Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Kevinsfanclub

    Grand Opening 17&18 januari - Van Meel Motoren

    persbericht 13-01-2020 Van Meel Motoren heropent met nieuw Yamaha concept Made – 13-01-2020 Yamaha staat in het teken van vernieuwing. Niet alleen qua aanbod, maar ook qua uitstraling. Yamaha werelden In Made (NB) opent Yamaha Exclusief dealer komend weekend haar deuren met het nieuwste...
  2. Kevinsfanclub

    DIFI motorjeans Maat 30/36. Vraagprijs 80 euro

    Te koop zo goed als nieuwe motorbroek. Ik ben helaas wat aangekomen :). De motorjeans is lijkt op de foto heel lang, maar ik heb bij normale jeans lengtemaat 30, maar ik vind het juist fijn als hij zo lang is, dan kun je hem namelijk uitvouwen zodat je nooit blote enkels hebt. Breedtemaat is...
  3. Kevinsfanclub

    Bayard XP-22 jethelm retro Maat XL (61)

    5x gedragen door iemand met een kale kop. Dus als nieuw!! Nieuwprijs: 119,- (motoport) Vraagprijs: 75,- euro Hippe BAYARD jethelm in retro kleuren. Bijzonderheden: twee maten buitenschalen voor optimale pasvorm uitneembare huidvriendelijke binnenvoering ratel...
  4. Kevinsfanclub

    Lindstrands Camouflagebroek incl protectie maat L

    Motorbroek incl protectie. Model: camouflafe Merk : Lindstrands Maat: L (jeansmaat 33/34) Nieuwprijs 189,- Vraagprijs 100,- Geen beschadigingen. Paar keer gedragen Destijds aangeschaft als 2e broek. Toen al ruim, maar nu 15kg af gevallen dus echt veel te ruim.
  5. Kevinsfanclub

    Premier helmet Maat L (59/60) NIEUW rood/zwart/wit

    Nieuwe helm van het merk Premier Helmets Verkregen bij de inriul van mijn motor. Ik moest een helm hebben om mee naar huis te rijden. Deze kostte nieuw 245,-. Er is nu 100km mee gereden door mij (kaal hoofd). Ik wil liever een 100% zwarte helm. Te koop voor 149 euro Maat: L / Large /...
  6. Kevinsfanclub

    Gezocht: motormover voor achterwiel

    Heeft er iemand nog een motormover voor het achterwiel over? Ik zoek er namelijk 1 om mijn motor beter in mijn schuur te kunnen plaatsen. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar alle aangeboden movers zijn al verkocht. Op MP staan er niet veel, maar die willen ook allemaal de hoofdprijs...
  7. Kevinsfanclub

    Akita regenbroek, motorline regenbroek en handschoenen

    Hoi, Ik heb een drietal zaken te koop: Akita regenbroek - met binnenvoering - met knoopjes om makkelijker aan te trekken - Maat XXXL - 20 euro Motoline regenbroek - met elastische sluiting - met reflecterende strepen - maat XXL - 15 euro Goretex BMW handschoenen -...
  8. Kevinsfanclub

    Nieuwe zwarte textiel broek MT 50-54

    Te koop aangeboden wegens aanschaf verkeerde maat (en de bon kwijt): Een splinternieuwe textielbroek van het merk K2S. Deze is voorzien van diverse protectie. Daarnaast is er een fluoriserende lijn aangebracht. De broek heeft een losse uitneembare binnenvoering, zodat hij zowel in de winter...
  9. Kevinsfanclub

    R1 Rood/wit 1998 27500km leuke opties

    Hallo, Ik bied te koop aan mijn R1 uit 1998 Kleur: rood/wit Bouwjaar: 1998 km stand: 27500 Laatste grote beurt (bon aanwezig): april 2007 Staat van banden: goed Staat van lak: goed, alleen paar lichte krasjes net boven koplamp Opties: - unieke rode spiegels - velgstriping +...
  10. Kevinsfanclub

    Te Koop: Camerasteun voor op de tank *universeel*

    Hoi, Ik bied aan: 1 camerasteun voor op de tank met snelkoppeling De steun heb ik destijds voor 40 euro gekocht en is van RVS. Je bevestigt hem aan op de tankdop (orginele schrijven tijdelijk vervangen voor andere). De steun is universeel omdat je hem in een bakschroef uiteraard iets...
  11. Kevinsfanclub

    Yamaha YZF R1 uit 1998 met 25000km

    Hallo, Ik bied te koop aan mijn R1 uit 1998 Kleur: rood/wit Bouwjaar: 1998 km stand: 25000 Laatste grote beurt (bon aanwezig): april 2007 Staat van banden: goed Staat van lak: goed, alleen paar lichte krasjes net boven koplamp Opties: - unieke rode speigels - velgstriping +...
  12. Kevinsfanclub

    TKG: Benzinedop / tankdop R1 1998 (met sleutels)

    Zoals de titel al voorspeld ben ik op zoek naar een goede tankdop met sleutel. Het gaat me met name om de cilinder die erin zit. Bij mij is namelijk het slot gaar en het is wel handig als ik de tank kan afsluiten. Ik hoop dat iemand wat heeft liggen. Alvast bedankt!
  13. Kevinsfanclub

    Breda / Oosterhout e.o. *deeltje 6 alweer*

    En ja hoor wat gaat het hard! Dit is al maar liefst het tweede topic dat we in 2007 openen *O* en op het totaal zijn we beland bij “deel 6” Om de historie te bewaren heb ik het maar ‘gewoon’ Breda/Oosterhout en omstreken genoemd. Ik heb maar even de moeite genomen om de historie erbij te...
  14. Kevinsfanclub

    Gez: ophangbeugel voor de Leo Vince Oval

    Dag mede MF-ers Onlangs een Leo Vince Oval gekocht via internet, maar nu zat er een verkeerde ophangbeugel bij en de verkoper laat niets van zich horen. De beugel zou de maat 112,5 bij 95 moeten hebben en is bedoeld voor de demper te monteren aan de duosteun. Wie helpt me uit de brand? Ben...
  15. Kevinsfanclub

    NW Oliefilter honda CBR 600F

    Hoi, Ik heb nog een nieuwe oliefilter liggen voor de Honda CBR 600F. Ik heb hem destijds gekocht voor mijn eigen motor (CBR 600F uit 1993), maar deze is nu de deur uit. Filter is nog nooit gemonteerd geweest of uberhaubt uit het doosje. Voor een Big Tasty en een Kleine Milkshake op de...
  16. Kevinsfanclub

    TK Orginele Uitlaat Honda CBR 600F ('93 type)

    Hoi, Ik heb mijn CBR uit 1993 verkocht, maar heb de orginele uitlaat nog liggen. Iemand interesse in? Zeer handig voor als je een weekendje naar de Eiffel of Luxemburg gaat (daarvoor had ik hem gekocht). Ik kan hem eventueel ook verzenden, maar aangezien het een grote doos wordt en...
  17. Kevinsfanclub

    Rood/paarse honda CBR600F uit 1993

    slotje svp
  18. Kevinsfanclub

    Handschoenen mt XS en Laarzen mt 43 (lees 41) IZGS

    Alles verkocht *O*
  19. Kevinsfanclub

    Dames leren motorpak (zwart/rood/wit), merk Hein gericke

    Beste mede MF-ers, Ik heb nog een dames motorpak over en misschien dat ik er iemand van hier blij mee kan maken. De maat is 42. Dat is voor iemand tussen de 1.70-180 met een gewicht zo rond de 60/65 kilo (afhankelijk van lengte). Volgens mij zou hij ook een man passen die normaal maat 48...
  20. Kevinsfanclub

    Breda / Oosterhout e.o. *deeltje 4 alweer*

    Bij een nieuw motorjaar hoort een nieuw topic. Vandaar op 1 januari deel 4 van het Breda / Oosterhout topic *O* De voorganger: Breda / Oosterhout e.o. part 3 Enkele foto's van de MF'ers die dit topic bevuilen: Kevinsfanclub (met kneedown): - Honda CBR 600F - Oosterhout...
  21. Kevinsfanclub

    Nady PMC 2 intercom voor bestuurder met bijrijder

    Wegens het niet meer hebben van een bijrijder biedt ik mijn intercomsetje aan. Het setje werkjt nog prima. Uit ervaring weet ik dat hij werkt tot ongeveer een snelheid van 80/100 km/u. Uiteraard hangt dit af van je motorgeluid, maar ook van de kwaliteit van je helm. Wij hadden hem aangesloten...
  22. Kevinsfanclub

    Gezocht: Camerasteun voor een mooie prijs

    Hoi, Ik ben druk bezig met de aanschaf van een camera. Eerst had ik zo'n oude digitale, maar ik wil er nu een gaan aanschaffen waarmee je beelden op je pc kunt zetten (kon met die andere niet). Ook wil ik hem gaan meenemen naar meetingen , zoals de megameeting. Hiervoor lijkt het me leuk om de...
  23. Kevinsfanclub

    Yamaha superweekend 2005 KEYCORD

    Iemand interesse in een Yamaha superweekend 2005 keycord? Hij heeft een zwarte band met in rood Yamaha en in wit superweekend 2005. Ik kan er niks mee, rij een Honda :]
  24. Kevinsfanclub

    Gezocht: Reststukje raamfolie / blindeerfolie

    Dag Mede MF-ers, Ik heb afgelopen zomer voor de bijrijder zo'n LIDL helm gekocht. Bij zo'n helm zijn natuurlijk geen donkere vizieren te koop, maar dat willen we wel. Daarom bedacht ik me de oplossing om raamfolie aan de binnenkant van het vizier te plakken (net als bij auto's). Ik heb alleen...
  25. Kevinsfanclub

    Te Koop: Pro Sport PSX1 laarzen, maat 44, rood

    Vanwege de aanschaf van nieuwe SIDI motorlaarzen, verkoop ik mijn oude laarzen. Ze zijn maat 44 en vallen zo ook uit (iets groter zelfs). Ik heb ze twee jaar geleden gekocht en zoals je op de foto kan zien heeft de neus wat krassen. Verder zijn alle beschermers ongedeerd gebleven en zien ze er...
Terug
Bovenaan Onderaan