Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CoenoX
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CoenoX

    Nieuwe textiel/toer jas. Welke?

    Met mijn 35 jaar motor ervaring ben ik wel gewend zaken zelf uit te zoeken. Maar kom er nu niet helemaal uit. Daarom toch graag advies en tips. Mijn Macna Geo jas is versleten en ik ben op zoek naar een nieuwe jas. Ik heb voor allerlei situaties kleding: Kevlar spijkerbroek, zomer jas, regenjas...
  2. CoenoX

    Velorex zijspanbak

    Velorex 700 zijspan bak. De bedoeling was deze bak aan een Silverwing te bevestigen. Maar uiteindelijk besloten een kant-en-klare combi te kopen. Deze mag daarom voor 600 euro weer van eigenaar wisselen.
  3. CoenoX

    Onderdelen beurs CX club as. zondag 28 april

    Aanstaande zondag 28 april organiseren de Honda CX club (www.hondacx500.nl) weer een onderdelenbeursje met onderdelen voor de CX en de Silverwing. Op de locatie van de stamtafel Veluwe: restaurant Buds, Amersfoortseweg 202 in Uddel. De onderdelenbeurs is altijd een gezellige start van het...
  4. CoenoX

    Zijspan aan een GL500 Silverwing

    Bij ons thuis 5 CX500’s en twee Silverwings (GL500). Uit de hand gelopen hobby. Nu begint mijn vrouw wat minder zelfvertrouwen te krijgen op twee wielen. Het gaat nog wel, maar er zal een moment komen dat ze niet meer echt durft. Het idee is geboren om aan haar Silverwing een zijspan te...
  5. CoenoX

    €500 Challenge 2019: CoenoX en de glimmende CX500

    De bezoekers van het M-F testweekend hebben hem al gezien. Hoogste tijd om Gimli hier ook te presenteren, Proloog De 500 euro challenge sluimert al langer bij mij. Dat is niet raar (en ook niet bijzonder). Borisz en Jottum zijn actief binnen de CX club waar ik voorzitter van ben. Ze hebben...
  6. CoenoX

    Waterdicht textieljack voor over leer

    Ik reed meestal met een all season textieljack. Woon-werk. Maar ik ben gestopt. Niet met werken, maar met op de motor naar mijn werk. Rij dus nu vooral recreatief. Mijn leren combi van 10 jaar geleden past me nog :} Nu zoek ik een oplossing voor als het onderweg wat kouder of natter wordt...
  7. CoenoX

    Navigeren met de iPhone nog maar een keer

    <edit> 21-3-2017Overigens ook prima om in dit draadje over android smartphones mee te discussiëren </edit> Ik ben al jaren aan het experimenteren met navigatie op de smartphone. Al een hoop geprobeerd en van alles meegemaakt, oververhitting, uitvallende accu, slechte software, etc. Gebruik...
  8. CoenoX

    Slechtlopende rechtercilinder met backfire (CX500)

    De rechtercilinder van mijn Honda CX500 (1978, 43.000 km) loopt sinds een paar dagen slecht. Af en toe heb ik vermogensverlies, slaat de motor bij lage toeren af en hoor ik veelvuldig knallen (backfire) uit de rechteruitlaatdemper. Wat zou dit kunnen zijn, een verbrande klep ? Coen ;(
Terug
Bovenaan Onderaan