Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Swifty
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Girls go naked: Meiden met Naked Bikes

    In navolging van het populaire Meiden met Supersportmotoren, nu ook een Meiden met Naked Bikes topic. Omdat er toch steeds meer meiden overstappen. Maar misschien zijn er ook meiden die vanaf het begin al wisten dat een naakte de ware is? Wie komen hier zoal: dajo GirlzOn1000...
  2. S

    Supersportmeiden naar Ten Kate!

    Voor de meiden van het Meiden met Supersportmotorentopic en het Circuitrijdende motormeidentopic wil Jaap van Ten Kate wel een leuk dagje organiseren *O* Op zaterdag 18 oktober a.s. :Y We worden om 10 uur ontvangen met koffie en cake, daarna krijgen we een rondleiding over de...
  3. S

    SV1000S

    Omdat het op de naked bike toch wel erg leuk rijden is, gaat mijn wat meer sportieve motor maar in de verkoop: Suzuki SV1000S Juni 2005, 28.000km gelopen Incl.: * soloseat * SV-radiatorcover * donker MRA-ruitje * stalen remleidingen * achterlicht met geïntrigeerde knipperlichtjes...
  4. S

    Vd Berg bij Molenaar op Aprilia

    v.d.Berg rijdt WK op een Aprilia Hugo van den Berg rijdt het volgend seizoen voor het Nederlandse De Graaf Grand Prix-team van Arie Molenaar het wereldkampioenschap in de 125cc-klasse. De 17-jarige wegracer uit Hulshorst begint in 2008 aan zijn tweede seizoen als vaste GP-rijder. Vorig...
  5. S

    SV 1000 topic deel V

    *O* WELKOM OP HET SV1000 TOPIC DEEL V *O* Dit ging er vooraf: SV1000 SV 1000 topic deel II SV 1000 Topic deel III SV 1000 Topic deel IV Wie rijden er zoal een SV: ClueLess :? EL Baelos :? Frenzy_1972 :? Madmike80 Michel S Mister TXE ...
  6. S

    WSB finale 2008: Magny Cours 7 oktober

    Kan de titel James Toseland nog ontgaan?
  7. S

    Het tweede deeltje voor meiden met supersportmotoren!

    De meiden en de motoren: Natalief - GSX-R 750 Swifty - SV1000S & Speed triple Firegirl - VTR 1000F Ms. Stuntie - R6 Plastic Power - R6 Basia - R6 Vodkat - VFR 400R Aprili@ster - RSV Mille Suzinki - GSXR 750 yoshi GSX-steR - GSXR 600 GSXR600-GIRL - GSXR 600 onderkruipsel - R6...
  8. S

    Max Biaggi in MotoGP terug!

    Net op Eurosport tijdens de WSB-race: Max Biaggi gaat toch niet naar de WSB, maar gaat voor Kawasaki in de MotoGP rijden! Is dat wel verstandig? Met Suzuki had hij vooraan kunnen rijden in de WSB, maar met Kawa in de MotoGP? :?
  9. S

    Routerol

    Ik weet het, ik ben ouderwets, iedereen heeft tegenwoordig een GPS. Maar ik wil graag een nieuwe routerol. De rol die ik heb is eigenlijk voor fietsen, niet waterdicht, en er kan niet veel papier in. Ik zoek dus een waterdichte routerol, voor minstens 8 A4 vellen. Verlichting hoeft niet, ik...
  10. S

    Kuipje SV1000N

    Een kennis van me heeft een SV1000N, maar wil er nu wel graag een kuipje op. Heeft iemand hier ervaring mee? Ze heeft een universeel kuipje gezien, is dat er makkelijk op te bouwen? Of zou ze moeten zoeken naar een kuipje van de S?
  11. S

    Wanneer zijn de grote motorbeurzen?

    Dit najaar is dus zoals bekend geen MotoRAI (sufkezen, er komt natuurlijk bijna niemand in februari |( ). Om de nieuwe modellen live te kunnen bekijken zul je dus naar het buitenland moeten. Maar wanneer zijn de motorbeurzen in Parijs, Milaan, Keulen, etc.? Kan iemand mij dat vertellen? (ook...
  12. S

    registraties

    Mijn vrouw is geregistreerd als Swifty met ons emailadres. De laatste tijd ben ik echter ook steeds vaker op dit forum gaan kijken, en ook reacties gaan plaatsen. Nu wil ik mijzelf gaan registreren, maar je kan geen 2 registraties hebben op 1 emailadres. ;( Wat nu te doen? Swifties man
  13. S

    CBR 600 RR 2004 vs Aprilia RSV Mille 2002

    Onlangs vroeg ik nog wat mijn CBR 600 RR uit 2004 waard zou zijn, omdat iemand hem misschien wel wil kopen. Deze koper zit echter nog met zijn Mille. Die zou ongeveer hetzelfde waard zijn (bouwjaar 2002, met dubbele titanium uitlaten met Epron ). Nu denk ik stiekum aan misschien een ruiltje...
  14. S

    Hoeveel kan ik hiervoor vragen?

    Kreeg net een e-mailtje dat iemand geïnteresseerd is in mijn CBR600RR, van 2004, 15.000 km gelopen, geen schrammetje schade, goed onderhouden. Eventueel met solo-seat en zwart double bubble ruitje te leveren. Wat zou ik voor vraagprijs kunnen nemen? Enne, mocht dit doorgaan, weet iemand dan...
  15. S

    Modificatie CBR 600 RR

    Ik heb een CBR 600 RR 2004 en nou heb ik wel een iets gelezen over een modificatie van de achterrem. Mijn dealer heeft mij hier niet over benaderd. Had dat wel gemoeten, of geldt het alleen maar voor een bepaalde serie? Wie weet er meer van? Groetjes, Swifty
  16. S

    Nieuw hier

    Hoi allemaal, Na een poosje mee te hebben gelezen, heb ik nu dan toch maar besloten mij eens aan te melden op dit leuke forum. Zomers rijd ik aardig wat kilometers op m'n CBR 600 RR, maar nu die in de winterstalling staat heb ik wat meer tijd om op dit forum te kijken. Misschien dat mijn man...
Terug
Bovenaan Onderaan