Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: McGuinness
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. McGuinness

    Kawasaki ZX-10R 2008 black edition

    Hierbij bied ik mijn Kawasaki ZX-10R te koop aan. Bouwjaar: 2008 Datum deel 1: 25 oktober 2008 Km-stand: 11.500km Accessoires met de nieuwprijzen er achter: - Akraprovic uitlaat € 900 exclusief linkpijp. - Pilot Xenon 8000K. € 119 - OE kuipruit (dark smoke). € 60 - Seatcover. €...
  2. McGuinness

    Suzuki GSX-R1000 k7 black edition ( + racefit mega uitlaat )

    '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( Suzuki GSX-R1000 k7 Km-stand: 19.500 Datum deel 1: 01-03-2007 Bouwjaar/ modeljaar: 2007 Fabrieksgarantie: tot 01-03-2009 Zero gravity double bubble kuipruit light smoke. Racefit Mega uitlaat...
  3. McGuinness

    Balanceerbok met conische centreerbussen

    Wie weet waar je een balanceerbok kan kopen met conische centreerbussen? Bij motozoom verkopen ze wel een balanceerbok (http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?bestelnummer=10003340&SID=1931737&SToken=1B77FFDA84D68FB7), maar dan heb je maar 3 assen erbij van 15, 17 en 20mm. Als je een andere...
  4. McGuinness

    Hoekse waard topic deel 5 (roadracing is our passion)

    Yamaha: -Yarossima -Quattrocylindrica -asphaltdigger -DominR1 -Woutar -Jeroen Cupra Suzuki: -Wheeliemaster -Sliderman -ArieKanarie -gixxerOBL -McGuinness -Repsnol -Motormies -Dennisie -Blue_Devil -Blue750 -sradmaniac -i am gone -Krayn -Kanarie Honda: -Piercbr...
  5. McGuinness

    Racefit uitlaten. Waar snel te leveren?

    Ik zoek voor mijn Suzuki GSX-R1000 k7 een racefit mega uitlaat. Ik heb mijn GSX ingisteren gekocht en ik dacht wel even snel een racefit mega uitlaat eronder te zetten. Nou valt dat toch tegen. Op speedycom.co.uk kom ik niet verder, want als ik wil betalen (druk op checkout) dan is dit niet...
  6. McGuinness

    Welke fotocamera?

    Ik wil graag heldere, nette & strakke foto's van mijzelf op mijn Suzuki GSX-R1000 k5. Ik ken wat mooie bochten en ook een hele mooie bocht met een heuvel erin, waar ik altijd schuin met een wheelie doorheen ga. Zeker daar zou ik dolgraag een foto van mijzelf willen laten maken. Ik zit nu te...
  7. McGuinness

    Speling balhoofd CBR600RR

    26 maart 2005 op een auto geklapt (kreeg geen voorrang) nu gisteren weer gereden na 5 weken. Gisteren dus 700km gemaakt. Bij hoge snelheid even 'tak' remmen geen speling voelbaar. Bij lage snelheden even rem inknijpen voel ik wel speling op het balhoofd. Wat kan dit zijn? Is het wel iets om te...
  8. McGuinness

    Inkoopactie Laser LT-400

    Ja dit systeem is legaal, want het werkt op dezelfde frequentie als de laserguns maar dient voor een hek te openen e.d. Enfin lees dit even door: http://www.radarshop.com/rsn/default.asp?Artikel_ID={2EC1B299-E0C7-400C-8D82-B9EA1884DCD6} Dit apparaat kost 399 euro. De motorversie zal wel duurder...
  9. McGuinness

    Sta jij achter de snelheidscontroles?

    Even checken in hoeverre die 75% enigzins betrouwbaar is. Zie ook: Motorfreaks: 'Driekwart Nederlanders achter snelheidscontroles' Stem dus ja of nee en we zullen zien over een tijdje wat de score is! Edit: niet dat dit polletje nou helemaal representatief is, maar toch een indicatie he! :]
  10. McGuinness

    Fotoshoot klaverblad Gorinchem 5 april 's middags

    Hallo mensen is er animo voor om morgen met z'n allen naar klaverblad Gorinchem te komen en foto's te maken van iedereen? Ik heb morgenmiddag vrij, maar geen reet te doen omdat we zouden gaan rijden maar mijn motor heeft schade dus kan ik niet rijden. Zo maak ik me toch nog nuttig. Als er veel...
  11. McGuinness

    Over 2,5 week kan ik pas weer rijden..

    Ik baal echt heel erg! Ik heb vorige week zaterdagochtend een ongeluk gehad, omdat een mevrouw niet uitkeek toen ze de weg op reed. Nou de schade is 2000 euro en nu moet ik dus afwachten tot hij klaar is. En nu is het zulk mooi weer, dat ik zo ontzettend chagrijnig ben als de pest. Maar dat...
  12. McGuinness

    Wat klopt er nou niet?

    Een R1 2004/2005 model staan ze allemaal voor 4500 euro te koop in Duitsland enzo. Wel vaag hoor of scheelt het echt zoveel...
  13. McGuinness

    Snelheden klaverblad Gorinchem

    Ik vroeg me af wat de snelheden zijn in hartje zomer? Ik was er vanmorgen en heb een rondje of 10 gedaan en als het ging keek ik even op de teller en klokte 107km/h. Zo'n klaverblad is echt een geschenk hoor! :] Ja het is winter geweest en heb een rijontzegging van 4 maanden gehad, dus dit is...
  14. McGuinness

    Politie maakt kopieën rijbewijs en kenteken?

    Was ingisterenavond aangehouden, maar omdat agent mijn snelheid niet kon meten omdat ik op tijd het in de gaten had en ik mijn snelheid toen al aangepast had! :P Ik moest mee naar bureau en eerst mijn papieren halen. Toen ik deze had laten zien maakte de agent er kopieën ervan en kreeg ik de...
  15. McGuinness

    Bandenspanning CBR600RR 2003 Michelin Pilot Power

    Weet iemand de exacte bandenspanning voor sportief gebruik (waar anders voor? :P ) op straat voor de Michelin Pilot Power? In het boekje staat 2,5bar voor en 2,9bar achter maar ik heb het idee, dat dat niet voor de MPP's geldt (ook omdat vrij snel in het midden slijt tja ik rijdt niet altijd...
  16. McGuinness

    Aangemeldt voor TOMS curcus!

    Heb er zin in! :} Ik wil dus gaan racen in de ZAC! :) Maar kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat de volgende stappen zijn qua moeilijkheidsgraad? Volgende vraag. Is er iemand die het leuk zou vinden om misschien samen een team te beginnen? Komt uiteraard ook sponsoring bij kijken om...
  17. McGuinness

    Safe Motors Rotterdam wielmoeren op voorraad?

    Ja ben net bezig met mijn achterband te vervangen, maar de wielmoer en daarvan het zelfborgende gedeelte is defect. Een loslopende moer is natuurlijk een nachtmerrie, dus die ga ik vervangen. Zijn ze op voorraad bij Safe Motors Rotterdam? Morgen moet ik daar dan gelijk even heen. Misschien...
  18. McGuinness

    Shell Advanced VSX en Castrol GPS

    Op beiden staat: 10W-40 API SG and JASO MA Beiden zijn het semi synthetische olie. Op de verpakking van de Shell VSX staat overigens alleen Synthetisch, maar het is dus wel half synthetisch. Staat namelijk ook op hun website o.a. Ik heb 4.000km geleden de olie ververst en er 2,9 nieuwe verse...
  19. McGuinness

    Diameter wielassen

    Misschien een rare vraag, maar hoeveel verschillende wielasdiameters zijn er? Ik weet, dat mijn CBR voor 22mm en achter 25 mm is. 15, 17 & 19 schijnen er ook te zijn. Welke nog meer? Wat is het minimum en wat is het maximum?
  20. McGuinness

    Politie eruit rijden

    Er is hier nog nooit een topic over geweest, maar waar ik dus benieuwd naar was heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ikzelf heb er absoluut geen lef voor en zal het dan ook niet gaan proberen. Ik voorkom liever, dan te genezen. De straffen zijn zwaar om nog maar niet te spreken over de gevaren...
  21. McGuinness

    Gehoorbescherming

    Ik heb soms wat last van tijdens het rijden (met herriestoppers in me oren) van kraken bij mijn linker oor, maar soms ook als ik effe een lekker plaatje hoor op de radio en het volume wat harder zet. Ook vind ik dat mijn gehoor wat bedompter is echter hoor ik alles gewoon goed en duidelijk zoals...
  22. McGuinness

    Goedkoop motorpak met humb en uit een stuk

    Wie weet er een motorpak uit één stuk met humb en in de kleur zwart voor bij mijn cbr600rr. Kleur zwart omdat dat meestal het goedkoopste is en past wel bij alle motoren (voor als ik ooit inruil) en met humb omdat dat er wel sportief uit vindt zien. En uiteraard moet het toch wel een beetje...
  23. McGuinness

    Stinger inkoopactie

    UPDATE: Stinger basic edition 5 stuks € 963,46 per stuk Interesse is mailen naar (DELETED) Omdat er serieus interesse is getoond door een aantal mensen wil ik diegene vragen hier zijn of haar e-mail adres achter te laten of te mailen naar: (DELETED) Dan kan ik daarmee een goede prijs gaan...
  24. McGuinness

    Advies m.b.t. op de openbare weg rijden

    EDIT: verkeerder topic Beste mede motorrijders. Ik sta onder proeftijd en ben vanmorgen weer geflitst weliswaar van voren, maar ja als ze mijn kenteken gelezen hebben kan het wel weer kassa zijn. ;( Hier hebben er vast wel meer last van hier op het forum en soms baal ik er wel stevig van...
  25. McGuinness

    Hefbokken waar te koop (nee niet motozoom)

    Had ik bij Motozoom.nl een hefbok besteld een universele. Krijg ik eerst de adapter voor de voorzijde geleverd en van de week een mailtje dat de hefbok achter (waar dus de adapter op gaat voor de voorzijde) niet te leveren is. :( Ik zoek dus een universele hefbok voor achter en de adapter...
Terug
Bovenaan Onderaan