Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fly boy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Circuit moto voor beginner

    Hallo, Zoek een goedkope startersfiets voor vrijrijden.... Iemand iets staan? Genre cbr600f ...
  2. F

    Gsxf 750 schokbreker

    Aan de kenners.... Weet er iemand welke originele schokbrekers 1 op 1 passen op een gsxf 750 uit 2000? Bandit?
  3. F

    welke superbike jaren 90?

    Na enkele jaren zonder circuitmoto, nu op zoek naar een nieuwe... Rij momenteel met een r1100s, en dit gaat ook, maar zoek toch iets anders... Ik heb interesse in gsxr srad of k1-4 zx7r ducati? ben aan de grote kant, dus liever geen r6 toestanden. Heb op een R1 2002-2003...
  4. F

    conti road attack 2 classic race

    iemand al goede ervaring met de banden? en meer nog, iemand een goedkoop adresje.... plaatselijke bandenboer: 360 euro -O- ( wel opgelegd)
  5. F

    set velgen bmw r 1100 gs

    Set goede velgen, vooraan ZONDER schijven, achteraan MET schijfrem.... weinig of geen beschadigingen.... doe me maar een voorstel
  6. F

    dikte van een remschijfadapter

    Ik ben bezig met het veranderen van de remwinkel van mijn oude suzuki... de originele klauwen vliegen ervanonder, nissin 4-zuigers komen erop... er moet natuurlijk een adapterplaat gemaakt worden, want de steek van de nissins is 90 mm, groter dan de originele... ook ga ik andere...
  7. F

    uitlaat en set velgen bmw 1100 gs

    Set originele velgen aangeboden van een 1994 r 1100 gs, passend op de 1150. ook de originele uitlaat ligt hier.... Foto's kunnen doorgestuurd worden of bekeken via onderstaande link http://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/velgen/set-velgen-bmw-1100-gs-143200156.html
  8. F

    slabside voorste remschijven 750 1987 of 1986 - 1987 1100

    Hallo, ik ben op zoek naar voorste remschijven van een slabside 18 inch wiel... Ik zoek de 310 mm schijven en niet de 300 schijven... 300 schijven zitten op de 750 1985-1986 De 310 schijven zitten op de versie met de neas vork en op de 1100 met de neas... Het zijn de zwevende schijven...
  9. F

    set wielen compleet r1 1998 - 2003

    bij deze een set velgen compleet ( met regenbanden erop) tandwielen, schijven, klok en alle bussen die erbij horen. Zat bij mij op mijn r1 van 2002-2003 maar achtervelg past zeker op de eerste generatie... Voorwiel zou ook moeten passen. Mogelijk ook op sommige r6-en... maar dat moet...
  10. F

    collector vf1000r laser 4 in 1

    4 in 1 laser collector voor een vf1000r ( vf1000f zal ook wel passen) past op de achterste uitlaatbuisjes (originele) zelden te koop aangeboden! doe maar een voorstel
  11. F

    gezocht: benzinepomp r1 2002-2003

    iemand eentje liggen?
  12. F

    benzinepomp r1 2002-2003

    heren, mijn benzinepomp is overleden, nu is mijn vraag welke modellen van yamaha er allemaal met dezelfde pomp rondrijden... het gaat om het model r1 2002-2003 ( 5pw) ik dacht dat het model 2004-2005 dezelfde pomp had en mischien iets van r6 ook ? iemand?
  13. F

    originele schetsplaat en voetsteun gsxr 1985-1987 linkerkant

    iemand nog een linkerkant schetsplaat en voetsteuntje liggen voor een slabbie eerste generatie 750? heb enkel de linkerkant bestuurder nodig? merci
  14. F

    honda vf1000r 22000 mijl

    honda vf1000r te koop aangeboden 22 000 mijl, geimporteerd geweest in nederland in 1991, uitgevoerd naar belgie in 2009... Zit een zeldzame 4 in 1 van devil onder, originele collector wordt meegeleverd, originele einddempers ontbreken. motor heel goed, onderhoud gehad... banden...
  15. F

    hulp bij fotoshoppen gevraagd

    heren, ik volg al enkele jaren bepaalde projecten, en nu is het mijn beurt. Ik weet dat mijn project niet echt bij de streetfighters thuishoort, maar omdat het toch om verbouwen gaat, plaats ik het maar hier. ik ben in het bezit van 2 vf1000r, waarvan er 1 volledig origineel staat...
  16. F

    vor enduro/supermotard

    heren ( en dames natuurlijk) heeft iemand onder jullie informatie of ervaring met een vor enduro? ik weet er namelijk eentje staan in supermotard uitrusting, die heel weinig km heeft, en waarbij ook de volledige uitrusting bij is om enduro te rijden... mijn vraag is nu, aangezien ik...
  17. F

    aankoop sm

    hallo iedereen, zit met een paar vervelende vragen in m'n hoofd.... wil namelijk overschakelen van fazer1000 naar sm, maar zit met vragen bv hoe lange ritjes je met een sm kunt maken. lang bedoel ik in tijd. wat kan zo'n blok aan? hoeveel km in totaal? woon in de ardennen, dus zou gewoon zijn...
  18. F

    warmlopen r1 2002

    hallo iedereen ik ben in het bezit van een r1 model 2002-2003 voor op het circuit. Het blok heeft een andere join de culasse gekregen, waardoor meer compressie, maar waardoor ook snel op hoge temperatuur komen. als eerste oplossing, gaatjes in de thermostaat zodat er constant koelwater...
  19. F

    warmlopen yamaha r1 2002

    hallo iedereen ik ben in het bezit van een r1 model 2002-2003 voor op het circuit. Het blok heeft een andere join de culasse gekregen, waardoor meer compressie, maar waardoor ook snel op hoge temperatuur komen. als eerste oplossing, gaatjes in de thermostaat zodat er constant koelwater...
Terug
Bovenaan Onderaan