Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: snelledre
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. snelledre

    Motorexperience voucher voor 3 uur motorrijden

    Ter overname : Motorexperience voucher voor 3 uur motorrijden . Waarde 150 euro, nu voor maar 29 euro! Zie voucher voor meer info. Dit alles bij de rijschool less4you in Breda. Zie ook...
  2. snelledre

    keuze banden voor rsv mille

    Hallo, Sinds deze week ben ik bezit van een aprilia RSV mille. Nu liggen er op deze motor pirelli dragon mtr02 banden. Dit zijn zeker goede banden maar ook snel versleten. Wat is jullie ervaring met een X merk banden en de levensduur. Zonder al te veel in te leveren op de grip van de banden...
  3. snelledre

    Verandering naam

    Ik zou graag mijn naam gixertje laten veranderen naar scarfaces bedankt
  4. snelledre

    vraagje voor continental road attack rijders

    Hallo, Sinds een paar weken ben ik overgestapt naar de continental road attack op advies van mijn dealer. Die zei dat het vergelijkbare banden zij als de bridgestones. Nu na een 1500Km te hebben gereden heb ik afgelopen weekend voor de tweede maal met een nat wegdek gereden maar helaas de band...
  5. snelledre

    werkplaatshandboek gsxr 750 1997

    Hallo, Is er iemand hier waarvan ik zijn werkplaatshandboek voor een suzuki gsxr 750 van 1997 kan lenen? En nee op de server van bikevouwer staat hij niet dan is de versie tot 1995 helaas. Ben eventueel wel bereid om deze te scannen en op pdf te zetten voor bikevouwer. Ik woon trouwens in...
  6. snelledre

    Orginele setting vering suzuki gsxr 750 van 1997

    Hallo, Na een week wachten gisteren eindelijk mijn nieuwe motor afgeleverd gekregen een suzuki gsxr 750 van 1997. Helaas had mijn dealer moto magic uit steenbergen geen boekje meer van de motor. Wel één van een gsxr 600 helaas dus. Nu is het zo al ik er op ga zitten veert de motor eigenlijk...
  7. snelledre

    gixertje

    Iedereen de beste wensen voor 2005. Ik ben André Jansen en kom uit Steenbergen (NB). Omdat ik het jaar 2005 goed wou beginnen heb ik maar besloten om op 31-12-2004 nog vlug mijn motor (fazer 600) in te ruilen voor een Suzuki GSXR-750. In mijn zoektocht naar andere GSXR gebruikers in de regio...
Terug
Bovenaan Onderaan