Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KPL
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    mijn oude Yamaha r6 is zoek

    beste forum leden ik ben eigenlijk op zoek naar mijn oude yamaha r6
  2. K

    R6 2003/2005 onderdelen en kuip

    door zolder opruiming het volgende gevonden nog :o een paar kuipdelen licht beschadig en wat nog wat klein spul :) dus als je het net nodig hebt *O* *O* Voor meer info mail of stuur me een PM 8-)
  3. K

    Dainese Combi mt50

    Te koop een combi van Dainese maat 50 !!! zeer weinig gedragen dus nog als nieuw !!! doe een leuk bod en hij is verkocht :) Voor meer info mail of stuur me een PM 8-)
  4. K

    Apeldoorn clan deeltje 34

    DEELTJE 34 ALWEER EN HEBBEN WE ER ZIN IN :P en vergeet ons foto topic niet :P apeldoorn foto topic
  5. K

    R6 for sale !!!

    hij gaat er dit keer echt uit ! doe een goed / redelijk bod en hij is voor jou km 27000 bj 2005 meer info via me mail !!! bwt geen testpiloten !
  6. K

    bekeurt voor een wheely :(

    nou ja het verhaal dan maar : we hadden een heelijk ritje naar mill een paar lekkere bochtjes met hier en daar een mooi recht stuk O-) en ik zou geen kpl heten om daar dan ff gebruik van te maken dus hop een geweldige wheely :P moest hem helaas neer zetten voor de volgende bocht :]...
  7. K

    MQP combi 46

    zo als de titel het al zegt een combi van MQP maat is 46 2 jaar oud ritjes jas moet een nieuw lipje aan van een oud vrouwtje geweest _O- _O- prijs doe een leuk bod :P mail staat in mijn profiel :) btw je krijgt hem zonder die lekker vent :+ :+ lengte 1.76m...
  8. K

    Apeldoorn part 24

    oke weer een nieuwe deeltje yeah History Apeldoorn 2004 Apeldoorn 2005 apeldoorn 2005 deel 2 Apeldoorn 2005 deel 3 Apeldoorn 2005 deel 4 apeldoorn 2005 deel 5 Het Apeldoorn KB BB WB topic deel 6 apeldoorn deel 7 2006 Apeldoorn MF Topic deel 8 2006 Apeldoorn MF Topic deel 9 2006...
  9. K

    het enige echte Yamaha R6 topic deeltje 12

    En dan is dit alweer deel 12 van het enige echte R6 topic! Dit topic is een vervolg op Het enige echte Yamaha R6 topic !! Deel 11 Het enige echte Yamaha R6 topic !! Deel 10! Het enige echte Yamaha R6 topic !! Deel 9 Het enige echte Yamaha R6 topic !! Deel 8 Het enige echte Yamaha R6...
  10. K

    Apeldoorn Topic part XX

    oke we zijn weer aan gekomen bij een nieuw deeltje *O* *O* *O* het seizoen is weer begonnen :Y :Y en het mooie weer ook *O* de clan is ook weer uitgebreid met nieuwe motorfreaks :P ook zijn er nieuwe clanners in de maak of onderweg O-) O-) Het belangrijkste bij onze clan is...
  11. K

    poser bike te koop: R6

    hier bij zet ik mijn poser bike te koop :o :o een zeer mooie yammie uit 2005 :Y km 20059 :] bij serieuze intresse graag via de mail de prijs 8-) ook via de mail of eigenlijk doe een goed bod en hij is van jou :] :] o ja nu wil je natuulijk een foto zien *D *D
  12. K

    Apeldoorn part 12

    Oke we zijn weer bij een nieuw deeltje aangekomen *O* *O* *O* en de laatste dagen van motor rijden waarschijnlijk ook -O- Ja ja het wordt alweer wat vroeger donker :o dus er moeten weer plannen worden gemaakt voor de herfst en winter :Y Btw kpl hoopt nog op een lange na zomer :Y Zodat we...
  13. K

    Het enige echte Yamaha R6 topic ! Numero 5

    En dan is dit alweer deel 5 van het enige echte R6 topic! Dit topic is een vervolg op Het enige echte Yamaha R6 topic! Numero 4 Het enige echte Yamaha R6 topic!!! Deeltje 3, Het enige echte Yamaha R6 topic!!! part 2 en Het enige echte Yamaha R6 topic!!! Signature Misschien wel leuk als we met...
  14. K

    apeldoorn foto topic

    omdat er we zo veel poser foto's hebben O-) O-) lijk het me mooi om alles bij elkaar te hebben :Y en dan gaat het anderen topic iets langer mee *O* btw op verzoek alleen piccie anders is deze ook snel vol *O* *O* ik zal een begin maken met de banners :P :P o ja ook hebben we een...
  15. K

    slotje

    :W :W :W ik heb drie topics om een slotje gevraagd :Y :Y :Y zie hier onder ducati 600m spec. tekoop ik zoek r6 solo cover en deze mag ook dicht dat waren wij ook lang geleden :Y kost alleen ruimte zo voor het forum http://www.motor-forum.nl/forum/topic/35393?highlight=rabbit...
  16. K

    apeldoorn 2005 deel 2

    en wat is die mooi he :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ Deeltje 1: Apeldoorn 2005
  17. K

    1 e mail adres, 2 gebruikers

    Hi, Ik wil graag een 2e account aanmaken, maar we hebben maar 1 e-mail adres, die mijn partner al in gebruik heeft. Z 1000 GIRL
  18. K

    test

    hallo!!!!!!~ :]
Terug
Bovenaan Onderaan