Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. dolfijneflipper

    Te koop DR800S BIG

    Voor de handige Harry. Motorisch goed, rijdend weggezet maar wil niet meer starten. Bouwjaar 1990 Doe maar een bod als je interesse hebt.
  2. dolfijneflipper

    Welk merk topkofferbevestiging is dit?

    Hallo, bij de aanschaf van mijn motor zat deze topkoffer bevestiging op de motor, kreeg alleen de koffer er niet bij, dus wil ik iemand een plezier doen hiermee, maar dan is het handig te weten van welk merk deze is.... Iemand??
  3. dolfijneflipper

    Te Koop Kuipdelen Suzuki Freewind

    Lang verhaal waarom ik ze heb, maar ik heb voor de Suzuki Freewind kuipdelen te koop: Ik doe ze alleen per setje of in 1 koop weg, dus bijvoorbeeld alleen de rechter voorkuip is voor mij geen optie.
  4. dolfijneflipper

    nieuwe ixs damesjack D2XL

    Splinternieuwe damesjack van het merk IXS. Maat D2XL (ik denk vergelijkbaar met damesmaat 44) Met uitritsbare binnenvoering. Dubbele ritssluiting met tussen de 2 ritsen een binnenzak en ook in de binnenvoering nog een binnenzak. Vraagprijs: € 50,-
  5. dolfijneflipper

    OBW september 2010 Utscheid

    Op verzoek de planning voor najaars OBW 2010 Little creek te Utscheid Het weekend van 10/11/12 september 2010 zouden we weer met een groep de boel kunnen onveilig maken in Utscheid *D Wat kan wel / wat kan niet Betaling: het is niet mogelijk om met plastic geld te betalen. Dus...
  6. dolfijneflipper

    Klassiekers te koop

    Vandaag kwam ik een kennis tegen die al een tijdje probeerd zijn motoren te verkopen. Het gaat om een Suzuki GSX 750L van 1980 en een Triumph uit 1967 Beide motoren zijn 2 jaar geleden rijdend in de garage gezet, moeten dus hooguit een nakijkbeurt hebben. De Triumph moet wel een nieuwe accu...
  7. dolfijneflipper

    Wie wil er op mijn partijtje komen?? :$ 6 juni

    Ik hoop dit jaar de 4 kruisjes te halen, daarom wil ik het wat grootser vieren. Vanwaar dit topic?? Omdat ik niet iedereen die ik ken elke dag spreek en ik wil voorkomen dat ik iemand vergeet uit te nodigen. Ik heb een buurthuis kunnen regelen om dit feest tot stand te laten komen, hier...
  8. dolfijneflipper

    ff voorstellen?

    Hai ik ben dus dolfijneflipper. Ben van vrouwelijk geslacht en niet voor iedereen een totaal onbekende. Ik heb mee mogen rijden met de OBT9 als bijrijder, en vandaag was ik actief aanwezig bij de winterefteling als gast van kleintje_b. Ik heb zelf geen motorrijbewijs |( maar kan wel genieten...
Terug
Bovenaan Onderaan