Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: shotsailor
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. shotsailor

    Dragstar 1100 startmotorgeluid

    Testrit gereden op een dragstar 1100. Alles prima maar de startmotor gaf bij aanvang een flinke “klak”. Daarna gewoon starten. Is dat geluid verontrustend of hoort het erbij? Bij vervolg starten hoorde ik het verder niet.
  2. shotsailor

    Hoofdzekering klapt

    Mijn suzuki m800 rijdt een tijdje totdat de hoofdzekering (30 amp) het begeeft. Daarmee begon het probleem. Met een nieuwe zekering bleek de motor gelijk uit te vallen nadat ik weg wilde rijden…en de zekering weer stuk. Met een nieuwe hoofdzekering weer laten lopen en de accu gemeten...
  3. shotsailor

    Stuur/risers Honda VT600

    Wil het standaard 22mm stuur van een VT600 uit 1993 vervangen. Nu zie ik op youtube dat daarvoor de bestaande bussen in de kroonplaat uitgeboord moeten worden om losse risers te plaatsen. Heeft iemand daar ervaring mee of tips welke risers daarvoor geschikt zijn?
  4. shotsailor

    Noodzaak fuelprocessor

    Op mijn suzuki M800 uit 2006 heb ik open straightshots en een K&N luchtfilter in de airbox. In mijn straighshots zit een aangesloten lambdasensor. De M800 en C800 zouden standaard arm zijn afgesteld In verband met emissienormen. Nu heb ik een gat gezaagd in mijn airbox met de bedoeling daar een...
  5. shotsailor

    Hoogte van de band

    Ik heb een "hogere" voorband laten monteren dan standaard. In koude toestand zit hij ongeveer een halve centimeter onder het spatbord. Toch vreet de band langzaam mijn kunststof spatbord op. Is het zo dat een band door snelheid een iets grotere omvang krijgt?
  6. shotsailor

    Indian scout 2015

    Hele mooie machine. 1130cc....100pk. Wil hem graag in het echt zien. Volgens mij nog niet in Nederland te krijgen.
  7. shotsailor

    Yamaha Bolt

    Nieuwe Yamaha.....net op de markt in Amerika. Het is het concept van de sportster natuurlijk. Gejat....maar wel goed gejat..... 950cc blok er onder. Wielbasis 5 cm langer dan de sportster en in Amerika ruim onder de tienduizend dollar. Hoewel het een afgietsel is vind ik hem wel geslaagd.
  8. shotsailor

    Remblokken schijfrem vervangen...nu brom/ tik geluidje

    Heb de remblokken van mijn schijfrem op het voorwiel vervangen. Remt weer prima maar ik hoor nu een licht brommend of licht tikkend geluidje als ik de remhandel intrek. Het neemt af totdat de motor stil staat. Ik kan niet aangeven waar het geluid precies vandaan komt. Ik hoor het niet als ik de...
  9. shotsailor

    Inch stuur wat verhogen

    Ben op zoek naar stuurverhogers die op de bestaande risers geplaatst worden en het stuur een paar centimeter verhogen (met bobbel aan de onderkant die in de bestaande uitsparing komt). Nu zijn die makkelijk te krijgen voor 22mm sturen (motech) maar ik zoek me rot voor mijn inch stuur. Iemand...
  10. shotsailor

    vance&hines op vl1500

    Longshots op een intruder 1500 gezet. Nu loopt hij even en slaat vervolgens af. Het motormanagement geeft F1 aan.... Blijkbaar is het nodig de computer te resetten. De sonde is weer gewoon in de uitlaat geplaatst dus dat kan het niet zijn. Hoe reset je het motormanagement?
  11. shotsailor

    verbruik intruder m800

    In het najaar en voorjaar verbruikt mijn injectie M800 zo'n 1:18. Nu...onder warmere omstandigheden loopt hij bijna 1:20. Maakt temperatuur zoveel uit voor het verbruik van je motor?
  12. shotsailor

    Sidemount

    Zou wel graag een sidemount op mijn Intruder M800 willen zetten. Mag dat?....en waar moet dat dan eventueel aan voldoen?
  13. shotsailor

    stationair toerental bij injectie

    Heb een intruder M800 met brandstof injectie. Wil nu het stationair toerental een beetje lager hebben. Is dat in te stellen?
  14. shotsailor

    Andere kilometerteller

    Heb op mijn Intruder M800 een recht stuur gezet en nu ook de hoog opgebouwde kilometerteller eraf gehaald om het geheel laag te houden. Nu kan ik er natuurlijk een simpele fietscomputer opzetten of zo'n digitale VAPOR-unit. In mijn koplamp zit een stekkertje met drie draden die van de voornaaf...
  15. shotsailor

    Hier word ik stil van..

  16. shotsailor

    minder tegendruk uitlaat/ verbruik omhoog?

    Heb mijn Suzuki M800 "gedebaffled" ; achterste demperplaat met pijpje verwijderd. Dit voor een beter geluid. Nu is mijn benzineverbruik na die ingreep wat gestegen (van 1:20 naar 1:18,5) Ik heb een injectiesysteem en een sonde in de uitlaat. Maakt mijn motor door de verminderde tegendruk nu...
  17. shotsailor

    knipperlicht verklikker

    OP mijn oude honda magna ging het knipperlicht knopje altijd automatisch terug na een bocht. Op mijn Suzuki Intruder M800, en op bijna alle motorfietsen tegenwoordig heb ik begrepen, moet je hem handmatig ook weer terug zetten. Er knippert wel een lampje op mijn dashbord maar dat zie ik vaak...
  18. shotsailor

    CBR of VTR

    Ik rijd al een tijdje een Magna 1100 maar wil overstappen naar een sportmotor. Ik wil het gevoel van lekker sturen en wat sportiever rijgedrag ook wel eens meemaken. Ik ben zeker geen snelheidsduivel en de wat meer extremere machines vind ik schitterend om te zien maar vallen in mijn keuze dus...
  19. shotsailor

    oude honda shadow vt 700/750

    Oke...ben afgestapt van mijn idee om een vulcan 1986 aan te schaffen na mijn topic "recht stuurtje Vulcan"... (bedankt nog voor alle reacties) Ben me daarna gaan richten op een eliminator 600. Na er twee gezien te hebben vind ik het een schitterende motorfiets...maar net een maatje te "iel". Een...
  20. shotsailor

    recht stuur vulcan

    Wil een kawa vulcan 750 uit 86 gaan aanschaffen maar zie liever een recht stuurtje dan het originele stuur. Is dat simpel over te zetten? Daarnaast wil ik hem wat verder gaan aanpassen...kleiner, lager zadel en het liefst dikkere banden. Zowel voor als achter. Tips?
Terug
Bovenaan Onderaan