Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. V

    wijsheid uit Belgie

    CREVITS LANCEERT VADEMECUM MOTORRIJDERS ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ Vlaams minister van Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) heeft een brochure opgesteld met nieuwe richtlijnen voor de aanleg en het onderhoud van de wegen. De bedoeling is om de ongevallen...
  2. V

    FMX Freestyle AHOY

    wordt n groot spektakel dunkt mij. :Y http://www.fmxfever.nl/
  3. V

    boek t.e.a.b

    heb hier n mooi boek voor snelle motoren te koop. t.e.a.b.
  4. V

    DT 250

    is er misschien iemand die weet waar je onderdelen van n Yamaha DT 250 weet te krijgen/kopen. zoek n cilinder met zuiger en contactpunten.
  5. V

    onderdelen DT 250

    is er iemand misschien die weet waar je onderdelen van n Yamaha DT 250 weet te krijgen/kopen. zoek n cilinder met zuiger en contactpunten.
  6. V

    wannabe MFers

    ik kom steeds vaker motoren tegen die n MF sticker voeren. maar waarvan de eigenaar zegt dat hij de motor zo gekocht heeft en verder niks met MF van doen te hebben. dus MFers, haal die sticker er alstublieft af als je de motor verkoopt. kleine moeite toch
  7. V

    wie laat wie voor gaan

    wie moet wie nou voor laten gaan in deze situatie :? foto had wat meer in de midden van de weg genomen moeten zijn
  8. V

    begraafplaats

    zal ook weer is n zinnig topic openen :Y ik draai altijd automatisch het gas n beetje dicht als ik langs n begraafplaats rijdt. :Y hoeveel motorrijders doen dat nog meer :?
  9. V

    CX 650 custom TK

    TK honda CX 650 custom start motor kapot prijs 365 euro linker zijkap is er wel bij tevens n opstandrekje bij zadel.
  10. V

    kind achterop

    het is n leuk plaatje. maar is het werkelijk leuk. :N
  11. V

    ram

    www.ram-festival.nl
  12. V

    bert lanser rit

    op 08-04-2006 organiseert mc contact een +- 110 km toerrit. start bij bert lanser in dordrecht. inschrijven van 9:00 tot 14:00 uur.
  13. V

    twee maten

    zeg orpheus meet jij niet met twee maten. ik zie hier in het off topic zoiezo nog drie van die 27MC kanalen.
  14. V

    vrouwen en motorbeursen

    waarom moeten die [ik schrijf het nu netjes op] vrouwen in latex kleding altijd een motorbeurs opvrolijken? *O*
  15. V

    balanspijp rvs

    T.K. ik maak volgens voorbeeld balanspijpen van rvs. op de foto is van een xj900 [/URL] koste 200 euro
  16. V

    balanspijp

    ik heb een xj900 opgeknapt. mischien iemand belangstelling voor een rvs balanspijp. heb een mal gemaakt kan ze op bestelling maken. gr mihami :]
  17. V

    uitlaten

    waar koop je dupli colors voor 6euro50 want die email look lijk mij wel wat gr.
Terug
Bovenaan Onderaan