Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: shiny
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. shiny

    Het ultieme "lelijke(ste) motorfiets uitlaat topic"

    Af en toe zie je weer foto's of advertenties voorbij komen van motoren waar de meest lelijke, en vaak originele uitlaten, op zitten. Post hier de motoren met de volgens jou lelijkste uitlaat. ik trap alvast af......... :X meer uitlaat dan motor zeg maar..... :X
  2. shiny

    Zijn hier mensen die ervaring hebben met track days EYBIS?

    Ik kwam na wat rondsurfen op de site van EYBIS terrecht en zag wat voor een enorme race agenda die gasten hebben, maar ik heb nog nooit van die organisatie gehoord en ken dus ook niemand die er ooit bij gereden heeft. Ik weet wel dat het een Belgische organisatie is, maar kan iemand mij verdere...
  3. shiny

    !!Ducatisten samen rijden op Assen tijdens LMD 14/15 April!!

    Op zaterdag 14 en zondag 15 april organiseert het TT Circuit Assen de 22e Landelijke Motordagen & Open Paddock Event 2012. Als er Ducatisten zijn die op dit mooie evenement een rondje willen gaan gassen op Assen :P lees dan de onderstaande link van Ducati Olanda Club om ons gezamelijk in te...
  4. shiny

    * Arnhemmers verenigd U deel 54, Word snel weer beter Suus!*

    Arnhemmers verenigd U deeltje 54!! In dit deel hopen we dat Suus die op het circuit van Assen in de GT bocht een lelijke val gemaakt heeft weer snel herstelt van haar ongemakken! beterschap Suus :Y ______________________________________________________________________________...
  5. shiny

    > Arnhemmers verenigt U deel 53; niet lullen maar poetsen!!

    -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Wikileaks Arnhem is een stad en gemeente in het oosten van Nederland. Het is de hoofdstad van de provincie Gelderland...
  6. shiny

    Arnhemmers verenigt U deel 51: winter en sneeuw?....rot op!!

    Alextreem Arend SC Baksteen B.B.I.L. Becat BertK Daanrsv Danelli dr. Dre Duccie Flyingdutchy Gejabo Gobert Jefta Jelsel Kala LadyJ Ludo 01 Moto Bob Maus75 Melvinn MierJ mijn r6 M.K. 1steklassboefje Nickelson...
  7. shiny

    Full race 70 mm Termignoni voor Ducati 848/1098 te koop

    Te Koop, zee mooie Full race 70mm Termignoni van een jaartje oud! Deze set is erg netjes (bj 2009), compleet met veertjes, demperklemmen, carbonnen hielbeschermer, db-killers en natuurlijk de dikke 70mm bochtenset en de carbonnen dempers. Dempers zijn niet verbrand,dit zie je erg vaak...
  8. shiny

    Welke motorpainter doet dit echt netjes?

    Ik ben sinds kort in het bezit van een Ducati 1098s *D In had het idee om de rode topkuip te laten spuiten in de 1098r style , met de witte racevlak en gouden ombiezing en tricolore decal en het kontje ook , super fraai :Y :9~ Maar ik wil wel topspuitwerk zien.....dusss.... Wie heeft...
  9. shiny

    Is het RDW tegenwoordig streng mbt tot geluid?

    Binnenkort wil ik mijn uit Belgie geimporteerde DUC ter keuring aanbieden, alleen zit een beetje te dubben of ik het originele uitlaatsysteem op mijn Ducati 1098s ga monteren. Aan de enen kant klinkt het logisch om je originele systeem er even d'r op te gooien maar is het met de gang van zaken...
  10. shiny

    Ervaring met Pirelli Diablo Rosso's onder een supersport?

    Zit al een tijdje te na te denken welke band ik nu onder mijn Ducati 999s ga gooien en ik zat zelf te denken aan een setje Pirelli Diablo Rosso's. Is dit dualcompound bandje wel geschikt voor al dat twee cilinder geweld van mijn Duc ?? :P Volgens Jos van de Molen banden in Reek was het wel...
  11. shiny

    Aluminium achtertandwiel verstandige keus ??

    Ben bezig met mijn Ducati 999s hier en daar een beetje aan te passen en een van die dingen is de tandwieloverbrenging te veranderen. Standaard had ik een 36 tands achtertandwiel en ik wil die veranderen naar een 37 tands tandwiel omdat hij in de hogere versnellingen wat moeilijk op toeren komt...
  12. shiny

    Grip vraagje op verschillende soorten asfalt

    Ik zit me al een tijdje af te vragen of er veel verschil zit in het hebben van grip op het asfalt tussen het oude grijze asfalt wat er voorheen op bv afritten/ klaverbladen lag en het donkere nieuwe afsfalt wat ze tegenwoordig erop leggen. Als ik het zoab asfalt in ogenschouw neem, daarvan heb...
  13. shiny

    Andere smilies

    Ik ben al een tijdje aan het kijken hoe je andere smilies bij je bericht kunt plaatsen. en dan bedoel ik die je op andere plekken op het internet ziet . Hoe flik je zoiets om dat op het motor-forum post te plaatsen??? Gr Shiny
  14. shiny

    Hoe verkrijg je technisch gezien een 25kw aanpassing?

    Ik ben benieuwd hoe ze technies gezien de motoren terugtunen naar de beruchte 25kw ?? Krijg je bij injectie motoren een andere brandstof mapping ??en hoe gaat dat de met carboratie motoren?? Zal vast wel iemand weten, ik heb er niets over kunnen vinden.
  15. shiny

    Datatool s4 in 999 laten bouwen ...bij wie ???

    Ik wil in mijn Ducati 999s van 2005 een Datatool S4 alarm inbouwen, maar ik vraag mij af of je voor het inbouwen van een alarm het beste naar een dealer moet gaan die bekend is met het merk die je zelf hebt , of zijn de motorzaken die bv alleen bekend zijn met bv japanse merken ook goed in staat...
  16. shiny

    Shiny gespot door blik op de weg :(

    Heb ik net mijn Hayabusa warm gereden in de omgeving van Arnhem sta ik bij het stoplicht komende vanaf de Pleyrotonde richting Huissen NAAST een volvo S60 Nadat het groen werd geef ik gas en maak een redelijke wheely en trek hem vervolgens in de 1 & 2 flink door maar omdat er na ongeveer 1 km...
  17. shiny

    wanneer vol of half synhetische olie gebruiken ?

    weet iemand wanneer ik of vol synthetische olie mag gebruiken of is half [semi] synthetische olie ook altijd goed genoeg ?? ik gebruik nu voor mijn gsx 1300r die 11500 km gelopen heeft Castrol GPS Semi-synthetic olie . groet Shiny :]
  18. shiny

    invloed van hoge snelheid op haaks ventiel

    Hallo winter sleutelaars! 8-) ik heb bij een motorzaak in de buurt hele mooie maar ook handige blauw geanodiseerde haakse ventielen gezien. omdat ik mijn Hayabusa pas heb en deze winter meer een eigen gezicht wil geven wil ik nu na het polijsten van de velgranden(khepnugdvrnogpijnaanmijnkl...
Terug
Bovenaan Onderaan