Pauze van 15min, wou weer op weg -> lastig starten (heeft ie wel vaker last van met warme motor, maar wel wat minder erg als nu) - Alles weer OK, maar na enkele seconden plots de power weg...
  4. Z900

    Reinigings pistool

    Iemand met onderstaande of soortgelijke pistolen ervaring (wat is een goed pistool?). 't Gaat er mij om dat ik LM velgen (auto) en velgen/spaken van een motor er goed mee kan reinigen. Met welke reinigingsvloeistof kan ik dan het beste olie en remvuil verijwderen ? TORNADOR Gun Z010...
  5. Z900

    Afdichting benzine leiding

    Hallo, Mijn BSA C11 lekt benzine bij de rode cirkels (rechtse foto). Ik heb beide zijden gepolijst (pasvlakken), maar wil extra zekerheid dmv een afdichtingsmiddel op de flensvlakjes. Mijn oog is nu gevallen op loctite 5800 http://www.loctite.nl/loctite-5284.htm?nodeid=8802634825729...
  6. Z900

    Zoek iets als....

    deze (voor hetzelde gebruik): Enfield scrambler Eisen: --------- 1. 4-takt 2. 1 cilinder 3. Belastingvrij 4. minstens 350cc (liefst 500-600cc) 5. Slijtage onderdelen nog wel her en der te krijgen (via Inet etc) 6. Simpele opbouw (liefst bak een met het blok, maar geen must) 7...
  7. Z900

    Zoek iets als..

    deze (voor hetzelde gebruik): Enfield scrambler Eisen: --------- 1. 4-takt 2. 1 cilinder 3. Belastingvrij 4. minstens 350cc (liefst 500-600cc) 5. Slijtage onderdelen nog wel her en der te krijgen (via Inet etc) 6. Simpele opbouw (liefst bak een met het blok, maar geen must) 7...
  8. Z900

    BSA C11 1952

    Ik vroeg mij af of dit te doen is: De primaire kettingkast zo aanpassen dat het een droge overgbrenging wordt ? (met het weglaten van de kap) Voorbeeldje (in Barneveld 2003):
  9. Z900

    Marshall deeptone 56.400810

    Jaartje of 20 oud, niet veel kilometers, demper OK. Geschikt voor de Z1000/1100. Wel zitten er (behoorlijke) oliesporen op de bochten bij de collector, maar die zijn er volgens mij nog aardig af te poetsen. Doe maar een bod.
  10. Z900

    EBC remblok kawa Z900A4

    Hallo, Weet iemand of dit remblok (de voering) "asbestvrij" is? Het is in iedergeval van voor 1989.
  11. Z900

    Carburateurs terugplaatsen Z900 A4

    Tja...eruit halen ging nog wel (brute kracht)....maar nu het terugplaatsen. Is daar een foefje voor ? Je hebt zooooo weinig ruimte....en die rubbers zijn zo stug...... mvg, Z
  12. Z900

    Schijfremmen (voor) niet op druk te krijgen Z900A4

    Hallo, Heb sinds mijn schuivertje met de Z900A4 uit 1976 (dubbel schijf voor)in 1991 een nieuwe hoofdremcilinder bij Z-Power aan gekocht...zelf gemonteerd ...geen probleem. Totdat ik voor enkele maanden terug een stukkie wou rijden en bemerkte dat de remhandel totaal tot aan de gashandel kon...
  13. Z900

    Foto's Motor-event....... Zwolle

    apart foto topic...weet niet of er veel gemaakt zijn daar...maar soit... www.pbase.com/z900/motor_event_zwolle&page=all laat ze maar komen...... 8-) mvg, Z
Terug
Bovenaan Onderaan